Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 15 minuten geleden zei Smaragd: Blijf hangen op 7 halve liters, kan net zo goed die fles ouzo stuk slaan. Ha lieve jongen. Wat is er loos Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 @Reacher niets, ga naar bed. Heb de fles in de toilet gegooid. Beter, ga nu slapen. Tnxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Weltusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 @Bob, je filmsuggestie voor de jongeman was een succes! Spannend maar niet tè. En trots op zichzelf omdat hij niet bang was. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Goed voor zijn zelfvertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Leuk om te lezen, @Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Tot we de eendjes gingen voeren en hongerige ganzen achter hem aan begonnen te jagen. wat zijn die dieren fanatiek zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Zojuist zei Bob: Leuk om te lezen, @Reacher. Ja hė! We komen nog wel eens terecht bij een blije jongen met zelfvertrouwen Gewoon geen eendjes meer voeren in de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Ze kunnen, zo klein nog al met zoveel angsten worstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Maar echt slechte timing van die ganzen. Je kunt het dat soort dingen toch ook niet verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 @Fruitvlieg2019 wat jammer van je avatar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 (bewerkt) Zie je er nu weer anders uit @Reacher?? De Harry Potter heft nog vele vervolgen. En er is ook nog: fantastic beasts and where to find them deel 1 en 2. Tot ie volwassen is kun je voort:-) 17 oktober 2020 bewerkt door Lika Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Ha Liefka! Die gaan we zeker ook kijken! hoe is het met het uitwaaien? Lukt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Mijn vorige plaatje was eh.. het net niet. Deze is wel leuk toch? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Zeker leuk! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Ik ben volledig doorgewaaid. Heel lekker. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 1 minuut geleden zei Lika: Zeker leuk! Je krijgt er geen rare beelden bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Zojuist zei Lika: Ik ben volledig doorgewaaid. Heel lekker. Ah goed zo! Wanneer ga je verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Ga je nog opnieuw decoreren? Dat is het leukste van alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Ga voor een tijd stoppen met dit forum, ook logisch moet niet over alcoholisme gaan. Dat snap ik ook nog wel! Ga goed, toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Haha dat kun je wel aan zijn hoofd zien dat hij een eigen karakter had. Goed dat je hem naar een betere plek hebt gebracht waar hij gelukkiger is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 Katten en Harry Potter en is geen avantar maar avatar, maar goed, much fun. Jullie zijn er al, velen niet, ach ja wat maakt dat idd uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 En als hij bij je zus woont dan zie je hem ook nog wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 (bewerkt) @moderator Mijn profiel en dus bijdrages verwijderen en heel snel graag. Anders dwing ik het op een andere manier af. Staat ook bij hulp van hulpverlener, waar moet ik dit nog meer aangeven? Wil hier per direct weg. 17 oktober 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2020 12 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: Gelukkig wel. Ik mis het wel, ik ben opgegroeid met katten. Ik hou van die beesten en ondanks dat ze soms onuitstaanbaar zijn geven ze ook rust. Ik had ergens het idee dat je meer een hondenliefhebber was. Gek hoe je toch een ander beeld van elkaar kunt hebben. Honden zijn ok. Maar katten rock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden