Maja Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Oeps, sorry @Bor. Nog niet helemaal wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Vroeger bij ons thuis was pakjes avond altijd een hele happening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Goedemorgen @niks ik gaf ze soms druppeltjes van homeopatisch iets, maar weet niet meer wat. Ff googelen? En schijnt dat t ook uitmaakt wat je zelf eet als je borstvoeding geeft, maar of dat waar is? Ik dronk dus de hele tijd door venkelthee, was me aangeraden, maar lees net dat dat niet goed is @Yvonne En inderdaad over buikje masseren en rondlopen en wiegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Kan nu nog steeds geen venkelthee meer zien. Nadat ik geen borstvoeding meer gaf de venkelthee maar meteen vervangen door wijn. (Grapje) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) Heb echt rotweek gehad door het gedoe in huis. M' n moeder en neef zouden Sinterklaas komen vieren morgen, maar zie dat niet zitten. Vind t geen goed signaal naar de jongens die echt over een grens zijn gegaan in hun gedrag. Mn moeder vond dat ik me erover heen moest zetten en daar voelde ik me onbegrepen onder. De jongend weten dat ik toch wel bijdraai zoals altijd, omdat ik me anders schuldig voel dat ik hun Sinterklaas verpest. Maar nu doe ik dat eens niet. Uiteindelijk snapte mijn moeder het en nu heb ik met haar overlegd dat we Sinterklaas op 2e kerstdag vieren, met sinterklaasgedichten en al. De jongens weten dat niet en leren er hopelijk wat van dat mama nu echt voet bij stuk houdt, en tegelijkertijd wordt Sinterklaas nog steeds gevierd. Vind t briljante oplossing en vind t eigenlijk heel grappig die sinterklaasgedichten op 2e kerstdag. Ze zullen nog wel opkijken en kwaad worden als ze zien dat het morgen echt niet doorgaat en ik voet bij stuk hou. Maar ik laat niet meer over me heen lopen. Zo. 4 december 2020 bewerkt door Rosee nancy, Lieke7777, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik ga terug naar bed inmiddels 39,2 als het straks niet beter is ff huisarts bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ze zijn 15 en 17 dus ze geloven niet meer in Sint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Beterschap @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) Mogguh Zonnig hier 4 december 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ja overal zit teveel zout in lijkt het. En teveel suiker ook. Stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Hoe gaat het met jou @Marika. Voel je je wat beter? Hoop het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik draag meestal van die grote zwarte hema onderbroeken, zitten heerlijk. Alleen als ik naar mn vriend ga doe ik sexy kanten lingerie aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Als ik ooit dood word gevonden zien ze me in zo'n grote hema onderbroek. Niet charmant. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Zo weer thuis en al lekker twee broodjes met avocado gegeten Beker kefir erbij, en ik kan er weer even tegen @Marika Ik lees jou net over al dat zout in pakjes Kan er zelf ook best wat bozig om worden In het weekeinde als vriend er is eten we soms ook makkelijker Pizza, of een kroketje En ook al leuk ik de pizza op met veel extra groenten, de basis blijft toch harstikke zout Ben na het weekeinde bijna altijd een kilo zwaarder, wat dan in de loop van de week weer verdwijnt Allemaal extra vocht Zooo, slecht he Ben dikke voorstander van geen\minder zout en suiker in de levensmiddelen tja, alles zelf maken is inderdaad de beste optie Doe ik dan ook meestal hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Maar goed, ga eens lopen naar de mark, voor nootjes, groenten, fruit en bij de Hama, heb ik hoeslakens nodig Na tweeen komt schoondochter even langs, dus dan moet ik terug zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Droogt je was nog een beetje dan om deze tijd @Jopie Ik hang alles nu maar binnen, omdat het voor geen meter meer droogt buiten Wel lekker fris, dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) En zo zit ik plotseling te tekenen Lag me vanuit de kast al een paar dagen aan te staren Gewoon krijt, iets met kleuren, vormen (intuitief, krijg die trema er niet op) het her-ontdekken daarvan Nah, beetje spelen ermee Zijn nog niet mijn eigen ("betere") tekenspulletjes Die liggen nog elders te wachten tot het tijd is? Wrs omdat al het andere nog even niet gaat Dan zal dat ook wel weer komen Ben nog wel pissed En stink ook nog steeds Ga even verder nog, kijken Nu nog daglicht 4 december 2020 bewerkt door Mai Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Mis de -big grin- Pompiedom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 13 minuten geleden zei Bor: Wegwerp producten TIE? Ah, nu snap ik dat al die spullen van Tie zo snel kapot gaan.... je moet er niet mee gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 (bewerkt) En of course maak ik meteen "de grote beginnersfout" Alles volplempen Mag van mij Lief he? pssst... lees jullie wel reageren nog niet Wel een kus hier en daar Sterkte en een diepe buiging (zit tussendoor te duimen..) 4 december 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Jij een knuffel terug Mai. en ik duim ook voor jou, ook al weet ik niet waarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 vier vingers en een... zo duimen dus Knuf terug Hierachter staat nu een grote kraan bij de fabriek, ze gaan sluiten jan 2022 geen idee wat er nu weer gebeurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Jaaaaaa.... kwam dochterlief mee aan Eerder al, na dinges-ding Komt ook bij die winkel vandaan Dus ook van die kleuren, ik mix wel Pastel, strakke lijnen vervagen... Het is ook uitstelgedrag hoor En de onrust, het nare gevoel weg willen Zal toch een keer naar de winkel moeten (dan moet je gaan, zou dochter wel zeggen//Grrr) Shag is op, bananen en meer dingen Eten over datum, kan twee dagen nog? Durf nog niet Loopt nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Sssssst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Meeste mensen, pas op jullie moeders de komende tijd. Het is een beetje "moederomvaltijd" denk ik. Kreeg vanmorgen ook al een telefoontje van het huis waar mijn moeder aanleunwoont. Ze was vanmorgen ook gevallen. Gelukkig niets aan overgehouden, maar ik ben er meteen maar heengegaan. Ze bleek gestruikeld over een vloerkleed. Dat ligt daar al sinds ze daar woont (20 jaar) en is zo platgetreden dat het bijna vloeiend overloopt in de vaste vloerbedekking, maar doordat ze steeds meer gaat schuifelen is ze er toch achter blijven hangen. Ik heb het kleed nu weggehaald. "Goh", zegt ze, "het is net of er nu een nieuw kleed ligt." De vloerbedekking is op die plek nog origineel van kleur. Dus een "nieuw" vloerkleed voor noppes niemendal en nog gevaarlijke-rand-loos ook. Ben meteen maar blijven hangen voor een uitgebreide koffie ochtend en wat boodschappen voor haar gedaan. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden