Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Vandaag de échte start VERS training ' daarna gaat het gebeuren dan ben ik echt alleen thuis tot maandag middag. Zit ik toch alleen maar te denken aan die 4 sigaretten die ik nog in mijn auto heb liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 gooi ze gauw weg dan, je kunt zonder hoor! misschien maak je het in je hoofd wel groter dan het is Lieke, de angst voor de angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2020 Misschien is dat het wel hoor ' goed punt.. heb iig vanavond de online meeting en morgen een beeldbellen afspraak met iemand van brijder en in de middag sponsor afspraak van de aa. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2020 (bewerkt) Dank je wel @SanMiquel idd mede door ondanks alles of dank met aan alles . Morgen ga ik dit laten vereeuwigen in de vorm van een tatoeage met een hart met de namen van de jongens en een dikke punt komma er in ., Punt komma ' het stopt niet het gaat verder na deze zin. Een nieuw begin en met de gedachte dit nooit meer weer. 13 juli 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2020 Tevens zit ik nog na te denken of ik een half hartje er naast ga zetten . Een half jaar nuchter en deze na een jaar dicht te maken.. Maar denk dan hoe leg ik een half hartje dan uit bij vragen ' niemand ( niet iedereen ) weet natuurlijk mijn herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Vandaag ga ik de tatoeage laten zetten. Deze komt op mijn onderarm dus is zichtbaar vandaar dat ik mij afvraag mbt half hartje ja of nee. Knakker is ook mooi wat je zegt maar past wéér niet echt bij mij en ik wil het echt simpel houden. Voor mij is het wel punt komma juist . Nou wish me luck vandaag brrr . Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Luck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Hij staat , vond het soms toch wel tegenvallen hoor , maar goed ben er blij mee en heb er geen hartje bij. Evt bij intresse wil ik de foto wel prive sturen maar niet openbaar ivm namen kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 Goed gedaan meis. Tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2020 3 uur geleden zei Cleo66: Ben wel benieuwd ! Ja best pijnlijk hè. Het zit erop meid Vond het soms best venijnig hoor even.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2020 (bewerkt) Even mijn draadje weer uppen. Gisteren 200 dagen nuchter ' weer een mijlpaal zonder gebruik. Hoe het gaat ? Tja ik leef nog steeds in een rollercoaster van onmacht. Tuurlijk is het super dat ik niet drink maar mijn leven is gewoon nog zwaar ... k.t. Het gevecht het gedoe om mijn kinderen terug te krijgen is zwaar. Jeugdzorg heeft aangegeven dat ze in november de uhp een half jaar willen verlengen dwz dat verzoek gaat naar de kinderrechter . Omdat we het intergratie plan niet redden op tijd . Hier hebben we actie op gezet ' ons gezinsbegeleider kan ook niet achter dit besluit staan en ook hebben we onze advocaat erop gezet. Daarmee hebben we wel bereikt dat jeugdzorg eindelijk wat meer meebeweegt en we wat stappen kunnen overslaan in het plan. Maar wat kost dat een energie. Dinsdag mogen we ze 5 uurtjes naar huis halen ( gelukkig wat langer want halen brengen is de reistijd totaal 3uur !! Wordt niet meegerekend als bezoek maar is er wel ) en na onze vakantie vanaf 19 augustus 8 uurtjes als dat goed gaat dan wordt een nachtje slapen besproken. Snap dat jullie zeggen ja er is toch vooruitgang ! Maar dit is de notedop van alles rondom dit gevecht. Ben vorige week enorm uit mijn stekker gegaan op bureau jeugdzorg verdriet onmacht enz . Siert mij niet maar tja Het is niet makkelijk door veel dingen eromheen die niet door ons komen. Maar er is ook veel stagnatie geweest door communicatie en ook corona . Ik weiger dat wij daar elke keer maar achter het net door blijven vissen daf hebben wij ook niet verdiend als gezin. En zeker mijn jongens niet. Ik ben erg verdrietig op momenten en vooral ben ik blij elke avond weer in bed te liggen dat er weer een dag voorbij is. Elke dag zonder jongens is er een te veel ' het is volgende week al weer een jaar dat ze zijn weggehaald . En ik ja ik ga op vakantie weg hier ' weg uit de sleur van alles. Maar tegelijk bijna 2 weken geen jongens zien ' ja een belletje doen we. Buiten de contact momenten bestaan de jongens gewoon niet ' we horen of zien niets. Het lijkt soms gewoon straf. Ik ga volgende week een aantal dagen eerst naar de franse Atlantische Oceaan bij Bordaux ' omdat ik al weken gevoel heb even uit te willen staan wat niet met alcohol gaat ga ik daar lekker de golven in !! Zwemmen springen duiken ff niks. Daarna gaan we nog 10 dagen rond rijden door Frankrijk o.a lac saint croix en route en route Napoleon mocht er tijd zijn wil ik een raft tocht maken . Daarna weer richting huis waar ik nog 14 dagen vrij ben. Bezoek nog veel brijder ( vers training ) behandel afspraken ' na mijn vakantie gaan we kijken wat meer mogelijk is gericht op mijzelf. Kortom ben toch aan vak toe even niks niks niks batterij opladen ben doodmoe. 2 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2020 Wat een heftigheid Lieke. Kan me voorstellen dat je je doodmoe voelt en machteloos. En je doet het zonder verdoving van alcohol. Vind het zooooo knap en dapper van je. Ook al voelt het alsof het nu allemaal niet loont, dat doet het wel!! Stapje voor stapje.. Logisch dat je weleens uit je plaat gaat, het is toch ook enorm frustrerend om je kinderen zo te moeten missen. Hoop dat je wat kan bijkomen in je vakantie. Van harte met je 200 dagen alcoholvrij, een megaprestatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2020 Hi @SanMiquel bedankt voor je berichtje .. Idd we hebben uiteindelijk gewonnen .. de drank uiteraard gelaten maar op enorme wilskracht en doorzetting vermogen om te leren en willen veranderen en dit merkbaar te laten zijn aan jeugd zorg .. grotere opdracht kun je niet krijgen naar die club.. je beschrijft idd de wanhoop het niet weten geen perspectieven krijgen .. pff mentaal slopende. Nog ff doorbijten ''die ots is een jaar maar ik ga mij daar geen zorgen om maken op deze manier doorgaan . Dan vliegt het vast voorbij... En tja cola als ontbijt elisa72 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 28 minuten geleden zei SanMiquel: @Lieke7777als ik goed ben bijgelezen eindigt dit weekend jullie JZ nachtmerrie. Ik vind het zo top hoe je het allemaal maar gedaan hebt. over een paar weken sta je ook een jaar droog. zo wat zul jij straks een dikke lange neus naar alles en iedereen kunnen trekken. Zo ontzettend gaaf en het is je zo ontzettend gegund Hi san ja as vrijdag eindigt echt de nachtmerrie .. wel houden we ots maar zoals nu uitziet gaat deze samenwerking beter verlopen .. zijn eigenlijk goede afspraken gemaakt ... hopelijk houden ze zich ... Idd nog ff en dan een jaar nuchter niet te geloven toch.. Wel werk aan de winkel in het nieuwe jaar ga ik starten met intensieve schema en trauma therapie ... Maar lief dat je mij zo even omhoog haald txs.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 13 minuten geleden zei Cleo66: Zo verdiend ! Txs lief mooie tekst . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 8 minuten geleden zei SanMiquel: Dat heb je dus bij deze gedaan. Had je niet kunnen bedenken 11 maanden terug dat t ooit zou eindigen. ik denk zelfs dat je ook teruggewonnen hebt dan je hier toen voor ogen had. Inderdaad mijn jongens terug gewonnen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2020 Idd @SanMiquel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2020 @SanMiquel dank je wel ' het is fijn om weer samen te zijn .. geloof het nog niet eigenlijk dat ik ze niet meer in hoef te leveren .. komt nog wel .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden