Spring naar bijdragen

Decemberpact 2020, voor een droge, niet knallende en vooral een gezonde kerst en oud & nieuwjaar

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hahaha, @Lieke7777, ben jij wel eens echt in Monaco geweest? Ik wel. Ik was in 2013 op vakantie in Nice en ben toen met de trein naar Monaco gegaan (zie foto). Vooral 1 grote heuvel omhoog (en omlaag). Wel heel erg leuk.  :)

Trein Monaco.jpg

Geplaatst

Vinden jullie  het  leuk monaco ?  Was even onduidelijk  begreep Nancy  niet  zo goed   .. zocht iets om te wandelen  en dacht strandwandelen  en toen kwamen de uitglijders  van het paard van bob erbij haha .

Nee nooit  in Monaco  geweest .

Geplaatst

Lieve mensen, ik ga slapen. Morgenmiddag wordt de plaat weer voor de leidingen geplaatst. Ik heb vandaag veel geslapen en mijn rugpijn is bijna verdwenen.

@Maja, dank voor je lieve wandeling. En @Lieke7777, dank voor de organisatie van onze tripjes. Jullie zijn toppers! :rose:

Welterusten. :moon:

Geplaatst
1 uur geleden zei Maja:

Kan de paardenslee niet mee in de plannen @Lieke7777? We snappen elkaars reisplannen even niet meer, maar dat komt wel goed:)

Komt 'goed  snapten  elkaar niet  even haha  .. maar de paardeslee komt dan nog zekers  weten..

Geplaatst

Ik begin de reis steeds leuker te vinden, al begrijp ik er steeds minder van. Hobbel er nu achteraan, maar haal de achterstand morgen weer in! Maintenant je veux dormir. Bis Morgen! (Oh nee, dat is geen Frans :))

Geplaatst

Haha   jullie wilden  spelen  in de sneeuw   dus ging naar Liechtenstein   ..  toen kwam er een vraag om te kunnen wandelen  .. dus ik ging aan volgend bestemming  denken   ...   maar geeft niet   ik probeer  gewoon  echt via maps een route  te maken die echt  een rondreis  kan zijn  dus niet zomaar  hoppen ... kijk maar op Maps  na de route  die gemaakt is..

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...