Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 februari 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Vlaams, das lang geleden :) 

Na een paar weken in Antwerpen verstond ik het prima, maar toen ik een weekend naar Brugge ging was het... waaaaat???? Het leek wel Koreaans daar :ph34r:

En toen ik vorig jaar in de Blauwe Ardennen gestrand was met een kapotte turbo wist ik al helemaal niet meer hoe te praten, zowel Nederlands als Frans leek slecht door te komen, maar met een mengsel van beide lukte het toch. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei bumperjim:

Vlaams, das lang geleden :) 

Na een paar weken in Antwerpen verstond ik het prima, maar toen ik een weekend naar Brugge ging was het... waaaaat???? Het leek wel Koreaans daar :ph34r:

En toen ik vorig jaar in de Blauwe Ardennen gestrand was met een kapotte turbo wist ik al helemaal niet meer hoe te praten, zowel Nederlands als Frans leek slecht door te komen, maar met een mengsel van beide lukte het toch. 

Haha dan moet je ons dialect eens horen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Vlaams, das lang geleden :) 

Na een paar weken in Antwerpen verstond ik het prima, maar toen ik een weekend naar Brugge ging was het... waaaaat???? Het leek wel Koreaans daar :ph34r:

En toen ik vorig jaar in de Blauwe Ardennen gestrand was met een kapotte turbo wist ik al helemaal niet meer hoe te praten, zowel Nederlands als Frans leek slecht door te komen, maar met een mengsel van beide lukte het toch. 

Waarschijnlijk zat je in het Duitstalige gebied daar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...