haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Nederlands bepaald niet, volgens mij heet de oud nederlandse taal daar Afrikaans ( of Suit Afrikaans)? Boers is ook nogn optie maar dat alleen voor die vermaledijde Britten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 uur geleden zei Yana: Estland, Letland, Litouwen, Moldavië... wat heb je nog meer voor onwaarschijnlijke Europese landen? Eeeh, Andorra? Eeehhh @Yana, hier raak je me mee, hoor. Ik ben een halfbloed Let, in die helft zitten m'n genen die vodkagevoelig zijn. Niets onwaarschijnlijk Europees aan... gewoon Europees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Ah, @Kohtje onwaarschijnlijk lief en aantrekkelijk zijn de Letten. Ik kan het weten want ik ken anderhalve Let, jij en Lena, de enige vrouw in mijn leven waar ik ooit verliefd op werd, gewéldige mensen die Letlanders Reacher en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Mooi opgeLet @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 haha crap heb het ff zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Nou, ik ga maar eens op bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 18 uur geleden zei bumperjim: OK een nieuwe vraag. Noem zoveel mogelijk officiële talen van Zuid-Afrika. (Er zijn er 11) Afrikaans, Engels, Zoeloe, Frans en Portugees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Oh ja ik had een vraag gesteld Je hebt er 3 goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Oh ja ik had een vraag gesteld Je hebt er 3 goed. Auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Lijkt me trouwens wel een toren van babel daar. 11 talen, hoe begrijpen die mensen elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ze spreken allemaal wel een beetje Engels, alleen in het noorden is het meer Afrikaans. (Oh ik geef er een paar weg geloof ik ) Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Is swazi er ook niet 1? Of schrijf je dat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Swazi ofwel swati is INDERDAAD een vd 11, YO @Vocatus je hebt er 1 die ik niet had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Swazi ofwel swati is INDERDAAD een vd 11, YO @Vocatus je hebt er 1 die ik niet had! Ik dacht als ik wat korte woorden met rare medeklinkers erin gooi, zit ik altijd wel keer goed. Mijn volgende pogingen zijn Swoti, Zwavre en Syami Bob en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Veel verder komen we niet vrees ik Ik had er zelf 5: Engels, Afrikaans, Zulu, Xhosa en Sotho. Dit zijn ze allemaal: (niet dat de Zuidafrikanen ze wel alle 11 kennen hè) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Hmmm dat swahili er geen van is verbaast me. Is toch een taal ook ver buiten tanzania? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Tanzania is nog wel een takke eind van Zuid-Afrika Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 10 minuten geleden zei bumperjim: Tanzania is nog wel een takke eind van Zuid-Afrika Ja ik lees het nu. Wordt gesproken in 5 landen, maar alleen in het oosten van afrika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Maar @bumperjim nu je zelf het antwoord hebt gegeven, ben je dus gewoon weer zelf aan de beurt. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Maar @bumperjim nu je zelf het antwoord hebt gegeven, ben je dus gewoon weer zelf aan de beurt. Toch? Nee toch, het ging om wie de meeste goed had. En dat ben jij. Kom maar op met die vraag bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 2 minuten geleden zei Vocatus: Nee toch, het ging om wie de meeste goed had. En dat ben jij. Kom maar op met die vraag Vet nietes! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ik ben leeg ik heb geen kennis meer. Ik ben nog aan het werk en zit aan de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Vet nietes! Dan niet. Dan stel ik hem wel Hoeveel landen zitten er in de EU? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Okay, komt ie: Wie was wanneer de eerste mens in de ruimte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Eéntje minder en Gagarin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden