Penny Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Hallo! Net mijn guilty pleasure, broodje haring met ui gehad, heerlijk! Ik lees dat jullie het hebben over het opruimen van laatjes, log dus maar weer gauw uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Kan ik nog iemand blij maken met 2 dikke, zwarte elastieken. Al zeker 10 jaar in gebruik maar van superieure kwaliteit! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Wat een goed idee Jopie. 19 minuten geleden zei Bor: Dat ijs wil ik trouwens ook weleens proberen. Is dat dan van echte prosecco en wodka gemaakt of is het fake- ijs? Dat zal wel per restaurant verschillen. Ik vond het eigenlijk meer naar champagne smaken, dat prikkende en frisse vond ik lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Dat bedoelde ik ook een beetje met mijn antwoord. Ik denk het wel, dat er alcohol in zit. Maar ik proefde het niet heel duidelijk. Die elastieken hoef ik ook niet. Net mijn eigen oude elastieken weggedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Hier Kommerkip met witte rijst. Heerlijk fris! Met knoflookkaas en room, dat dan weer wel. Kipfilet, uitje, pepertje, rode paprika en als laatste komkommer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 En ik neem alles wat overbodig is hier in huis mee naar school: daar kunnen we alles gebruiken! En in Nederland geen geld voor.....ongelooflijk eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Ik bedacht me; 2 elastieken kunnen toch gewoon als brievenbus post? Ik zal er over na denken.... @Jopie, ik heb dat ook eens geprobeerd. Mijn zoon had zijn galapak nog, die paste een maand later natuurlijk niet meer. Heel mooi pak, 1x gedragen. Ik dacht weet je wat, ik ben niet van de goede doelen maar help graag mensen, ik bel de middelbare school. Was een paar maand voor het nieuwe gala. Ik had zelf nog wat galajurken en bood de vrouw die ik aan de telefoon kreeg aan alles te brengen, want ze wist vast wat jongeren, zonder geld voor zulke dingen. Uit goede wil en omdat ik pas wat gelezen had over hoe sommige kinderen aanhikken tegen het gala, gooide ik er ook een kappersbehandeling voor een meisje en een coole leenauto voor een jongen bij. Ze mocht zelf kiezen voor wie. Wat denk je; nooit wat van weergehoord. Later nog eens gebeld, ze wist niet wie dit zou kunnen oppakken in de school. Ik zei je weet toch wel leerlingen, met een zorglabel of weet ik veel wat. Spul is naar de kringloop gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Stapels mbo boeken heb ik ook 2x opleiding gestopt na een paar maand. School gebeld of ze daar een kast of iets hebben waar leerlingen boeken uit kunnen halen. Nee, zet maar op marktplaats... Maakt me boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 inmiddels gaat hier alles naar een ruil/weggeefwinkel. Schoolboeken hoeven ze niet. Er is best veel eigenlijk wat ze niet hoeven. Ik heb de boeken op mp gehad, een jongen kwam voor een boek. Hij had er 1,5 uur voor gefietst. Ik heb hem het boek maar gegeven. En gezegd “jij komt er wel met die instelling”. Hij heeft toen meegegeten. nancy en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Koken op vakantie. Bonen, blikje tonijn, ui, paprika, tomsat en knoklook in laagjes in de oven en kaas erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Ik ga naar bed, ben doodmoe. Fijne avond nog en slaap ze voor later . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Volgens mij herken je de sobere alcoholist aan de opgeruimde kasten, bij mij is ook alles uitgeruimd. @Bor, die punaises moet je niet wegdoen hoor, die heb je nodig om de slingers op te hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 Slaap ze! Ik ga ook naar bed, niet zo opgeruimd maar wel een goede dag gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2020 is een opgeruimd karakter ook goed? al een hele verbetering voor mij vergeleken met "vroeger" slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden