Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 2 minuten geleden zei Vocatus: offtopic,..heb mn rug flink verrekt. gvd. iemand ervaren met rugpijn? Dokter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Zojuist zei Claudius: Dokter? Excuses ik wilde ff klagen. Go on go on. Ik weet het antwoord trouwens Je bent nieuw claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Nu iedereen me toch irritant vind,...uiteraard is het Lodewijk Napoleon,..18de eeuw. Even simpele tussenvraag,.zonder google...wat voor score had schotland deze eerste ronde in EK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 34 minuten geleden zei Vocatus: iemand ervaren met rugpijn Plat op je rug gaan liggen (op de vloer of op bed) en zonder forceren je ruggegraat wat buigen, strekken en torderen door beurtelings je onderrug plat op de grond te leggen met opgetrokken knieën en bol te maken door je kieën één voor één naar je borst te trekken, en dan met beide hielen tegen je billen je knieën afwisselend naar links en rechts te bewegen. Nogmaals, niks forceren, het moet geen pijn doen. Daarna ontspannen gaan liggen en evt. de oefeningen herhalen. Dit soort oefeningen kun je ook op het internet vinden, als beschrijving en in filmpjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Vocatus: Nu iedereen me toch irritant vind Waar leid je dat uit af? 16 juni 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 35 minuten geleden zei Vocatus: Excuses ik wilde ff klagen. Go on go on. Ik weet het antwoord trouwens Je bent nieuw claudius? Nee, ik ben niet echt nieuw hier. Ik noemde vroeger Renaldo61 en geen voetbal fanaat. Mijn rug is zo krom als maar kan zijn, maar daar heb ik nooit pijn gehad. Dus iemand anders ga je moeten helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Zoek en vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 2 uur geleden zei knakker: Dat zal Lodewijk Napoleon zijn, Iek ben Konijn van Olland. Jij wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 'k Heb niets dan angst, kan ik mij ooit verliezen,Blijf ik onsterflijk, steeds stikkende? Volgens mij was dat van Slauerhoff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Okay... poging. Bij de gasboringen was iets gruwelijk misgegaan. Een bacterie was naar het oppervlak gekomen en een stroom aan geïnfecteerde noordelingen besmette of doodde anderen. Het leek niet te keren. Den Haag sloot de noordelijke provincies af. De Afsluitdijk werd geblokkeerd. Nederland leefde verder, het noorden aan haar lot overlatend... Wie schreef het boek en wat is de titel? Kleine hint: jaar van publicatie is 2018, dus behoorlijk recent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Ik heb het niet gelezen en weet volgens mij de schrijver niet maar heet het Quarantaine? Zombies in Groningen? Als het ooit weer lukt om te lezen pak ik eerst Haddocks boek en daarna deze. Lijkt me volgordelijk juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 @Reacher half goed, de titel klopt Het is heel aardig geschreven, soms wat houterig, vooruit, maar toch, zeker heen slecht debuut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 heen, moet dat nu geen of heel zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 2 uur geleden zei haddock: heen, moet dat nu geen of heel zijn? geen best goede recensies, dus ik ben niet de enige die dat vind. Misschien ook wat voor jou? @Reacher ik geloof dat niemand dat boek (het is Quarantaine, van Erik Betten) kent, dat is niet best. Maar jij bent dan, vind ik. Als je nog zin hebt na vanmiddag natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Natuurlijk heb ik daar zin in Ik ben natuurlijk ontzettend bad-ass, bovendien zit ik nog in de wachtkamer. Desalniettemin ben ik potentieel erg zielig dus mag ik een filmcitaat plaatsen: -what is with the bunny suit? -I don’t know. What is with the man suit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ja die weet ik. Bridget Jones. Deel 2? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Waar niemand haar verteld heeft dat de plannen veranderd zijn en je NIET in kostuum komt op een partijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Dat is niet de film die ik in gedachten had maar als niemand die film weet dan ben jij absoluut aan de beurt! Dat was een erg grappige scène. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Bedoel je dan die film over de jongen die een imaginary bunny ziet? zo niet, dan is dat de volgende vraag, hoe die film heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Bedoel je Donny Darko? Die was de vierde keer nog steeds zo gaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Holy fork! Dat is lekker snel! Gelukkig maar, want de verdoving begint uit te werken. Helemaal goed! Donnie Darko! Supergave film inderdaad. En de plaatjes uit die film zijn goed te gebruiken bij paasdecoraties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik gaf een leuk voorzetje, omdat ik even niet op de naam Donnie Darko kwam. Gekke vreemde maar leuke cultfilm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Jazeker! Jij en @Quinn hadden het beiden goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Het percentage jongeren dat voor het zestiende jaar een glas alcohol innam was tien jaar geleden 83%. Dat aantal is gedaald door handhaving van de leeftijdgrens, voorlichting en de gezondere levensstijl van jongeren. Hoe hoog is dat percentage drinkende 16 minners nu? (bron: Trimbos) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 Dus dan hebben we het over iedereen die t/m het vijftiende levensjaar ooit een glas alcohol gedronken heeft, al is het er maar één? Dat zal toch niet veel minder dan die 83% zijn geworden, schat ik in. Misschien 75%? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden