Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 februari 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie morgen!

Het begint echt op te vallen hoe fit ik mezelf voel voor het einde van de week. ‘ normaal’ was ik tegen woensdag al op en de rest van de week erdoor sleuren. Nu voel ik me of het dinsdag is (want maandag was,meestal wat katerig en maandagavond mijn enige alcoholvrije dag). Friday is the new tuesday! :-)

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed begonnen! Lunchprep: eitjes ah koken om Zalmsla te maken met overschot van gisterenavond. Rode biet geraspt en overschot gestoomde romanesco en venkel. Voorbereiding is troef op een moeilijke dag! En zo verbaasd dat ik dit doe op n vrijdagmorgen! Woopwoop! Hopelijk is dit alvast een goed teken voor vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Musashi:

Goed begonnen! Lunchprep: eitjes ah koken om Zalmsla te maken met overschot van gisterenavond. Rode biet geraspt en overschot gestoomde romanesco en venkel. Voorbereiding is troef op een moeilijke dag! En zo verbaasd dat ik dit doe op n vrijdagmorgen! Woopwoop! Hopelijk is dit alvast een goed teken voor vandaag!

Dat doe je goed ik hoop ook snel meer energie te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei ikkanhet:

 

Wil alleen van die enge dromen af. Had wat gekregen van de homeopate maar lijkt eerder erger dan minder te worden.

 

Snap ik wel! Proberen je dromen je mss iets te zeggen waarmee je aan de slag kan? Mss ook proberen blij te zijn dat je uberhaupt terug droomt ipv knock out te gaan (is bij mij toch ook zo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yvonne:

Ja, over nare dromen kan ik ook meepraten.. 
En soms blijven ze gewoon nog een poosje hangen 's morgens, vervelend. 
Dan zo snel mogelijk maar even proberen met heel andere dingen bezig te zijn. 
 

 

Ja en als ik wakker ben geweest en val weer in slaap gaat die droom doodleuk verder. Dat gebeurd nou nooit met een mooie droom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn slaapthee is citroenverbena  kamille. Ook heel rustgevend. Moord doodslag kan mss een teken van opgekropte woede of zo zijn? De weg kwijt zijn lijkt me ook niet onlogisch binnen Het proces. We weten wel welke weg we niet meer willen, maar niet onmiddellijk duidelijk welke weg dan wel...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Musashi:

@ikkanheten je man die je niet kan helpen , en de weg tonen, ook mss onbewust het besef dat je dit echt alleen zelf kan doen?

ik probeer maar wat he

Ja en als ik nou zou weten wat ik dan alleen moet doen. Wellicht de alcohol afzweren want als ik die wil en mijn man zegt nee en  ik kijk ff zielig wordt het vanzelf een ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...