Lika Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Goedemorgen @Lika. Nog even en dan verhuizen! Kerst in het nieuwe huis, spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Goeiemorgen allemaal. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Wat weer een prachtige foto @ikkanhet, maak jij die zelf? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 2 minuten geleden zei niks: Wat weer een prachtige foto @ikkanhet, maak jij die zelf? Maken inderdaad de meeste zelf @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Goedemorgen frummers, Sinterklaas is weer op weg naar huis, het was gezellig. Het heeft gevroren vannacht, de daken hier en daar zijn nog wit.... Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Kerst in het nieuwe huis ja. Super veel zin in. Vandaag ga ik de ramen van de voorkant lappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 En @Jopiewat heerlijk voor je. Zo'n ander gevoel! Zo herkenbaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Lekker @Cleo66. Fijn is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Goedemorgen ... tis koud hè .. Kom je mijn ramen ook ff doen @Lika @Cleo66 fijn een leuke sint avond geweest .. ja goed dan om te zien dat de fles nog half vol is .. lukte hier dus ook nooit . Idd drank is niet meer ons ding . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 5 minuten geleden zei Jopie: ........"als t misgaat red ik me er wel mee".... Dit is de Jopie weer van de afgelopen jaren op de bus. RESPECT!!! (en natuurlijk niet alleen van op de bus) 4 minuten geleden zei Lika: Kerst in het nieuwe huis ja. Super veel zin in. Heerlijk Lika, ik herinner me nog een kerst van een paar huizen terug. We waren de week voor de kerst in het huis komen wonen, woonkamer was al heel gezellig en natuurlijk moest de boom staan. Dat was heel bijzonder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 @ikkanhet misschien gemist maar je bent ziek geweest ? Viel het mee of moest je ook testen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 2 minuten geleden zei Lieke7777: @ikkanhet misschien gemist maar je bent ziek geweest ? Viel het mee of moest je ook testen . Nee ben niet getest wel afgelopen nacht bijna de klok rond geslapen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Kinderen willen graag de kerstboom vandaag neerzetten ' ga het er op wagen .. vorig jaar had ik er totaal geen zin in... als groot excuus verzon ik de kat onze jongste was paar maanden oud zag hem al de boom inspringen .. nu hebben we er 2 . Zal mij benieuwen of de boom blijft staan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Oh my lord.... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Haha @Jopie zie het hier al gebeuren hoor ... maar wat een afzichtelijke boom zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Mogge. Ben geneigd die kerstboom Floyd te noemen om 'm te kunnen dulden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Ohhhhh, ik zie het poesje nu pas.... wat een poepie.... En nee hoor, ik ben gek op kattekopjes, heb ze zelf ook. Ik vind dat roze niet helemaal wat ik bij een kerstboom in gedachten heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Zo hoog als dit kattekopje zijn ze bij mij trouwens nooit gekomen ... Na meer dan 40 jaar katten in huis zijn de meeste versierselen bij ons inmiddels onbreekbaar... Nog wel een paar heel dierbare kwetsbare versierseltjes van de beginjaren, maar die hangen helemaal bovenin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 (bewerkt) Haha, nee, niet echt een kerstkleurtje. Doet al meer aan 14 februari denken. Als het tafereel zich hier in huis zou afspelen dan zou dat poesje Gilmour heten. Die zit/zat, net als dit poesje, ook in Pink Floyd. Met z'n mooie jankende gitaargeluiden. 6 december 2020 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 @Cleo66 haha. De voorkant is een galerij, aan de achterkant een balkon over de hele breedte. Dus ik kan overal bij. Een van de redenen dat ik dit wil praktisch. Bij ons huidige huis moet ik eerst samen met iemand de ramen verwijderen , zwaar en eng. Of glazenwassers. Schrik ik altijd van. En voor nu is het voor.mij een ideale manier iets te doen en mij het huis eigen te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Die bus is van binnen groter dan je dacht, hè, @Cleo66? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 @Cleo66 dit is een onafhankelijk plaatje gewoon van internet geplukt door jopie .. niks geen bedoelingen mee lijkt mij .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden