ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal 1 maart 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ik heb zo GEEN zin in vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 13 minuten geleden zei Bor: Is daar een speciale reden voor ikkanhet? Ja @Bor snijden om half 10 een moedervlek weg. En ben vanaf een paar puncties in mijn hals die niet zo goed gingen panisch voor spuiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 11 minuten geleden zei Bor: Oh jakkes, ik kan me ook leukere dingen bedenken ja. Misschien helpt het als je tegen de dokter zegt dat je bang bent? Dat doe ik dan altijd wel. Op 1 of andere manier loodsen ze je er dan doorheen. ja at ga ik haar zeker vertellen en probeer ondertussen aan iets anders leuks te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 6 minuten geleden zei Bor: Had net wat engs. Zag een auto stoppen voor m'n huis, aan het silhouet kon ik zien dat een man uitstapt en m'n erf oploopt. Omdat ik niet weet wat iemand hier te zoeken heeft zo vroeg in alle donkerte liep ik naar het raam. Plots bleef hij staan omdat hij me zag denk ik, loopt hij heel snel de auto terug in en reed snel weg. Huh? he bah dat lijkt me ook best eng. Hou het maar goed in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Succes! @ikkanhet je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Goedemorgen frummers. Sombertjes hier buiten. En koud. Binnen brandt de lamp, is het lekker warm alweer en staat een bakje klaar. @ikkanhet, heel veel sterkte voor straks. (ik ben ook panisch voor spuiten.... ) Probeer inderdaad aan andere dingen te denken. Én aan het feit dat je over een paar uurtjes alweer lekker thuis zult zijn... Maar het blijft zó eng!!! @Bor, goed dat je naar het raam liep. Aan de andere kant: misschien iemand die zich in het adres vergist heeft??? En altijd fijn dat je een hond hebt... Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tallie Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Goedemorgen heerlijk een keer doorgeslapen. @ikkanhetsucces vandaag voor je het weet is het voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 25 minuten geleden zei Yvonne: Yvonne Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 @Quinn bordje Brinta voor jou: en een koffie 'speciaal' En bellen ..... kom op hoor. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Kijk aan, de wereld is niet half zo slecht als wij soms denken. Leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 O getsie Cleo... sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Morgen. Ben al uit de wacht voor de huisarts, afspraak staat voor tien uur vanochtend. Ze kunnen wel efficiënt. Dank voor het mooie bordje brinta @Yvonne zo ziet de mijne er nooit uit! Maar ik zal er een appel bij opeten. @Bor ik was het niet! @Cleo66 oef, dat is vervelend, tandarts dus. Daar was je al geen fan van toch? @ikkanhet sterkte straks. Ben bezig braaf een lijstje te maken voor de huisarts. Voorbereiding enzo, anders vraag ik straks om pammetjes en ga ik weer weg. Ken uzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 O verrek, vergeet ik nog Yvonne Yana Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Top Quinn!!! Het begin is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Even heel snel goedemorgen wensen, want moet naar mijn werk Fietsen maar weer Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 @Yvonne struikelen en weer opstaan, daar gaat het om hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Klopt Quinn, en er komt een moment dat je verbaasd bent dat je al zó lang aan het lopen bent zonder te struikelen... zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ik heb hem maar even compleet gemaakt Bor Yvonne Yana Quinn Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 @adri02 ik screenshot jouw zin letterlijk mijn lijstje in. Want je hebt gelijk, in beide punten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Dat is een hele goede tip @Quinn van @adri02 Ken u zelve inderdaad. Ik wens je een ongekende moed om jezelf dit te gunnen @Quinn. @ikkanhetsterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Misschien moet je hem gewoon voorlezen @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 En goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Yvonne YanaQuinnBor Maverick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 In gedachte ondersteunen, af en toe een bemoedigend woord, of een spiegel voor houden....maar ik ga geen brinta eten!!! GADVERDAMME....wat hebben jullie toch met Brinta? Brrrrrrrrrrr......het begint niet voor niks met die twee letters.....rillingen krijg ik ervan...... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden