haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 De Engelse naam is prachtig: Kingfisher Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 15 uur geleden zei haddock: Noem de namen van Pietje Bell’s twee beste vrienden en van z’n eeuwige opponent, de zoon van drogist Geelman. Was t niet Jozef Geelman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Die is goed. Nou zn vriendjes nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Peentje, Sproet en Engeltje. Heb ze verslonden de boeken en de films. haddock, nancy en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 A ok! Jij bent, Niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Samen met @bumperjim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Hoeveel scheten laat een mens gemiddeld per jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 3000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Nee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Nog meer? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 7000 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Flatulent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Misschien niet geheel representatief, maar mijn vrouw geef ik 10000 en ik 10, dat wordt dan gemiddeld 5005. nancy, kunsie, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Ik zit ongeveer in de buurt van de vrouw van Asterix niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Het goede antwoord is gegeven door @Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Hier is dus iemand op gepromoveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 2 minuten geleden zei bumperjim: Hier is dus iemand op gepromoveerd Bob? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 10 minuten geleden zei niks: Het goede antwoord is gegeven door @Bob! Oh jah? Bewijs t maar ‘s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 27 minuten geleden zei Asterix: Misschien niet geheel representatief, maar mijn vrouw geef ik 10000 en ik 10, dat wordt dan gemiddeld 5005. Hahaha, ik laat er per dag toch wel n stuk of wat die daveren door het dal. Ik schatte zo van 6. De Deftige Dame hier kan er ook wat van, alleen hoor je die niet. Heb ook gemiddeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Gemiddeld laat iedereen zo’n 7000 scheten per jaar. Maar zijn er ook mensen die er met gemak 10.000 per jaar laten! Dus @Asterix zijn vrouw kan ook wel kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Ik ging uit van zo'n 20 per dag, en dat dan maal 365, vandaar mijn schatting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 20! Nou nog n vraag, Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Ik zit al te denken maar heb er nog geen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Deze dan: Bij welke Indiase guru zijn de Beatles in de leer geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden