Bob Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) Op 4-3-2021 om 18:27 zei Vocatus: Iemand bedenkt een kennisvraag (niet googlen, gewoon kennis die je zelf hebt). En mensen geven een antwoord (niet googlen). Waar ga jij zoeken, @Reacher? 14 mei 2021 bewerkt door Bob Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Het plaatje @Bob! Het plaatje! Bob en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Tadaaaa! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 laat ik nou 2 weken terug iets gegoogled hebben (buiten het zelf meedoen) en die vraag over die tanden en kiezen van een schaap, tegenkomen op een site met allemaal pubquizvragen Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 hahahahahaaaaa Hell Reacher, je bent geweldig! Winnaar! Jij bent. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Die vraag van jou kan ik natuurlijk nooit meer overtreffen Makkie dus maar: Uit welke film komt dit citaat? (Waarschijnlijk niet woordelijk) We are all individuals! Yes we are! I’m not! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 O ja, die moet ik echt weer eens gaan kijken Best humor ooit. Maar ik zeg mooi niks, anders wordt het pingpongen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Dat is ook weer waar, Deze weet @haddockwel denk ik. Als hij ooit weer tevoorschijn komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 8 minuten geleden zei knakker: Life of Brian Klopperdieklopt! Jij bent ‘m Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Stel wel voor de vragen ook uit de eigen doos te toveren, pupquizz vragen opzoeken is minstens zo erg als antwoorden opzoeken! detochergenswatstrengzijnde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Force of Rome? demaarwatzeggende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Wie googlet er vragen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 42 minuten geleden zei lady jane: laat ik nou 2 weken terug iets gegoogled hebben (buiten het zelf meedoen) en die vraag over die tanden en kiezen van een schaap, tegenkomen op een site met allemaal pubquizvragen Ging over deze @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 O, zo las ik dat niet, ik las het als een grappig toeval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 2 minuten geleden zei Quinn: O, zo las ik dat niet, ik las het als een grappig toeval. Dat komt: jij bent nog jong en naïef lady jane en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ja, ik zie de wereld als een grote roze suikerspin. Daarom ben ik ook altijd zo blij en positief Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Ja, ik zie de wereld als een grote roze suikerspin. Daarom ben ik ook altijd zo blij en positief Daarom: hippie! Knaks: the Roman Party? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ik weet het niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Het wordt vast een oh ja! Wat-ben-ik- toch - een -sukkel ervaring Dol op Kommaarop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 Ik kan altijd wel slapen Trusten @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2021 44 minuten geleden zei Quinn: Wie googlet er vragen dan? Geen idee, maar ik zag pupquizz opduiken. deimmerdevingeraandepolshoudende, no pun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 haha wordt mn naam nu gebruikt? Ik krijg dan een mail Ik ga met bor een eigen forum beginnen. Komt goed @knakkerdat boek heet "nooit meer slapen". weet iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei Vocatus: Ik ga met bor een eigen forum beginnen Ik weet een mooie naam: Forum der verongelijkten Blijf je ook hier meedoen? Super goeie oefening. Ik leer er nog steeds van. 15 mei 2021 bewerkt door Bob Artemis, lady jane en Vocatus reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 De oudgedienden weten nog hoe al die nieuwe fora afliepen. Maar ik gun jullie een goede nieuwe plek en hoop er het beste van! Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Misschien weet @Claudiusdeze wel (omdat ik zag dat je een liedje van haar gepost had), maar natuurlijk kan iedereen reageren: wat is de echte naam van Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden