Spring naar bijdragen

Donderdag 11 juni

Maja

Aanbevolen berichten

Vandaag msar 3000 stappen. Reden: veel werk en heel moe. Ik had te kort geslapen. Zo'n kater, brak gevoel. Misselijkig, hoofdpijn, lamlendig, een krakrug. Dat allemaal. 

Het fijne is dat het geen kater was. Wat het uitmaakt? Andere misselijkheid en hoofdpijn. Geen schuldgevoel. Geen pafkop en geen getril.

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat zelfs na bijna 5 maanden hier nog niet echt wat zinnigs uit mijn handen komt mbt het hele huishoudelijke zooi.   Ik houd het opgeruimd netjes de was enz maar echt tot een uitgebreid schoonmaak party komt het ook nog niet ' schuif dingen op de lange baan mbt administratie. 

Kortom heb  nog  veel energie naar andere dingen te besteden .. Die ik vaak onderga zittend op de bank spelletjes telefoon enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

“Je bent ook niet in een week verslaafd geraakt, dan moet je ook niet verwachten dat alles in een week weer normaal is”

Die heb ik een keer om mijn oren gekregen toen ik moedeloos werd van mezelf. Gun jezelf de tijd en de ruimte om te herstellen. Het is nu eenmaal wat gecompliceerder dan bijvoorbeeld een arm uit de kom....

bewerkt door Maverick
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschrikkelijke avond/nacht gehad. Wilde na het bad gaan slapen, katten eten geven etc.

Denk wat doet die rooie raar. Echt stuiptrekkingen, poten en hoofd. Zag meteen dat het niet goed was. Epileptisch insult. Pas 4 jaar oud, zegt niks. De kat van mijn overleden vriendin.

Meteen naar de dienstdoende dierenarts praktijk gegaan. Hij  heeft 1 spuit gehad en rectaal iets in de vorm zoals bij mensen diazepam. Moet dat een week blijven geven en dan weer terugkomen. Arme schat, nu gaat het weer goed en eet hij. Zo geschrokken van, zo blij dat ik niet gedronken heb vanavond anders had het echt een verschutting geweest om naar die dierenarts te gaan. Was wel gegaan dat niet maar dan nog. Kan ik niet maken.. Gelukkig pas om 16 uur werken vandaag, kan nog slapen.

200 euro lichter, heb alles voor mijn katjes over. De dierenarts had het over een oorzaak, snap ik, moet nog verder onderzocht worden. Gaat nog wat worden. Al kost het mij 1000 euro, laat dat beestje helpen. Kan een tumor zijn, we gaan het zien. Ik en een keer vroeg naar bed, werkt niet.

@Renaldo61 omdat je met antabuse wil stoppen denk ik?

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...