Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 @Cleo66 ik gebruik jouw tekst/inspiratie van vorig jaar. Vond het zo een goed leuk idee toen. Hey liefhebbers , Weet niet of er animo is , vorig jaar hebben we met een groepje songfestival gekeken en dat was best gezellig. Dus ik dacht , ik maak een draadje Het liedje waar Nederland mee gaat is bekend . Ik ben razend enthousiast. Wat een mooi nummer! Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Ook ons nummer is bekend. Zal het zo hieronder in een link neerzetten. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Nederlandse inzending. Wat vinden jullie ervan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 De Franse inzending is ook bekend zie hieronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Lithunia one of my favo's, till now. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Switzerland ook heel mooi. Nu hou ik op. Ben eurovisie gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Vind t wel leuk de Nederlandse inzending! Nu maar afwachten of het wel doorgaat. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Oh, wat leuk, ik ga ze morgen even beluisteren, het is nu midden in de nacht. Ben benieuwd. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 (bewerkt) Kan niet meer slapen. Wat meer inzendingen gaan luisteren. Roemenië, een lied over alcohol. Hoe alcohol gerelateerd kan het zijn hier. Wat toevallig. Best een goed nummer maar wat een verschrikkelijke jurk, die borsten komen niet goed uit zo. Zal wel aan de alcohol liggen dat ze de verkeerde jurk heeft aangetrokken Wel een hele goede stem, denk dat het ook nog best goed kan gaan scoren/hoog eindigen. Ga nog even wat proberen verder te slapen. 6 maart 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging jurk Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Nederland live lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Ijsland, van dit nummer kan ik vrolijk worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Ik vond het nummer dat Nederland ingezonden heeft de eerste keer al mooi. Weet niet of het de muziek, tekst of clip was. Nu maar hopen dat het gewoon doorgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Denk de tekst, die raakte mij ook. Gaat wel door hoor. is pas over 2 maanden. Moet je deze reactie video zien, zo schattig/lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Ahw die jongen. Net zo'n huilert als ik Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Was een leuk initiatief maar het gaat niet door. Reactie video op de Nederlandse inzending, grappig om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 @Cleo66 Denk dat wij hem , beiden heel leuk hadden gevonden Estonië Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 En bij dit nummer moet ik altijd aan @bumperjim denken, denk ook dat hij er dan zo uitziet, maar dat zal wel natuurlijk niet Ook aan @Yana en @Moeps. France in tha House. Ben een beelddenker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Deze inzending van Ijsland zou mijn favo geweest zijn. Zo droog, geniaal. Eindelijk moe, van mezelf ook en zonder drank, het kan wel maar wat een strijd. Als ik niets moet(echt moet) Hoop dat ik af en toe nog een nummer kan plaatsen hier, al gaat het niet door. Kan er niet tegen als niets door gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 1 uur geleden zei Smaragd: En bij dit nummer moet ik altijd aan @bumperjim denken, denk ook dat hij er dan zo uitziet, maar dat zal wel natuurlijk niet Ook aan @Yana en @Moeps. France in tha House. Ben een beelddenker. Crap je hebt mn identiteit ontdekt!!! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 *, interesseer ik me eindelijk eens in het Songfestival (thanks @Smaragd ik heb zojuist de Franse kandidaat ontdekt), kom ik er zelfs achter dat het in Nederland georganiseerd wordt (leuk!)...... blijkt het afgelast te zijn. Ik heb ook een beeld bij de meeste schrijvers hier, maar @bumperjim lijkt in mijn beleving niet echt op deze Tom Leeb... maar wie weet. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden