Yvonne Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 22 minuten geleden zei ikkanhet: Online shoppen.....elke dag komt wel iets. En veel op afterpay en ben het overzicht kwijt. sowieso stoppen met dat afterpay, dat is het stomste wat je kunt doen. En ja, ook stoppen met dat idioot veel bestellen.... Misschien eens goed het huis doorwerken en kijken wat je al wél hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zo, en nu hier aan de slag. Even uitwaaien eerst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen ik ben 47 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Gezellig mooi bouwjaar 1973 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ben net wakker ' diep geslapen na een werkweekend . Vandaag lekker niets doen . Beetje klungelen wasje en heb zin om te verven strakjes heb nog zo 2k kilo aan keien liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 denk dat ik een snipperdag neem vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 13 minuten geleden zei Yvonne: sowieso stoppen met dat afterpay, dat is het stomste wat je kunt doen. En ja, ook stoppen met dat idioot veel bestellen.... Misschien eens goed het huis doorwerken en kijken wat je al wél hebt. Ik heb alles en heel veel dubbel. gaat puur om het shoppen op zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Afterpay niet handig ' dan krijg ik uitstel gedrag met betalen . Gelukkig ben ik niet een online shopper . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 goeiemorgen frummers gisteren sarcastisch gereageerd i.p.v. verdrietig dat gebeurt me wel vaker als ik mensen door zie schieten in drank het raakt een diepe machteloosheid bij me waar ik niet goed mee om kan gaan hier dankzij het nummer dat Smaragd plaatste kom ik weer bij dat gevoel terug alleen is de machteloosheid nu omgeslagen in moedeloosheid Dat is wel een reden van mijn vaak alleen bij lezen Bor. Woorden schieten tekort. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 ik bedoel dat ik me niet wil laten triggeren en reageren. zoals nu al weer gebeurt. ik kan absoluut niet goed tegen grove taal maar weet de wanhoop er achter soms negeren is buitensluiten zei mijn zoon ooit dat vond hij erger dan gepest worden dus ik weet het ook niet goed meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik ben nog geen 40 (nog laaaaaang niet) en pak elke kans aan om dat te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 44 minuten geleden zei Bor: Waarom @Yana? Waarom denk je zelf dat ik het niet kan? Waarom! Ben je helemaal mij zo.. Dan had je je beter in moeten lezen dan heb je antwoorden op je vraagtekens. Ik kan het niet MEER. En dat komt niet door mijzelf alléén. Je hebt een gigantische grote bek als je kennelijk niet weet waar je over praat. En reageer liever maar niet meer op mij want ik ben klaar met jou. Denk niet dat @Yana het verkeerd bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 klopt jopie, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei ikkanhet: Denk niet dat @Yana het verkeerd bedoeld. ik denk dat niemand het hier verkeerd bedoelt alleen de juiste snaar raken lukt bij de een wel en bij de ander niet dan maar hopen dat een ander dat wèl lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 6 minuten geleden zei Sandro: Ik ben nog geen 40 (nog laaaaaang niet) en pak elke kans aan om dat te zeggen .... en ik gun het je om op zeker moment te kunnen zeggen: 'ik ben 65 en daar geniet ik van' ... Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 ik ook niet met de jouwe Bor loslaten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik ben vandaag jaloers op de drinkers, geen goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Woon je ver weg @Bor anders kom ik er een proosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 3 kistjes ? Zijn dat kratten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) x 8 november 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Jopie: Zolang je je daarmee bezig houdt, houdt je je (alleen maar) bezig met de ander. Niet met jezelf. Wel vóór jezelf. We zijn god niet.... klopt, is een stukje waar ik maar niet van af kom nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik heb het voor mezelf een beetje door (denk ik☺) in crisistijd val ik vaak terug op oud gedrag dat is bekend en dat heb ik overleefd en het is een giga valkuil want het weerhoudt me van verder groeien en weer bij mijn kracht te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Dank je @Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 5 minuten geleden zei Bor: Ga jij maar naar je vader, Koning Willem lust geen bier. Prins Pils noemden we hem vroeger toch? @ikkanhet Heb weleens vaker gemerkt (bij AA) dat de terugval van een ander een trigger voor de een kan zijn. Let dan vooral op de wat hier ook gedeeld wordt namelijk de ellende, spijt, verwarring. En jij bent zo goed bezig (jekunthet!). Het is het duiveltje dat dan weer vertelt dat het allemaal best leuk is. Maar dat is het niet. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Voor mij is de terugval van een ander een spiegel voor mijzelf dat ik absoluut niet terug wil waar ik was . Echter is het niet de garantie dat het nooit meer gebeurd ' mijn glas staat net zo dichtbij als iedereen als alcoholverslaafde . Gedachten om het drinken zijn absoluut aanwezig ' gisteren was mijn dag ook een trigger om wel te willen drinken . Was meerdere gebeurtenis gerelateerd alleen ben ik nu nog sterk genoeg om het op gedachte te houden . 2 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden