Tatum Geplaatst 8 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Hahaha, gelukkig komen we elkaar digitaal steeds op hetzelfde punt tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Kijk.....dat is nou met mijn neus in de groene thee vallen. I love it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Nou @Manou, daar zeg ik geen nee tegen. Heerlijk! @Jannigje: schuif je bij ons aan? We houden een stoel voor je vrij. @Bob: met of zonder suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) Ik heb nog een paar pepernoten over van 5 december. Voor bij de thee. 8 december 2020 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 21 minuten geleden zei Maja: met of zonder suiker? Ik doe er wel een zoetje in, maar die heb ik zelf bij me. En ja, pepernoten, dat is lekker! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Lekker pepernoten! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Lieve mensen gaan jullie mee naar Monaco ? Lekker een strand wandeling maken en @Bob kan lekker met zijn paard galopperen op het strand ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Hahaha, @Lieke7777, ben jij wel eens echt in Monaco geweest? Ik wel. Ik was in 2013 op vakantie in Nice en ben toen met de trein naar Monaco gegaan (zie foto). Vooral 1 grote heuvel omhoog (en omlaag). Wel heel erg leuk. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ik zoek heel vaak voor de vakantie naar een stad aan de Middellandse zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Vinden jullie het leuk monaco ? Was even onduidelijk begreep Nancy niet zo goed .. zocht iets om te wandelen en dacht strandwandelen en toen kwamen de uitglijders van het paard van bob erbij haha . Nee nooit in Monaco geweest . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Lieve mensen, ik ga slapen. Morgenmiddag wordt de plaat weer voor de leidingen geplaatst. Ik heb vandaag veel geslapen en mijn rugpijn is bijna verdwenen. @Maja, dank voor je lieve wandeling. En @Lieke7777, dank voor de organisatie van onze tripjes. Jullie zijn toppers! Welterusten. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ik volg gewoon. Iemand nog een nachtsoepje? Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Het is 22.00 geweest ... we gaan vertrekken ... op naar Monaco .. Ffuuijtt fuuutttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 1 uur geleden zei Maja: Kan de paardenslee niet mee in de plannen @Lieke7777? We snappen elkaars reisplannen even niet meer, maar dat komt wel goed:) Komt 'goed snapten elkaar niet even haha .. maar de paardeslee komt dan nog zekers weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Monaco is heel leuk @Lieke7777. Kunnen we morgen langs het strand wandelen of omhoog lopen naar het kasteel van prins Rainier en genieten van het mooie uitzicht. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 (bewerkt) Leuk. Ik ga mijn Frans vast oefenen. Bonjour. Ça va? Ah, c'est magnifique. 8 december 2020 bewerkt door Bob Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Ik begin de reis steeds leuker te vinden, al begrijp ik er steeds minder van. Hobbel er nu achteraan, maar haal de achterstand morgen weer in! Maintenant je veux dormir. Bis Morgen! (Oh nee, dat is geen Frans :)) Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 december 2020 Rapport Share Geplaatst 8 december 2020 Haha jullie wilden spelen in de sneeuw dus ging naar Liechtenstein .. toen kwam er een vraag om te kunnen wandelen .. dus ik ging aan volgend bestemming denken ... maar geeft niet ik probeer gewoon echt via maps een route te maken die echt een rondreis kan zijn dus niet zomaar hoppen ... kijk maar op Maps na de route die gemaakt is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Kedengkedeng, de kameel brengt ons naar Monaco. Ga zo eens kijken welke highlights er zijn. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Lekker geslapen hoor gaat wennen zo door de nacht te hobbelen met de kameel .. schud zo rustgevend . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Nou @Cleo66 ik ben geloof ik in de rol van reisleider gestapt Ik heb een beetje volgens mij de polar express ik gedachten ... we worden gereden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Monaco? Prins Albert, Gracia, Reinier, Stefanie en die andere....hoe heet ze ook alweer....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Caroline ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Hebben jullie nog leuke dingen over deze dag te melden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Jeetje de kameel heeft pech hij wil niet starten .. monteur is opgeroepen .. we zullen de nacht in Monaco moeten blijven bivakkeren ...wordt vervolgd .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden