niks Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Ik dacht meteen, wie weet heeft het zo mogen zijn. Maar goed, kan me voorstellen dat je na een herder geen teckel zou willen en of de pups nog beschikbaar zijn is ook de vraag natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Idd zeg nooit nooit @Borrie ik schreef al eerder na 11 jaar heb ik weer 2 poezebeesten in huis genomen .. maar misschien weet je dierenarts wel een goed adres voor je spulletjes ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 5 minuten geleden zei niks: Ik dacht meteen, wie weet heeft het zo mogen zijn. Maar goed, kan me voorstellen dat je na een herder geen teckel zou willen en of de pups nog beschikbaar zijn is ook de vraag natuurlijk. Nee joh herder forever!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 3 minuten geleden zei niks: [...] kan me voorstellen dat je na een herder geen teckel zou willen [...] Vooral ik wilde na/bij een airedale terriër beslist, zeer beslist, géén basset fauve de Bretagne. Kende ze alleen van plaatjes en dat vond ik geen honden. Tot ik er een paar in het echie zag. Nu genieten we dagelijks van onze tweede fauve. En zou ook niets anders meer willen dan zó een gek en lief dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Even zeuren hoor: Ik heb vandaag een vreselijk fijne dag. tis bijna weekend, vanochtend vreselijk produktieve ochtend gehad. Vanmiddag ff gekeken en er zijn wel degelijk dagdragers te vinden voor mn autootje ook met open dak en niet idioot duur. Met nukkige holenbeer gaat het goed en ze komt hier maandag. Stier is goed bezig met oppassen en ze heeft ook nog een tweede oppasjob gevonden hier vlakbij. Andere dochter vlindertje gaat het steeds beter mee (puberdochter--pa relatie bedoel ik dan) en mn hondje heeft gisteren steengoed gerend. Even zegeningen tellen: een hele stapel. Verder is het kutweer maar dat kan me niet eens boeien Yana, elisa72, nancy en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Zojuist zei Lieke7777: Idd zeg nooit nooit Hier zat ik net over na te denken, maar wilde mijn hele verhaal niet door het verdriet van Borrie laten lopen. In het kort: toen ik mijn eerste poes (ongeveer 5 jaar) uit het asiel heb gehaald (1987) dacht ik al na een week: als zij dood gaat neem ik nooit meer een nieuwe poes in huis. Ik heb haar 15 jaar bij mij mogen hebben. Zo denk ik er nog steeds over, maar de deur staat op een klein kiertje. Lieke7777 en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 1 minuut geleden zei bumperjim: Even zeuren hoor: [tralalalalalalalalaaa...} Doe niet zo vervelend joh... dat gezeur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 5 minuten geleden zei Borrie: Nee als je me nu hondje voorhoudt zou ik het doen omdat ik dan denk Daar redt ik ook wel weer mee. Maar zo op die manier wil ik het niet, dat is niet de bedoeling, zo, op die manier "neem" je geen hond. Maar liever (nog?) niet. Mijn verdriet is nog zo..ik huil ook steeds zomaar om niks. Of beetje bozig ben ik er af en toe ook om. Maar dat hoort erbij denk ik. Wat @Pinkman zegt, het heeft tijd nodig om te slijten. zie ik dan wel weer. Ik zou misschien een fotoalbum maken of zo. Heb je veel foto's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 1 minuut geleden zei Roberto: Hier zat ik net over na te denken, maar wilde mijn hele verhaal niet door het verdriet van Borrie laten lopen. In het kort: toen ik mijn eerste poes (ongeveer 5 jaar) uit het asiel heb gehaald (1987) dacht ik al na een week: als zij dood gaat neem ik nooit meer een nieuwe poes in huis. Ik heb haar 15 jaar bij mij mogen hebben. Zo denk ik er nog steeds over, maar de deur staat op een klein kiertje. Nee hoor loopt je niet mee door verdriet van bor heen ... bij mij was verdriet zo groot dat ik dit nóóit meer wilde meemaken .. en nu is de deur weer open gezet ... misschien gaat je deurtje ook weer verder open .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 (bewerkt) Zojuist zei Lieke7777: Nee hoor loopt je niet mee door verdriet van bor heen ... denk ik ...bij mij was verdriet zo groot dat ik dit nóóit meer wilde meemaken .. en nu is de deur weer open gezet ... misschien gaat je deurtje ook weer verder open . 11 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 (bewerkt) 22 minuten geleden zei takeiteasy: @nancy, nee. Ik krijg maar voor 14 dagen oxazepam van de huisarts, als ik er doorheen ben, is het op. Het was echt de baclofen, die de nare reactie gaf met de alcohol. Als ik wat stabieler ben, kan ik eraan denken om de oxazepam af te bouwen. De huisarts vind het voor nu beter om daar nog even mee te wachten. Eerst de alcohol, daarna de pammetjes. Ik stop altijd met de pammetjes als het beter gaat en altijd goed gelukt. Ben er nog nooit verslaafd aan geweest. 11 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Fijn je weer te elzen @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 3 minuten geleden zei takeiteasy: Ik slik altijd 20 mg oxazepam voor het slapen gaan. Dit doe ik al een aantal jaren zo. Op de dag slik ik ze niet. Ik wil niet suf zijn, maar wel slapen. Misschien zit het tussen mn oren, want ik slaap nog steeds niet lekker sinds mijn terugval. Ik wil eerst een poosje gewoon stabiel zijn en het echt wat langer volhouden. Ik ben ook wel gewend, jarenlang om wijn te drinken in de avond. Ik sliep daar altijd wel goed op. Ben sinds 10 jaar geen dagelijkse drinker meer. Vreemd dat dat bij ieder persoon anders is, ik heb ze voor overdag. Snachts slaap ik goed zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 (bewerkt) 17 minuten geleden zei takeiteasy: Ik slik altijd 20 mg oxazepam voor het slapen gaan. Dit doe ik al een aantal jaren zo. Op de dag slik ik ze niet. Ik wil niet suf zijn, maar wel slapen. Misschien zit het tussen mn oren, want ik slaap nog steeds niet lekker sinds mijn terugval. Ik wil eerst een poosje gewoon stabiel zijn en het echt wat langer volhouden. Ik ben ook wel gewend, jarenlang om wijn te drinken in de avond. Ik sliep daar altijd wel goed op. Ben sinds 10 jaar geen dagelijkse drinker meer. Als je al jaren oxazepam slikt kan het niet anders zijn dat je tussentijdse ontwenningsverschijnselen hebt. Na jaren heeft dat geen enkel effect meer. Behalve misschien dat het tussen je oren zit en wel effect heeft gehad. Benzo's zijn echt nog erger dan alcohol. Dat is mijn eigen ervaring de laatste 6 jaar. 11 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Zonder zeer strikte begeleiding van een deskundige arts / hulpverlener nooit aan wat voor medicatie dan ook beginnen als je overmatig alcohol gebruikt. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Daar verschillen de meningen ook, ik krijg al oxa's vanaf 1985. Kan ze een tijdje gebruiken en dan ineens maanden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Zolang je ' je aan de voorgeschreven dosis houd en geen misbruik maakt van een medicatie die voor geschreven is door een arts . Ik gebruik dagelijks tramaldol voor de nacht om beter te kunnen slapen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Dat is logisch dat je het niet alle twee meent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Yup @takeiteasy dit krijg ik van mijn huisarts . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Zojuist zei takeiteasy: Zal het er eens over hebben met de huisarts. Is dat niet verslavend @Lieke7777? Tramaldol is geen benzo of rustgevend middel . Het is een vrij sterke pijnstiller . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Nee denk niet dat ze aan je voorgeschreven worden .. ik functioneer er best goed op . Pijn is iig stuk minder voor mij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Lieke7777: Tramaldol is geen benzo of rustgevend middel . Het is een vrij sterke pijnstiller . Tramadol valt onder de opiaten en is zeer verslavend. Nog erger dan benzo of alcohol. 11 december 2020 bewerkt door Roberto nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 @Roberto klopt ' alleen heeft en geeft dit mij geen verslavende werking cq effect .. ik gebruik het niet om te verdoven ' ik gebruik het niet terwijl ik het niet nodig heb . Ik misbruik het niet ... ik ben er niet afhankelijk van om in de stress te schieten als ik het niet in huis zal hebben . Ik gebruik het om mijn lichamelijke pijn te ondersteunen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 TIE word nou eens volwassen jij aan de Tramadol, foei!! Ik heb nog nooit gelezen hier dat jij ondragelijke pijnen hebt. Het lijkt er gewoon op dat je het steeds weer in middelen zoekt, i.p.v. in jezelf. Je schrijft nog even grillig als alle 11 jaren dat ik je al lees. Geef nou maar gewoon je psych eens een kans met je. Echte verandering, daar moet je voor werken. bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 21 minuten geleden zei takeiteasy: Zal het er eens over hebben met de huisarts. Is dat niet verslavend @Lieke7777? waarom moet jij zoiets zelfs maar willen? Ik ben echt flabbergasted nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden