Spring naar bijdragen

Za 30 jan 2021


bumperjim

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Reacher:

Dank de Heer en Boeddha voor automatische spelcheck.

Een spelchecker houdt geen rekening met je zinsbouw dus die corrigeert geen verhuisd/ verhuist of gebeurd/ gebeurt want die bestaan alle twee.

 

4 minuten geleden zei Quinn:

Als de laatste letter van enkelvoud tegenwoordige tijd in het kofschip staat, vervoeg je met een t. Tenzij je een onregelmatig werkwoord, een uitzondering of een leenwoord te pakken hebt.

Ken de regel wel maar heeft het woord op zich ook een echte betekenis? Fokschaap alleszins wel, daarom mijn persoonlijke favoriet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Quinn:

Als de laatste letter van enkelvoud tegenwoordige tijd in het kofschip staat, vervoeg je met een t. Tenzij je een onregelmatig werkwoord, een uitzondering of een leenwoord te pakken hebt.

Nederlands is vooral prettig als je het intuïtief goed doet, denk ik.

Ik lees hier ‘als de laatste letter van enkelvoud- Swahili-te pakken hebt’. :(

maar bedankt voor je moeite :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Quinn:

Ja zeg, ik wil Jane niet beledigen. Maar @Reacher serieus, hoe is het met je? 

@Lieke7777 omdat ik een zeikerd ben... Het is word

@FILOU nog een weekje, dat is af te tellen. Heb je Netflix?

Ik heb een nare periode achter de rug. Niet gedronken maar op het randje. 
Hele hele heftige paniek gehad. Wél hulp gevraagd van vrienden ( dat is nieuw) die soms uren met me gingen wandelen.

Die liefde van hen, dat werkte helend.

hier op het forum weinig over gehad omdat ik afleiding wilde. IRL had ik het er al vaak genoeg over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ups en downs hier, maar ook fijne dingen. Oudste zoon vindt het erg lastig die avondklok, maar daardoor hebben we samen wel meer gesprekken en kijken we samen af en toe een film. Jongste houdt van rust en weinig prikkels vindt het heerlijk. Ik moet iedere dag minstens een uur wandelen, dan kom ik opgeladen weer thuis. Apart hoe dat bij iedereen verschilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Jopie:

nou ja, feit (niet mening) is dat, hoewel dat uiteraard niet breed uitgemeten is, dat in de eerste golf (en nu ook) al gewoon zo was hoor..... die leeftijd lág nauwelijks op de IC, kwam daar niet eens......daar gold al een niet-behandelen voor. Die stierven gewoon, of overleefden het. 

 

Dat meende ik ook te hebben gehoord. Maar ik durf ook nauwelijks meer te geloven in feiten Jopie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...