Mietje Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Hallo ik ben mietje en ben een nieuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Welkom Mietje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Welkom Mietje en gefeliciteerd met je eerste week zonder drank! Hoe bevalt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Welkom. Goed dat je er al 1 week op hebt zitten. Wat is je plan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Een week, goed zo! Hopelijk doe je je naam geen eer aan en zet je door lady jane en Senna33 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Welkom Mietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Welkom Mietje, ik zit ook op ruim een week, 10 dagen, dus we zitten beetje gelijk! Knap van ons hè! Hoop dat jij je ook zo fijn voelt en we gaan ervoor, dit forum is een fijne stok dus als je meer wilt vertellen over jezelf: doen! succes en de groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 Welkom, de kop is eraf. Waarschijnlijk heb je de ergste afkickverschijnselen gehad. Nu doorzetten, you can do it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2020 welkom kleine Mie op naar Proud-to-be-Me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden