Jannigje Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 4 uur geleden zei Lieke7777: @Jannigje gaan we morgen nog skydiven ? Jazeker!!! We kunnen met z’n allen gaan. Meer liefhebbers? Anders gaan wij samen @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ja ik wil ook graag skydiven. Maar wel met een parachute om. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ik gun julie het skydiven. Veel plezier! Ik ga verder met uitrusten. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Wil jij dan oppassen @Lika? Dan kan ik ook mee! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Jaaa leuk met zijn allen ... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Skydiven was leuk ' haha heb zo gelachen met deze leuke instructeur Tatum en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Hoe hebben jullie het gehad ? Vanavond lekker weer uitrusten en slapen in ons vertrouwde kameeltje ... Jaja waar gaan we heen .... voor mij een weet ' voor jullie een vraagteken Tatum en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ik heb het erg leuk gehad, maar @Lika wil mini Niks niet terug geven Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Foei @Lika toch Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Zo, mijn sneeuwpop is af. Dat was mijn laatste ding vandaag op mijn to-do-lijst. Nu lekker naar mijn wagonnetje en flink uitrusten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ik vind toch dat we het moeten doen ' we gaan naar Beijing zo vlak bij kunnen we niet overslaan.. Mag ik straks weer op het fluitje blazen ... heb het erg leuk gehad in het resort .. Blijft koud ook daar . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 @Tatum wil jij onze reis nog bijwerken als je zin hebt ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Lieke, ga ik morgen gelijk doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Het is bijna 21.00 . We gaan vertrekken fuuuuutt fiuuitttt . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Voor wie nog honger heeft heb ik iets lekkers gemaakt ( afscheid van Rusland ) .. eet smakelijk en voor straks slaap lekker . Plov is een Russisch rijstgerecht met vlees en groente. Het gerecht is te vergelijken met pilaf aangezien de rijst in dit gerecht ook wordt gekookt in bouillon met heel veel kruiden. De plov wordt traditioneel in hele grote pannen bereid samen met wortel, spitskool en vlees of vis, afhangend van de lokale keuken. Er zit ook heel veel knoflook in het gerecht. Hele bollen worden meegekookt en aan het einde als garnering geserveerd. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ha reizigers, Heb jullie en een hoop avonturen gemist. Probeer weer aan te haken. Vind het geweldig leuk en gezellig, word nu onverwacht veel en vaak teruggefloten door zorgtaak die nu veel zorgen geeft en mij keer op keer met moeder laat belanden op de spoedafdeling. Maar morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen! Ik wil ook met plezier een deel van de dag/avond/nacht op Mini-niks passen. Of durf je na @Likaniet meer @niks:)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 21 uur geleden zei Bob: Ja ik wil ook graag skydiven. Maar wel met een parachute om. Hoeft niet hoor Bob, @Lieke7777en ik nemen je tussen ons in, dan kom je ook veilig beneden. Dat hebben we dus al gedaan, want we zijn alweer beneden. Jammer. Bob en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 9 uur geleden zei Lieke7777: Skydiven was leuk ' haha heb zo gelachen met deze leuke instructeur Ja hoor, jij had de leukste! Ik ben níet jaloers. Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 8 uur geleden zei niks: Ik heb het erg leuk gehad, maar @Lika wil mini Niks niet terug geven Ze heeft haar Toch niet per ongeluk in een verhuisdoos gedaan? (Sorry @niks) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Being, leuk!! De verboden stad, de Chinese muur! Daar moeten we wel een paar dagen blijven hoor! Peking eend eten. Tjonge, veel te doen! Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Hier gaan we niet! Hoezo 1,5 m? Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Ik sla de pekingeend maar over. Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 (bewerkt) Acht op een rij, sorry hoor, ik liet me even gaan. 21 december 2020 bewerkt door Jannigje Lieke7777, Maja, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 6 uur geleden zei Maja: Ha reizigers, Heb jullie en een hoop avonturen gemist. Probeer weer aan te haken. Vind het geweldig leuk en gezellig, word nu onverwacht veel en vaak teruggefloten door zorgtaak die nu veel zorgen geeft en mij keer op keer met moeder laat belanden op de spoedafdeling. Maar morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen! Ik wil ook met plezier een deel van de dag/avond/nacht op Mini-niks passen. Of durf je na @Likaniet meer @niks:)? Niet leuk ' wel fijn dat je er kan zijn voor je moeder .dikke knuff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden