Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Zojuist zei Quinn: Jawel, ik ben druk aan het werk met volwassen worden. Echt waar. Eén lachende emoji is niet genoeg. Komtie nog een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Dank u, dank u. 15 oktober 2015 was een zeer gedenkwaardige dag. Voor sommigen uiteindelijk teleurstellend, maar toch, het was een grandioos moment. Waar heb ik over? Hoe meer details, hoe meer likes je van me krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Not a clue……. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Toen werd mijn zus 66 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Dat vind ik wel een fantastisch antwoord, al was het niet wat ik zocht. Wat voor taart was er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 En ik ben een sukkel, het was 21 oktober, niet 15.... helpt dat? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 nee want toen was de hazelnoot-schumtaart al op Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 21 oktober 2015 was de dag dat we vroeger terug naar de toekomst gingen. Maar wat heeft dat met choco zoenen taart te maken? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Back to the future. Deel twee ging over de toekomst. Zoals men ten tijde van het maken van die fiilms dachten dat 21 oktober 2015 eruit zou zien. Zo waren er skateboards en auto’s die konden vliegen. Die voorspelling kwam niet uit. Maar videobellen weer wel. En speelde Flea van the Red Hot Chili Peppers er niet een klein rolletje in? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Hahaha, geduckducked en toen snapte ik Reacher ook s n keertje……. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Ik weet niet waar ik mijn best voor doe want je kunt helemaal niet meerdere likes geven aan een bericht Q haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Van mij krijg je dr zo n paar, zomaar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 36 minuten geleden zei Quinn: Wat voor taart was er? Oh, duh dat was een vraag aan @lady jane vanwege de verjaardag van haar zus en geen hint voor het antwoord op de vraag. Ik dacht al… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Jij jong blommetje? Maar jij bent dus ook jarig op de 21e van oktober net als de zus van Lady Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 O nee zij was 15 oktober He-le-maal de weg kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 Hier, n routekaart. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik weet niet waar ik mijn best voor doe want je kunt helemaal niet meerdere likes geven aan een bericht Q Jawel hoor. Ik heb je bericht net zes keer geliked en verwijderd maar je antwoord is correct, dus jij bent. Zie onderstaand, best aandoenlijk, filmpje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Hoe lang gaat het duren voor onze Reacher n vraag stelt? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ik wist het antwoord op de vorige vraag niet... Maar ik weet wel dat @Kohtje op 21 oktober 2015 naar zijn 1152e meeting is geweest, ook best het vermelden waard toch? Reacher, Quinn en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ongelofelijk @Yvonne. Hoe kun je dat nou weten?? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ja @Yvonne, ik weet dat ook nog heel goed. Het was een goede meeting, dat weet ik ook nog. Verder weet ik niks meer. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 19 uur geleden zei Quinn: Jawel hoor. Ik heb je bericht net zes keer geliked en verwijderd maar je antwoord is correct, dus jij bent. Zie onderstaand, best aandoenlijk, filmpje Michael J. Fox ziet er daar nog steeds uit als een tiener. Hoe dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Katten brengen wel eens prooien mee naar huis. Of wel eens.. vaak. Bijna altijd, in mijn geval. De tuin ziet er inmiddels uit als de Pet Cemetery. Anyway: waarom doen ze dat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 (bewerkt) Niet voor hun baasjes, die hebben ze niet. Gewoon voorraadvorming neem ik aan. Rainy day en zo. denietzospaarzame 16 juli 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden