Bob Geplaatst 16 maart Rapport Geplaatst 16 maart Dat is echt hard, dat niezen. Wow. Nou, dan komt hier een vraag op aardrijkskundig gebied: De Donau is de rivier die door of langs het grootste aantal landen ter wereld stroomt. Welke landen zijn dat?
Mariposa Geplaatst 16 maart Rapport Geplaatst 16 maart Duitsland volgens mij. Maar verder kom ik niet.
bumperjim Geplaatst 16 maart Rapport Geplaatst 16 maart (bewerkt) Oostenrijk Hongarije Roemenië waarschijnlijk is hij ook hier en daar landsgrens maar heb ik even niet helder voor de geest 16 maart bewerkt door bumperjim
Bob Geplaatst 16 maart Rapport Geplaatst 16 maart Er zijn er nog meer, maar de genoemde landen kloppen wel.
Bob Geplaatst 16 maart Rapport Geplaatst 16 maart Niemand die BumperJim overtreft? Hint: het gaat in totaal om tien landen.
Quinn Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) Volgens mij Duitsland, Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Bulgarije, Roemenië en Oekraïne. Maar dat is ook geen tien. 17 maart bewerkt door Quinn
Reacher Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Busted! 😁 Maar ik ben vrij. En voor mijn gekwansel neem ik een uurtje op vandaag. Echt.
Reacher Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Ik bedoel dat ik nu vrij ben. Eerder vandaag werkte ik thuis.
Bob Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Het zijn Duitsland, Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Servië, Bulgarije, Roemenië, Moldavië en Oekraïne. Jij mag verder @Quinn.
bumperjim Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart Wel netjes hoe ze hem door zoveel hoofdsteden hebben kunnen krijgen. Alleen Boekarest is near-miss. Ik vind dat een echte stad aan een rivier hoort te liggen.
Quinn Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart 3 uur geleden zei Bob: Jij mag verder @Quinn. Okay. Hoe, waar en waarom zijn ijsklontjes slecht voor je? Reacher reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart IJsblokjes zijn verleidelijk in je drankje. Maar je tanden kunnen er gevoelig van worden en als je er te wild op kauwt… tja...
Mariposa Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart In welke bekende drank zit "oorspronkelijk" alcohol verwerkt, al wordt dit tegenwoordig niet meer gedaan?
Mariposa Geplaatst 18 maart Rapport Geplaatst 18 maart Of misschien wel, maar dat antwoord heb ik niet in gedachte
Oskar Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart 13 minuten geleden zei Mariposa: Ik zal m beantwoorden dan maar... milkshake! Ja goed! Jij bent Mariposa.
Mariposa Geplaatst 19 maart Rapport Geplaatst 19 maart Het was mijn vraag, maar we waren ineens een vraag verder... Ik dacht daarom ik geef zelf het antwoord maar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden