Bob Geplaatst gisteren om 15:24 Rapport Geplaatst gisteren om 15:24 Dat is echt hard, dat niezen. Wow. Nou, dan komt hier een vraag op aardrijkskundig gebied: De Donau is de rivier die door of langs het grootste aantal landen ter wereld stroomt. Welke landen zijn dat?
Mariposa Geplaatst gisteren om 16:48 Rapport Geplaatst gisteren om 16:48 Duitsland volgens mij. Maar verder kom ik niet.
bumperjim Geplaatst gisteren om 18:18 Rapport Geplaatst gisteren om 18:18 (bewerkt) Oostenrijk Hongarije Roemenië waarschijnlijk is hij ook hier en daar landsgrens maar heb ik even niet helder voor de geest gisteren om 18:22 bewerkt door bumperjim
Bob Geplaatst gisteren om 19:27 Rapport Geplaatst gisteren om 19:27 Er zijn er nog meer, maar de genoemde landen kloppen wel.
Bob Geplaatst gisteren om 20:49 Rapport Geplaatst gisteren om 20:49 Niemand die BumperJim overtreft? Hint: het gaat in totaal om tien landen.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Volgens mij Duitsland, Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Bulgarije, Roemenië en Oekraïne. Maar dat is ook geen tien. 8 uur geleden bewerkt door Quinn
Artax Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Oh! Mag jij van de ijspegel pubquizen onder werktijd? 7 uur geleden bewerkt door Artax Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Busted! 😁 Maar ik ben vrij. En voor mijn gekwansel neem ik een uurtje op vandaag. Echt.
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik bedoel dat ik nu vrij ben. Eerder vandaag werkte ik thuis.
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Het zijn Duitsland, Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Servië, Bulgarije, Roemenië, Moldavië en Oekraïne. Jij mag verder @Quinn.
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wel netjes hoe ze hem door zoveel hoofdsteden hebben kunnen krijgen. Alleen Boekarest is near-miss. Ik vind dat een echte stad aan een rivier hoort te liggen.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Bob: Jij mag verder @Quinn. Okay. Hoe, waar en waarom zijn ijsklontjes slecht voor je? Reacher reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden IJsblokjes zijn verleidelijk in je drankje. Maar je tanden kunnen er gevoelig van worden en als je er te wild op kauwt… tja...
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden In welke bekende drank zit "oorspronkelijk" alcohol verwerkt, al wordt dit tegenwoordig niet meer gedaan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden