Spring naar bijdragen

Maandag 12 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Descartes33:

Ja als ik toch iets van jou kon leren. @bumperjim 

Mijn vrouw houdt nog van me. Maar niet lang meer. De schat. 

Ik heb geen pretenties ik heb alleen fouten gemaakt die ik niemand anders toewens.

Grijp dan in voordat je binnenkort alleen bent, want dan wordt alleen maar nog lastiger om niet te drinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pats gefeliciteerd met jouw maand niet drinken, knap van je!!

Ben maar vroeg boodschappen gaan doen. Katten verzorgen en een goede lunch en voorbereidingen voor het avondeten maken. Zinnen verzetten, dat helpt mij wel.

@Descartes33 gun het je zo anders(herken het zoals je weet). Toch zul je dat plan moeten gaan maken en wij hebben een afspraak he? Kom op gozer.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg
@Maja, van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van. image.jpeg.fb7678f8da7ec413ede28ada250c336b.jpeg
De zon schijnt hier al gul, ik heb hem een zetje jouw kant op gegeven.... :sun:
post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

DAGPACT

ikkanhet
Billy
Smaragd
ietje
Pats

Renaldo61
Rapilos 
Yvonne

@Descartes33waarom zou je boos worden op mensen die het niet begrijpen? Wat een verspilde energie weer. 
Ga jouw energie positief gebruiken, dus niet in het kijken naar het verleden, niet in het boos worden, niet in verkapte langzaamaanzelfmoordpogingen met behulp van drank, maar steek jouw energie in het stoppen met drinken en stappen richting toekomst maken... 
Je geeft aan geen medelijden te willen.... klopt, heb je ook helemaal niet nodig, een schop onder je kont heb jij nodig. 
Jammer dat Tasseke hier niet meer post, die draagt altijd van die heerlijke high heels waarmee ze perfect gerichte trappen kan uitdelen.... 

 

 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve @Bor

Lunch: Ro­mi­ge cham­pig­non­soep

Avond: Indonesische rendang. Dat vlees moet lang stoven. Hoe langer hoe beter. Dan trekken ook alle kruiden er lekker in.

Trouwens duidelijke posting/bericht gisteren van jou, zag het zo voor mij. Wat zal het een beproeving zijn geweest voor jullie. Hoop even wat rust wb verbouwingen voor jullie, kan echt killing zijn ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terugkomen op jouw bericht van van de week @Smaragd: ik kan inderdaad uitslagen e.d. via internet opzoeken, alleen duurt het bij dit ziekenhuis 6 werkdagen voor ze online staan... in dit geval dus niet zo handig, maar alsnog bedankt voor de tip. 
En verder... haal het niet in je hoofd om te gaan drinken.... lekker koken inderdaad en lekker naar buiten met de honden of op de fiets, past veel beter bij jou. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Vandaag lekker vrij, dus ga eens flink aan de poets vandaag
Ik kijk in de ochtend altijd de ochtendgym terug, maar nu geeft de T.V. aan dat ik mijn internetverbinding moet controleren
Heb al de stekkers eruit gehaald en er weer in, maar hij blijft die melding geven
Heel raar, gisterenavond ook al ineens geen geluid meer op RTL 4 en later weer ineens wel
Was een dure t.v. en nog maar een paar jaar oud
stom ding :(
En het gekke is, op mijn computer heb ik wel gewoon internet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Was dat je beste boos-doen @Yvonne?:D

Hahahah... nou, als ik écht boos wordt.... maar dan is er vast een mod in de buurt, zou niet mijn eerste ban hier zijn. 
En anders krijg ik wel van Bob op mijn donder, zou ook niet de eerste keer zijn :D
Ik meende trouwens wel één en ander van jouw perikelen van de afgelopen week te begrijpen, ook al ging ik er niet op in. 
Gewoon behoorlijk klote weer even dus. Hoop dat jullie nu toch echt weer in rustiger vaarwater komen. 

En verder blijf ik Marika missen en maak ik me best zorgen...
Vraag me af of er iemand van het forum buiten het openbare gedeelte hier contact met haar heeft???? 

En ook @adrie of hoe hij tegenwoordig ook heette mis ik.... 

En nu... aan de slag hier.
Meer dan de hoogste tijd... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw @Yvonne, nee ga het ook niet doen. Zeker niet. Trek gaat over, is al over. Komt en het gaat. Wel vermoeiend maar wel fijn dat het ook weer over gaat/weg gaat die trek. Kwam door die droom denk ik, nou ja droom eerder een nachtmerrie. Was blij dat het niet echt was toen ik wakker werd.

Hoop dat alles een beetje gaat met jou en Kees :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal 

Vandaag lekker vrij, dus ga eens flink aan de poets vandaag
Ik kijk in de ochtend altijd de ochtendgym terug, maar nu geeft de T.V. aan dat ik mijn internetverbinding moet controleren
Heb al de stekkers eruit gehaald en er weer in, maar hij blijft die melding geven
Heel raar, gisterenavond ook al ineens geen geluid meer op RTL 4 en later weer ineens wel
Was een dure t.v. en nog maar een paar jaar oud
stom ding :(
En het gekke is, op mijn computer heb ik wel gewoon internet

Moet je naar de instellingen gaan....Ja hoe weet ik ook niet. Even aan een handige man/vrouw hier vragen, ben zo slecht in dat soort dingen. Wel iets met instellingen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, gaat goed hoor Smaragd, voorlopig volledige rust voor hem. 
Nou is dat voor mijn Kees niet zo'n probleem :lol:, alleen mag hij onze hond nu ook niet uitlaten, 
dus alle 'ritjes' zijn voor mij... geeft niks, heb ik weer wat extra stappen op de teller als ik in bed stap.
En nu.... opzouten Von.... de dag is al weer half om... 

Oh ja, balen van die tv's van tegenwoordig toch Rapi, onze vorige begaf het na 5 jaar, ook geen goedkopertje. 
Toen ik een informeerde bij de consumentenbond werd doodleuk gezegd dat dat niet zo gek is voor de huidige smart tv's... 
Lekker hoor. Dat ding wat we nu hebben start af en toe niet, moet Kees weer de stekkers er eerst uit trekken en dan komt de boel wel weer op snelheid... 
maar ja... mopperdemopper hahaha. Zelf heb ik het gevoel dat hij dan aan het eind van de avond op wat verkeerde knopjes heeft gedrukt, maar dat zeg ik maar niet meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Smaragd:

Moet je naar de instellingen gaan....Ja hoe weet ik ook niet. Even aan een handige man/vrouw hier vragen, ben zo slecht in dat soort dingen. Wel iets met instellingen :D

Of beginnen met de stekkers er uit te trekken en opnieuw in te pluggen? 
Als dat niet helpt internet/tv verbinding even resetten?? 
En dan pas aan de instellingen gaan rommelen misschien? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja...naar instellingen Smaraght,
Nou, dat durf, kan ik allemaal niet hoor
Wacht het nog wel even af, misschien gaat hij het ineens weer doen

En ja Yvonne, het zal wel ouderwets geleuter zijn, maar heb toch echt het idee, dat de apparaten vroeger veel en veel degelijker waren
Als een wasmachine na 5 jaar kapot is, zeggen ze doodleuk : Oh, maar mevrouw, de machine is ook alweer 5 jaar oud, dat is de gewone levensduur hoor :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Descartes33: ook ik dacht dat ik nooit meer los kon komen van de alcohol. Keer op keer gestruikeld en het falen doorgaans gevierd met steeds langere binges. Heel vaak ziek moeten melden. Leek uitzichtloos. Maar ineens wist ik de knop om te zetten. De succes-verhalen op het forum waren voor mij een inspiratie. Als zij het kunnen, met ook een fors drankverleden, moet ik het ook kunnen. Deze gedachte, een enorm schuldgevoel naar alle dierbaren om mij heen die ik zoveel verdriet deed en de wetenschap dat mijn leverfunctie achteruit holde, hielpen mij de ommekeer te maken. Nu 4,5 maand droog. Sombere gedachten komen bijna niet meer voor. Slapen gaat beter en op werk alle concentratie die ik nodig heb. 
@Descartes33: ga ervoor! Heb je het lastig? Meld je, net zoals je gedaan hebt, op het forum. Laat niet alles door je vingers heen glippen. Je hebt veel om voor te vechten!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Maja gefeluciteerd! Begrijp ik dat je een tweelingzus hebt? Allebei gefeliciteerd dan:) @Descartes33 vind het zo naar om te lezen hoe je je voelt. Weet niet wat je nodig hebt maar hierbij een schop onder je kont en een hug tegelijk:heart: Kutdrank. Iedereen met craving hou vol vandaag. Ik heb gisteren met een klein groepje dat ik niet kende een soort mindful wandeling gemaakt in het bos, met yoga/meditatie oefeningen erbij. Vroeger zou ik mezelf voor gek verklaren, en nu vind ik het leuk om dit soort dingen uit te proberen, niet te zweverig maar wel rust in je hoofd/antwoorden op vragen. Mijn vriendinnen houden niet echt van wandelen, ik deed het zelf eigenlijk ook nooit en nu vind ik het heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...