Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 ehh als jij het antwoord niet weet en wij kunnen niet googlen;./.hoe weten we dan wie het juiste antwoord heeft? bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Wie werd waar geboren en waarom? Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Trouwens @bumperjim,..ik denk dat ik het antwoord wel weet. Een accu is volgens mij hetzelfde als een batterij. En een batterij is ook sneller leeg met kou. Dit komt omdat de ionen minder bewegen. Bij een accu van auto heeft het helemaal niets te maken met wanneer je hem laad,..vol is vol, maar wanneer je hem gebruikt. En dat is met kou dus minder radius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Ja dit is eigenlijk geen goede vraag. Trouwens iets zegt me dat het ook niet klopt wat je zegt maar ik ben er zelf niet uit. OK dan een andere. Nederland heeft 352 gemeenten. Hoeveel gemeenten telt Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Ja dit is eigenlijk geen goede vraag. Trouwens iets zegt me dat het ook niet klopt wat je zegt maar ik ben er zelf niet uit. OK dan een andere. Nederland heeft 352 gemeenten. Hoeveel gemeenten telt Frankrijk? Ik quote: Vrijwel iedere electrische auto loopt op een lithium batterij. Binnen die batterij zitten twee polen: een anode en een kathode. Hoeveel je accu opgeladen is, heeft alles te maken met aan welke van die twee kanten de ionen zitten. In een opgeladen telefoon zitten bijv alle ionen aan de anode-kant van de batterij, in een lege telefoon zitten ze aan de kathode-kant. Chemische reactie Als je je accu oplaadt, drijf je die ionen van de kathode- naar de anode-kant. Het is niet zo dat de kou je accu ‘leegtrekt’. Als het zou leeglopen moeten de ionen ergens naartoe gaan, maar door de kou blijven ze juist zitten waar ze zitten. De ionen kunnen geen kant op Ps: heeft eigenlijk iemand mijn grand slams vraag ooit goed beantwoordt haha? Ik gok 22000 gemeenten in frankrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 22000 hmm ik mag niks zeggen. Ik wacht een aantal andere antwoorden af en als ik het beu ben wordt het degene die er het dichtst bij zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Zojuist zei bumperjim: 22000 hmm ik mag niks zeggen. Ik wacht een aantal andere antwoorden af en als ik het beu ben wordt het degene die er het dichtst bij zit Top. Ik wilde eigenlijk 1000 gemeenten zeggen,...maar jij had nooit specifiek die 352 van nederland vermeld als die van Frankrijk niet tig keer meer was,..als instinker haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: Top. Ik wilde eigenlijk 1000 gemeenten zeggen,...maar jij had nooit specifiek die 352 van nederland vermeld als die van Frankrijk niet tig keer meer was,..als instinker haha Ja joh overschat je me nou niet? Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) In NL komen steeds minder gemeenten, dorpen worden samengevoegd en dan nog eens samengevoegd. In FR doen ze dat niet, hier op het platteland woont haast niemand maar als er vijf hutjes ergens staan is het een gemeente inclusief eigen burgemeester en wethouders . Geen idee hoeveel het er zijn, heeeel veel, eeeeh, 50.000 ??? (of zeg ik nou iets heel geks ) 11 april 2021 bewerkt door Yana Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 3 minuten geleden zei Yana: In NL komen steeds minder gemeenten, dorpen worden samengevoegd en dan nog eens samengevoegd. In FR doen ze dat niet, hier op het platteland woont haast niemand maar als er vijf hutjes ergens staan is het een gemeente inclusief eigen burgemeester en wethouders . Geen idee hoeveel het er zijn, heeeel veel, eeeeh, 50.000 ??? (of zeg ik nou iets heel geks ) zijn er niet ook overzeese gemeenten? ik weet dat er wat eilandjes in engeland zijn die officieel tot frankrijk behoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 En een eigen gemeentehuis en eigen briefpapier en een eigen feestzaal en een eigen plantsoenendienst en een eigen sneeuwschuiver en eigen kerstverlichting enzovoorts enzoverder enzogekkermoethetnietworden Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) Het is echt een kneuzenland maar wel een leuk land Maar ik zeg altijd, wat er niet goed is aan Frankrijk is in Italië nog erger 11 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 4 minuten geleden zei Vocatus: zijn er niet ook overzeese gemeenten? ik weet dat er wat eilandjes in engeland zijn die officieel tot frankrijk behoren Jazekers, overzeese gemeenten zowat op alle continenten geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Nou hoeveel zijn het er, wie doet nog een gooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 5 minuten geleden zei bumperjim: En een eigen gemeentehuis en eigen briefpapier en een eigen feestzaal en een eigen plantsoenendienst en een eigen sneeuwschuiver en eigen kerstverlichting enzovoorts enzoverder enzogekkermoethetnietworden Ja echt hè, en je vergeet de kerk die ook altijd miljoenen nodig heeft om voor de zoveelste keer gerestaureerd te worden. Artemis en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Zojuist zei Yana: Ja echt hè, en je vergeet de kerk die ook altijd miljoenen nodig heeft om voor de zoveelste keer gerestaureerd te worden. Ja en de plaatselijke wijnboer van wie alles weer stukgevroren is in april die moet ook centjes krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 En dan hebben we het nog niet over de communautés de communes gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Ik heb haast geen batterij meer (misschien moet ik de verwarming hoger zetten ) dus ik ga het juiste antwoord geven: 34965!!! https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Liste_des_communes_nouvelles_créées_en_2021 @Vocatus zat er het dichtste bij. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Uit welke drie dieren bestaat het mythologische wezen de Chimaera? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Is dat die kip, kalkoen, varken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Leeuw, adelaar en slang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Paard, adelaar, slang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 34 minuten geleden zei Tatum: Is dat die kip, kalkoen, varken? Nee dat is het antwoord op " wat eet vocatus elke vrijdag in zijn broodje Doner Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 15 minuten geleden zei Reacher: Leeuw, adelaar en slang? 2 van 3 goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 7 minuten geleden zei nancy: Paard, adelaar, slang. 1 goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden