Johan55 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 3 minuten geleden zei Smaragd: Hoi, Na mijn te lang uitgelopen dagdienst dacht ik lekker snel naar huis fietsen met mijn E-bike. Er was veel tegenwind(heb volgens mij altijd tegenwind maar goed ) De eerste kilometer ging goed, toen ging ik al best langzaam, dacht door de tegenwind. Ik keek op de display, zie ik dat de accu niet goed opgeladen is=leeg. Dat heb ik geweten. Heb er meer dan anderhalf uur overgedaan en wat trapte dat zwaar zeg pfff. Was bijna geneigd om de bus te nemen, lopend was ws nog sneller gegaan haha. Nu is de accu wel goed aan het opladen. Geen benen meer over. Echt heel zwaar als de accu leeg is. Je kan dan niet eens normaal fietsen, eigenlijk best raar. Maar goed genoeg gezeurd, @Renaldo61 @Lieke7777 Fijne avond allen en sterkte voor allen natuurlijk die het kunnen gebruiken Goede work out !! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 @Cleo66 communicatie met mannen is soms echt onmogelijk is niet echt alleen aan jou hoor . Leg niet alleen de lat aan jezelf ( hoor wie het zegt ) ga niet gelijk aan alles twijfelen ' waarom zal je niet een baan kunnen hebben met autisme . Zolang ze ( cliënten ) met jou als persoon tevreden zijn daar gaat het om . Probeer het jezelf niet te moeilijk te maken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 @Smaragd goede workout gelijk !! Jij iig weer in je huisje .. rustig aan denk aan je . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 E sigaret bevalt eigenlijk wel ' heb vandaag 5 sigaretten gerookt de rest met e sigaret en dat ook niet gehele dag door . Het waar ik aan wennen moet is je gaat niet zitten en steekt aan en rookt tot het op is en klaar alhoewel ik de vervelende gewoonte had gekregen om er gelijk dan 2 te roken omdat ik buiten moet roken . Moet dan eigenlijk afspreken met mijzelf hoeveel trekjes ik mag nemen dan zo baken ik het af .. Misschien eens tellen hoeveel hijsen een normale sigaret heeft En ik hoef niet naar buiten zit op de trap in de gang als er niemand in woonkamer is dan kan het ook je ruikt het niet . Ja licht zoet omdat ik bubblegum er in heb qua smaak . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 @Renaldo61 trieste dag zo met de uitvaart van je moeder .. Hopelijk was het verder wel een mooie dienst waar er voor jou iig een goede afscheids waarde in heeft gezeten .. nogmaals sterkte zal raar zijn om niet meer op bezoek te gaan .. En bedankt voor je berichtje ook .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Hi @Renaldo61 nee is niet eens ver fietsen(7 km), wel met een lege accu natuurlijk. Normaal doe ik er 20 minuten over en vlieg ik door de stad heen. Dit was bijna geen doen maar laat niet mijn dure E-bike zomaar staan. Dan is hij weg ook. Gaat het een beetje nu? Rare stomme vraag, weet het. Hou je taai he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 2 minuten geleden zei Renaldo61: Extra batterij meenemen? Bij zulke dingen sta ik nou nooit stil, kijk daarom hebben wij wel mannen zoals jou ook nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Mag je wel extra rugtas mee nemen ? @Smaragd ? Zie mijn collega's wel eens met 1 sjouwen die dingen zijn best groot toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 @Lieke7777 heb een hele grote fietstas achterop, zou dus wel gekund hebben. Vond het een goede tip van @Renaldo61(weet jouw probleem dus laten we het er maar niet hier over hebben, weet je nog? Men vond dat vervelend toen. Mijn geheugen doet het nog heel goed ondanks het teveel aan drank) Sterkte en probeer niet teveel te drinken als je al drinkt. Gaat niet helpen, geloof mij nu maar. Sterkte man! Droge afmelding, voel mij blij en verdrietig, lachen en huilen, alles door elkaar maar wel droog. Toch echt beter voor mij. Verdriet valt niet weg te drinken. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Sorry @Renaldo61 dacht dat je het over een ander probleem had waardoor je niet kon fietsen. Maar lees nu door spierpijn. Wat stom van mij. Ook heel moe ben ik, was al om 5:30 op. Ik ga lekker opslomen. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Avondklok van 21.00 tot 4.30 wat mijn inziens niet echt een potentiële bijdrage kan leveren maar dat is aan mij . Heb geen zicht op wat er in grote steden gebeurd iig .. ik woon in een dorp daar loopt bijna niemand alleen om een hond uit te laten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 (bewerkt) Nou das wel relaxed vergeleken met 18:00-6:00 Niet dat je veel hebt aan die 4:30-6:00 21 januari 2021 bewerkt door bumperjim Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 1 uur geleden zei Renaldo61: 21 uur is erg vroeg. Waarom mag je dan om 4:30 wel weer buiten? Vind het juist laat eigenlijk ' wat moet je nog buiten zoeken in deze corona periode dan .. 4.30 verwacht is dat iedereen nou ja bijna dan nog slaapt ..denk ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 58 minuten geleden zei bumperjim: Nou das wel relaxed vergeleken met 18:00-6:00 Niet dat je veel hebt aan die 4:30-6:00 Als je dan echt met iets scherps wil komen met maatregelen is dat hoe zuur ook een flinke zet naar de avondbeweging te minderen .. steld 21.00 niks voor ' maar goed dat is mijn mening . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Wel netjes hoe het parlementair besloten is. Hier is het er gewoon doorgedouwd omdat het noodtoestand is en die is ook weer ff verlengd tot juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Ach @Marika, men hoopt dat de mensen meer thuis zullen blijven als er een avondklok is, dat men niet bij elkaar op bezoek zal gaan... Waarom boos zijn? Op wie? op de regering omdat deze de avondklok instelt? Op al die mensen die zich de afgelopen maanden niét aan de adviezen en regels hebben gehouden? Op het virus dat nog steeds vrolijk heerst? Die wandeling kun je toch ook overdag maken? Of aan het begin van de avond? Zelfs in het donker kun je nog een pittig lang eind wandelen voordat de avondklok ingaat. Boosheid heeft helemaal geen zin nu, echt niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Je hebt natuurlijk gelijk Yvonne maar ik snap @Marika heel goed. Die regels zijn niet voor haar bedoeld, ze gaat al bij niemand op bezoek. En toch kan ook zij in de kraag gegrepen worden, dan voelt het alsof je in een politiestaat terecht gekomen bent. Ik begrijp ook wel hoe al die regels tot stand komen, maar ik vind het bij tijd en wijlen ook wel moeilijk te verkroppen. Soms is het ook wel even lekker om je frustratie van je af te schrijven. Liefs voor jou Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Begrijp ook wel dat als je al niets hebt om te doen en dan ook nog eens een avond klok aan je broek krijgt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Met die avondklok wordt het kind met het badwater weggepleurd vind ik. Ze doen het zo omdat het lekker makkelijk controleren is. Zo laat nog op stap? OK boete. Verstand op nul gewoon verbieden. Maar je kan een paar Deliveroo fietstassen kopen op marktplaats, daarmee kan je rijden wanneer en waar je wil, word je echt niet gecontroleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Voor jou is onze avond klok een lachertje @bumperjim maar we moeten het er maar meedoen met zijn allen . Het is niet anders ' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 16 minuten geleden zei Lieke7777: Voor jou is onze avond klok een lachertje @bumperjim maar we moeten het er maar meedoen met zijn allen . Het is niet anders ' Nou ik lach er niet om maar het vern**** natuurlijk evengoed de rest van je avond als je eet om 18:00. Daarentegen als Nederland etenstijd verplaatst naar 20:00/21:00 dan kan je aan het begin vd avond nog dingen doen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 eukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 aggelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Nietigt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 17 uur geleden zei Smaragd: Echt heel zwaar als de accu leeg is. Je kan dan niet eens normaal fietsen, eigenlijk best raar. Maar goed genoeg gezeurd, @Renaldo61 @Lieke7777 Fijne avond allen en sterkte voor allen natuurlijk die het kunnen gebruiken Ja, dan trap je je kleurenblind met een lege accu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden