Asterix Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Aaaah, ttttttte laat, Maharishi Yogi van de TM, ik wist het... Jan Achteran. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 In welke stad is de eerste alcoholloze slijterij onlangs geopend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Amsterdam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Schiedam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 Gouda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2021 nee haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 Ik ben de hele dag weg Jannigje mag de volgende vraag stellen die zat er het dichtste bij (Haarlem) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 Oké Wie schreef en zong het nummer “Wie”? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2021 The Who Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2021 Leuk antwoord, maar het is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ja, wié in vredesnaam....denk denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ik wist het niet, nu wel dankzij duckyducky, maar ik mag het dan niet zeggen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Nee, dan mag je het niet zeggen. Tenzij niemand het weet , dan mag jij. Mag je meteen een nieuwe vraag bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Boudewijn de Groot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 29 minuten geleden zei Reacher: Boudewijn de Groot? Dan Lennaert Nijgh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Robert Long Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Of Herman van Veen. Oeps, dat is 2 x, dat mag eigenlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ik kon niet langer wachten, heb het ook opgezocht. Gek genoeg ken ik het liedje, maar niet aan gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Hé, Jannigje, na n vraag moet je wel wat meedoen, hoor. Niet alles is vrijblijvend. dedwingeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 10 uur geleden zei Asterix: Ik wist het niet, nu wel dankzij duckyducky, maar ik mag het dan niet zeggen hè? Ik kan het niet eens vinden op duckduck, dus ik zeg Charles Aznavour of Mieke Telkamp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei haddock: Ik kan het niet eens vinden op duckduck, dus ik zeg Charles Aznavour of Mieke Telkamp Ik heb ook lang moeten zoeken. Nou ja, het houdt je van de straat... 8 juli 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 4 minuten geleden zei nancy: Ik heb ook lang moeten zoeken. Nou ja, het houdt je van de straat... Gelukkig wel, moet er niet aan denken dat jullie op straat rondhangen Nancy en Haddock haddock en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Hoe hebben jullie trouwens de oplossing gevonden? Ik heb gegoogled maar het lijkt wel alsof iederéén een liedje met ‘wie’ heeft geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden