Quinn Geplaatst 28 maart Rapport Geplaatst 28 maart Laten we in de sferen blijven. Eerste zin uit beroemd boek. Naam en titel per favore. Alle gelukkige gezinnen lijken op elkaar, elk ongelukkig gezin is ongelukkig op zijn eigen wijze.
Oskar Geplaatst 28 maart Rapport Geplaatst 28 maart Tolstoj. Anna Karenina. In welk eveneens beroemd boek is de hond van de hoofdpersoon vernoemd naar Anna Karenina?
Quinn Geplaatst 28 maart Rapport Geplaatst 28 maart Damn. De ondragelijke lichtheid van het bestaan, Milan Kundera. Moet ik eens herlezen.
Quinn Geplaatst 28 maart Rapport Geplaatst 28 maart Welke acteur was ook spion, militair en talenwonder?
Quinn Geplaatst 28 maart Rapport Geplaatst 28 maart Nee, maar het gerucht gaat wel dat Fleming delen van Bond op hem gebaseerd heeft. Hint?
Quinn Geplaatst 28 maart Rapport Geplaatst 28 maart (bewerkt) Mis @Reacher 28 maart bewerkt door Quinn
Mormel Geplaatst 29 maart Rapport Geplaatst 29 maart Moest zijn naam opzoeken, dus ik denk dat dit valt onder valsspelen.
Quinn Geplaatst 29 maart Rapport Geplaatst 29 maart @Mormel ja, dat is valsspelen. Maar van mij mag je de beurt.
Mormel Geplaatst 29 maart Rapport Geplaatst 29 maart Neen, bedankt, ik laat liever de vraag nog even staan voor wie het zo weet.
Reacher Geplaatst 29 maart Rapport Geplaatst 29 maart Vervolgvraag. Christopher Lee heeft talloze Dracula films gemaakt. Hoe liet hij in de laatste film blijken dat hij er echt klaar mee was?
Reacher Geplaatst 29 maart Rapport Geplaatst 29 maart Je zit er wel dicht bij. Als niemand het specifieke antwoord weet dan ben jij aan de beurt.
Mariposa Geplaatst 29 maart Rapport Geplaatst 29 maart 🎶 Het duurt te lang, we staan hier al een tijdje 🎶
Reacher Geplaatst 30 maart Rapport Geplaatst 30 maart Hij weigerde nog woorden te zeggen en siste alleen nog maar de hele film 😁
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden