Spring naar bijdragen

Songfestival 2020 Rotterdam


Smaragd

Aanbevolen berichten

@Cleo66 ik gebruik jouw tekst/inspiratie van vorig jaar. Vond het zo een goed leuk idee toen.

 

Hey liefhebbers ,

 

Weet niet of er animo is , vorig jaar hebben we met een groepje songfestival gekeken en dat was best gezellig.  Dus ik dacht , ik maak een draadje 

Het liedje waar Nederland mee gaat is bekend . Ik ben razend enthousiast.  Wat een mooi nummer! 

 

 

 

Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Ook ons nummer is bekend. Zal het zo hieronder in een link neerzetten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet meer slapen. Wat meer inzendingen gaan luisteren.

Roemenië, een lied over alcohol. Hoe alcohol gerelateerd kan het zijn hier. Wat toevallig.

Best een goed nummer maar wat een verschrikkelijke jurk, die borsten komen niet goed uit zo. Zal wel aan de alcohol liggen dat ze de verkeerde jurk heeft aangetrokken :D Wel een hele goede stem, denk dat het ook nog best goed kan gaan scoren/hoog eindigen.

Ga nog even wat proberen verder te slapen.:moon:

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging jurk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Deze inzending van Ijsland zou mijn favo geweest zijn. Zo droog, geniaal. Eindelijk moe, van mezelf ook en zonder drank, het kan wel maar wat een strijd. Als ik niets moet(echt moet)

Hoop dat ik af en toe nog een nummer kan plaatsen hier, al gaat het niet door. Kan er niet tegen als niets door gaat.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*, interesseer ik me eindelijk eens in het Songfestival (thanks @Smaragd ik heb zojuist de Franse kandidaat ontdekt), kom ik er zelfs achter dat het in Nederland georganiseerd wordt (leuk!)...... blijkt het afgelast te zijn. :(

Ik heb ook een beeld bij de meeste schrijvers hier, maar @bumperjim lijkt in mijn beleving niet echt op deze Tom Leeb... maar wie weet. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...