Spring naar bijdragen

Zondag 6 december 2020


Lika

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Jopie:

........"als t misgaat red ik me er wel mee".... 
Dit is de Jopie weer van de afgelopen jaren op de bus. RESPECT!!! (en natuurlijk niet alleen van op de bus)

 

4 minuten geleden zei Lika:

Kerst in het nieuwe huis ja. Super veel zin in. 

Heerlijk Lika, ik herinner me nog een kerst van een paar huizen terug. 
We waren de week voor de kerst in het huis komen wonen, woonkamer was al heel gezellig en natuurlijk moest de boom staan. 
Dat was heel bijzonder... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinderen  willen graag de kerstboom vandaag neerzetten  ' ga het er op wagen .. vorig  jaar  had ik er totaal geen zin in... als groot  excuus verzon ik de kat onze jongste  was paar maanden oud zag hem al de boom inspringen  :rolleyes:..    nu hebben  we er 2  . Zal mij  benieuwen  of de boom blijft  staan ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hoog als dit kattekopje zijn ze bij mij trouwens nooit gekomen ... 
Na meer dan 40 jaar katten in huis zijn de meeste versierselen bij ons inmiddels onbreekbaar...
Nog wel een paar heel dierbare kwetsbare versierseltjes van de beginjaren, maar die hangen helemaal bovenin.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nee, niet echt een kerstkleurtje. Doet al meer aan 14 februari denken.
Als het tafereel zich hier in huis zou afspelen dan zou dat poesje Gilmour heten. Die zit/zat, net als dit poesje, ook in Pink Floyd.
Met z'n mooie jankende gitaargeluiden.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 haha. De voorkant is een galerij, aan de achterkant een balkon over de hele breedte. 

Dus ik kan overal bij. Een van de redenen dat ik dit wil praktisch. Bij ons huidige huis moet ik eerst samen met iemand de ramen verwijderen , zwaar en eng. Of glazenwassers. Schrik ik altijd van. 

En voor nu is het voor.mij een ideale manier iets te doen en mij het huis eigen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...