haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 (bewerkt) Vast in n space shuttle. Gokken dus, twee Amerikaans, de derde Russisch? Ergens in de nineties? 16 juli 2021 bewerkt door haddock Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Landen zijn goed. De ratio net andersom. En veel eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Er zat overigens bijna twintig jaar tussen de 1e en de 2e. Reden: een vrouw aan boord is geen goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ik ga slapen. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Hahaha, oud zegswijs zeg: n vrouw en n kip is de pest op je schip. 23 minuten geleden zei Reacher: Landen zijn goed. De ratio net andersom. En veel eerder. good estimated guess dan, al had het de nineties moeten zijn. Slaap lekker, Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Laika uit Rusland in 1957 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 16 uur geleden zei Lika: Ongelofelijk @Yvonne. Hoe kun je dat nou weten?? Heel simpel Lika: even terugklikken naar die datum ... Lika, lady jane en Reacher reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Ja dat was goed @Quinn! Jij bent! *Lacht kwaadaardig* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Ai... gevalletje backfire... vraag is in ontwikkeling, eerst wakker worden. c had het gore lef de gordijnen open te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Ik weet ineens waar de uitdrukking gezwets in de ruimte vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Uit de categorie, geen idee of het waar is, maar het wordt gepresenteerd als geschiedkundig feit. Geen scifi! Wellicht historie. Mogelijk gezwets in de ruimte. Als een Romein thuis kwam 's avonds, kuste hij zijn vrouw op de mond. Waarom deed hij dat? Tadaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Omdat t zo lekker is tetuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Nee joh, daar deden die Romeinen niet aan! Vrouwen waren een noodzakelijk kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Indachtig dit forum dan: om te controleren of ze van de wijn gesnoept had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Shit. Dat klopt. Jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Hebbikweer…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Welke Beatle schreef het wonderschone ‘if I needed someone’? Dus niet die twee samen hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 George Harrison ? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Paul McChartny. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Dan blijven er niet veel opties over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Ringo Starr of John Lennon dus...ik ga voor Ringo Starr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 Nee, maar probeer eens! Ik ken geen McChartny. dezandstrooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 McCartney moet het zijn...heb ik ff gegoogeld hoor..als hij het is dan heeft Claudius toch gewonnen Haddock? Of ben je een mierenneuker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2021 (bewerkt) Shit, Jannigje, je bericht gemist, ever so sorry! George bleef altijd wat in de schaduw maar hij kon het zeker. Tien punten wat mij betreft, maar wie ben ik? En, ik vind het n goddeloos eerlijk en heerlijk nummer, Lennon fan die ik ben. Metrisch ook zo goed in mekaar zittend. A vous. 17 juli 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden