Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Ja. Proberen diagonaal te lezen soms. En onthouden dat de meeste dagen echt beter zijn. Knuffel. Thanks Quinn. Ik ga maar even met beertje 45 min dutje doen op bed. Lekker Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) 14 uur geleden zei Vocatus: Thanks Quinn. Ik ga maar even met beertje 45 min dutje doen op bed. Lekker Heb je een middagslaap gedaan gisteren? Of een eind-vd-middag slaap? Dan is het te begrijpen dat je 's nachts minder goed slaapt. Volgens mij als je er 's avonds bijtijds instapt en 's ochtends bijtijds eruit en niet russendoor naar bed gaat, dan zit er na een paar nachten weer een ritme in. 16 april 2021 bewerkt door bumperjim Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Jij bent toch it-er Vocatus? Kan je niet zo’n app ontwikkelen (of bestaat die al) waarbij je een baby/kind-die-de-nacht-doorslaapt ritme kan op simuleren? Dan pak je al de slaap die je kan pakken, gewoon omdat het kan. Mijn kind bepaalt mijn slaapritme dat vrij tot zeer regelmatig is! Ik werk graag mee ad app! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 @bumperjim ik had uiteindelijk niet in de middag geslapen. Maar is niet slapen vrij normaal de eerste 2 weken na stoppen? @Musashihaha gat in de markt, we gaan rijk worden Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Slecht slapen hoor je wel vaak ja, in het begin. lady jane en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Bij mij duurde dat 1 jaar, pfffft toen had ik mn matrasje nog niet nu misschien 3 x per jaar, ondanks matrasje maar dan weet ik wel waar de stress vandaan komt dat scheelt veel in piekers Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 5 minuten geleden zei lady jane: Bij mij duurde dat 1 jaar, pfffft toen had ik mn matrasje nog niet nu misschien 3 x per jaar, ondanks matrasje maar dan weet ik wel waar de stress vandaan komt dat scheelt veel in piekers Ik pieker eigenlijk niet zo veel. En ik heb jouw matrasje al. Maar mijn lichaam is laat in de avond veel actiever dan rest van de dag. Hoge hartslag, adrenaline etc. Wel logisch, hij verwacht zn gebruikelijke verdoving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Beetje bewegen 's avonds? Flink lopen of hardlopen dat je lichamelijk moe wordt? Dan slaap je vast beter Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 "Just because your feelings are valid, does not mean your behavior is" Leerzaam. Niet schuilen achter je gevoelens vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Het helpt hè, dat advies dat je anderen geeft een keer tegen de spiegel zeggen je doet het maar mooi. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 10 minuten geleden zei Pinkman: Geen apparaten of eten voor het slapen gaan. Verder lekker een douche en daarna een fijn boek pakken. Ook niet te veel inzitten over dat je slecht slaapt want ook daarvan kan je slecht door in slaap komen. Goede tips. Dank Ja weinig slapen is vervelend. Zit te hele dag te knikkebollen en weinig energie. kan me nergens toe zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 11 minuten geleden zei Pinkman: Probeer iig niet overdag te gaan slapen dan ga je het dag en nachtritme omgooien en dat wil je nu niet. dsauiphwqoiqpw564(&*(@îijojijjdd()&*&&*)&&0& Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 sorry viel ff op mn keyboard in slaap Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) Over slaapproblemen gesproken, hier heb ik veel aan gehad https://www.stronginstitute.com/category/jeff-strong/ 16 april 2021 bewerkt door Artemis Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Weet je waar ik vreselijk genoeg van heb. Ik heb net een vriend gebeld voor volgende week. En het heeft me 44 jaar gekost om dit te zeggen,...maar ik ben prima zo. Ik vind mezelf leuk. In mijn optiek heb je peper en zout mensen en andere mensen. Peper en zout mensen vindt iedereen leuk, maar niemand geweldig. Ik ben een koriander persoon,..je vindt het helemaal niets of je vindt het geweldig.. Prima dan Ondanks dat ik meer shit in mn leven heb gehad dan een willekeurig mens kan voorstellen, vinden mensen mij te vrolijk,..te slim,..te bijdehand. Fack it, ik ga me niet meer verontschuldigen voor wie ik ben. Ik doe dat al tig jaar. Ik weet dat ik veel wijsheid en liefde te bieden heb. Neem het aan of niet. En ik snap dat niet iedereen van koriander houdt. Maar ik ga mezelf niet meer anders voordoen. Deze vriend net dus gecancelled ahh lucht op Lieke7777, bumperjim en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Yum koriander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 1 minuut geleden zei bumperjim: Yum koriander jezus jim,..ik typte dit net en loop al 10 minuten vol van woede in woonkamer. bizar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 zo veel woede komt los,..ff chanellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Vanwaar de woede? Om de niet acceptatie? Of omdat je zelf de niet acceptatie niet meer wilt accepteren? Wat ik er zo uit lees, zo heel basic, zou ik zeggen, goed dat je voor jezelf kiest en die vriendschap opzegt. Maar dat is vanaf de zijlijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 ik ben dol op koriander, en kurkuma, en bijzondere smaken, ik vind je mooi, ik vind je waardevol en begrijp je woede, hoewel ik niet weet waarom. Wij uitgesproken smaakjes worden niet door iedereen gewaardeerd. dan pas je je aan en probeer je peper en zout te worden, maar het lukt niet , je bent koriander. Je bent uitgesproken. Die mensen moeten er ook zijn, want anders wordt de wereld zwart/wit en zonder kleuren. Zonder smaken. Bah alleen maar peper en zout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 soms is peper en zout genoeg voor de smaakpapillen en soms heb ik trek in koriander, hmmmm ik heb keus gelukkig, altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 En dan zijn er nog de mensen die soms prima met koriander door één deur kunnen en het volgende even niet. Niets is statisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Ja ik hou ook van koriander maar soms wordt het teveel, de smaak gaat dan overheersen en dan moet ik het niet meer hebben... soms wel soms niet dus kan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Ik denk dat ik soms koriander doe, tegen intimi die daar mee om kunnen gaan. En tegen anderen ben ik peper en zout. Dat vind ik prima. brazer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 20 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Bij mezelf en meer met mij op dit forum, moet ik aan deze zin denken; People generally see what they look for, and hear what they listen for. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden