Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Zojuist zei bumperjim: Zie, dat had koning Alcohol niet in jouw plaats kunnen bereiken Awel dat is nu eens echt just se! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 (bewerkt) Vlaams, das lang geleden Na een paar weken in Antwerpen verstond ik het prima, maar toen ik een weekend naar Brugge ging was het... waaaaat???? Het leek wel Koreaans daar En toen ik vorig jaar in de Blauwe Ardennen gestrand was met een kapotte turbo wist ik al helemaal niet meer hoe te praten, zowel Nederlands als Frans leek slecht door te komen, maar met een mengsel van beide lukte het toch. 19 februari 2021 bewerkt door bumperjim Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 46 minuten geleden zei bumperjim: Vlaams, das lang geleden Na een paar weken in Antwerpen verstond ik het prima, maar toen ik een weekend naar Brugge ging was het... waaaaat???? Het leek wel Koreaans daar En toen ik vorig jaar in de Blauwe Ardennen gestrand was met een kapotte turbo wist ik al helemaal niet meer hoe te praten, zowel Nederlands als Frans leek slecht door te komen, maar met een mengsel van beide lukte het toch. Haha dan moet je ons dialect eens horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 1 uur geleden zei bumperjim: zowel Nederlands als Frans leek slecht door te komen, maar met een mengsel van beide lukte het toch. Tja we zitten dan ook gekneld tussen beide grootmachten he bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 2 uur geleden zei bumperjim: Vlaams, das lang geleden Na een paar weken in Antwerpen verstond ik het prima, maar toen ik een weekend naar Brugge ging was het... waaaaat???? Het leek wel Koreaans daar En toen ik vorig jaar in de Blauwe Ardennen gestrand was met een kapotte turbo wist ik al helemaal niet meer hoe te praten, zowel Nederlands als Frans leek slecht door te komen, maar met een mengsel van beide lukte het toch. Waarschijnlijk zat je in het Duitstalige gebied daar Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2021 Welterusten @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2021 (bewerkt) Oeps 20 februari 2021 bewerkt door Quinn Zit ik verdikkeme zelf op de verkeerde dag! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden