bumperjim Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Ja das dan minder praktisch Je moet het spul zo ver mogelijk weg houden, dan kom je het minst in de verleiding. In de winkel laten staan. Iets anders gaan doen tegen borreltijd. Daar begint het mee en vervolgens moet je doorbijten niet toegeven aan je cravings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 Jammer Roos maar gewoon weer doorpakken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 5 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2020 33 minuten geleden zei Rosee: Jammer Roos maar gewoon weer doorpakken hoor Dat doe ik zeker. Morgen op naar dag 3! Bedankt voor de opbouwende berichten Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2020 16 uur geleden zei Roos33: Ja inderdaad, wat doortrapt he:(. Ik ga zo naar de huisarts om wat extra steun te vragen. Ik vind het lastig om m'n geld aan mijn te geven. We hebben een erg moeizame relatie en ons huwelijk staat op klappen. Hoe is ging het bij de huisarts ' wat naar dat je huwelijk op klappen staat ' sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maartje Geplaatst 8 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 Welkom nog van mij roos. Goed dat je je hier hebt aangemeld. En fijn dat je naar de huisarts bent gegaan. Hoe was dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 8 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 7 uur geleden zei maartje: Welkom nog van mij roos. Goed dat je je hier hebt aangemeld. En fijn dat je naar de huisarts bent gegaan. Hoe was dat? Bedankt! Inmiddels dag 5 en ik voel me al een stuk beter. De huisarts heeft een verwijzing voor een kliniek geregeld. Het blijkt nu alleen dat er een wachttijd van 3 maanden is. Ik ga het de komende maanden met het forum en de AA doen. Wellicht is een kliniek dan wel helemaal niet meer noodzakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 (bewerkt) Goed van je aa meetings zijn goed online te volgen op moment omdat deze ook niet perce bij je regio hoeft te zijn ivm reistijden. Volg ze zelf 3 dagen per week. Waarom eigenlijk gelijk een kliniek ? Ipv ambulant ? 8 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 8 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 2 uur geleden zei Lieke7777: Goed van je aa meetings zijn goed online te volgen op moment omdat deze ook niet perce bij je regio hoeft te zijn ivm reistijden. Volg ze zelf 3 dagen per week. Waarom eigenlijk gelijk een kliniek ? Ipv ambulant ? Ik wist niet dat je aa meetings ook online kon volgen. De aa bij mij in de regio doet dit niet. Kun je ergens nagaan welke AA meetings dit aanbieden? Idee is ook dat ik een ambulant traject ga volgen bij de kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2020 Kijk even op de aa website daar staan verschillende online meetings online aangeboden , ik zelf volg aa statenweg Rotterdam persoonlijk een aanrader fijne meetinggroep. 5 dagen per week online . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 9 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Is het trouwens normaal dat je de eerste nachten heel slecht slaapt. Ik heb last van hele erge nachtmerries en wordt continu wakker. In de ochtend sta ik op met het gevoel van een erge kater, dit terwijl ik niet gedronken heb:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2020 Hi Roos, welkom, ook van mij. Goed dat je dit aan gaat pakken, het zal niet al te makkelijk zijn maar het kan je veel opleveren. Dat slapen is heel normaal, zeker de eerste dagen. Bij veel mensen herstelt zich dat snel. En die hoofdpijn ken ik ook, de kunst is om niet de conclusie te trekken “dit is het ook niet”. Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 up ivm spam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Vandaag had ik een intake bij solutions. Ik was benieuwd of ze me een behandelplan zouden aanbieden omdat ik inmiddels 30 dagen ben gestopt met drinken. Ik start volgende maand met een ambulant traject van 12 weken bestaande uit een groepssessie en een individueel traject. Tijdens dit traject ga ik leren anders om te gaan met triggers en met stress. Ik ben blij dat ik deze stap heb gezet. Vind het spannend maar tegelijkertijd weet ik dat ik hier goed aan doe. nancy, Lieke7777, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Een mooi vooruitzicht. Maak er optimaal gebruik van. 2 november 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Kei spannend! Maar een belangrijke stap. Goed bezig, ga ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Goed dat je een traject in kan gaan ' gaat je ws veel opleveren . Aftellen vanaf nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Wow spannend ja...En dapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden