lidia Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 6 uur geleden zei Lonster: hoe kan ik de reacties zien die op die klok/bel staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 ha lidia, alweer je tijd ver vooruit☺ 5 minuten geleden zei lidia: Ik ben een dag eerder begonnen, dus op 31-12-2020, als je (ingelogd!) op dat klokje klikt dan zie je het aantal notificaties en kun je ze een voor een opzoeken. helaas moet je om te zien wie het waren, weer uitloggen niet zo handig van dit forum dus als je er meer wilt checken leuk je weer eens te zien hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Wowwww Lidia, dat is een tijd geleden.... Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ja, leuk hier weer te zijn, hoewel de reden natuurlijk niet zo leuk is, het ging de verkeerde kant op en dan die "feestdagen" plus verjaardag. En jullie weten het : een vingerhoed is teveel en een emmer te weinig. Jane, als ik naar het forum ga, sta ik al ingelogd, tot mijn verbazing. Yvonne, dank, ik verbaas me erover dat jij, Jane en nog zo wat het zo lang vol houden. Dat kost toch heel veel tijd? Graag vestig ik even de aandacht op het 1e programma in het kader van Dry Jan. op NPO 3 om 20.25uur. NAAM dE nATIONALE blaastest. Laatst heb ik ook de 2 doc ROES (in 2 delen) gezien en opgeslagen en nog een keer gezien. Heel veel te herkennen. Vooral het gevoel van schuld dat 1 v.d. deelnemers had als zij weer eens (teveel) gedronken had. Had ook mijn HA de raad gegeven hiernaar te kijken met de toevoeging dat verslaafden heel goed zijn in het een rad voor ogen draaien van anderen. Hij was al wel zo wijs te zeggen dat artsen de desgevraagd opgegeven hoeveelheden p/dag zelf al verdubbelen. Zit er toch wat vooruitgang in. Ja, ik probeer een goede relatie op te bouwen met HA. Kan geen kwaad op mijn leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Kan ik ook nog op de lijst? Ik heb gisteren niet gedronken. Ik haal binnenkort mijn draadje maar weer eens omhoog. Heb een aantal rottige maanden achter de rug en heb de afgelopen weken toch weer regelmatig wijn gedronken. Geen gekke hoeveelheden maar toch Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 @bumperjim kun je mij en @Woodie erop zetten aub. Gaat nu weer goed, dus dacht ik kan de refusal wel afbouwen gaan. Foute gedachte. Ik wil ook meedoen. Paar maanden doorzetten. Probeer het eerst zelf, ben zo niet pc technisch. Als het niet goed is, moet jij het herstellen. Door mij vallen er altijd mensen uit. Copy/paste, ja ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ik doe ook graag mee! bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Lonster Lidia Maja Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Lonster Lidia Maja Woodie Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Hoop dat het zo goed is, ineens zat @Maja er ook tussen(de postings) Denk dat het goed is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Ja heeeuuul goed gedaan @Smaragd anders had ik op de telefoon moeten koppiepeesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Hoi allemaal! Ik doe ook mee bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Lonster Lidia Maja Woodie Smaragd Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Zo wat een menigte, we kunnen wel t-shirts gaan laten drukken Sophie60 en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Hup allemaal, zet 'm op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Tuintje, Rosee, Woodie en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 (bewerkt) Oei ik heb strenge scheidsrechters thuis. Zat ik na t hardlopen aan de Affligem 0,0 schreeuwen ze direkt van 2 kanten HEE DAT MAG NIET! Draai ik het etiketje naar ze toe, leken ze haast wel teleurgesteld, bijna papa op heterdaad te pakken 3 januari 2020 bewerkt door bumperjim Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 (bewerkt) Haha! Prima om detective-kids in huis te hebben. De brugse sportzot 0.0 is ook niet te versmaden! 3 januari 2020 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Ik heb nog nooit alcoholvrij bier of wijn gedronken. Zegt me ook niet zoveel. Mocktails vind ik wel lekker. Maar eigenlijk is dat gewoon dure limonade. Karnemelk? Wow dat is geleden van toen ik nog jong was en mijn plas langer dan een half uur kon ophouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Ik lieg! Ik heb al wel kiddibul gedronken. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 12 minuten geleden zei fleurtje: Ik heb nog nooit alcoholvrij bier of wijn gedronken. Zegt me ook niet zoveel. Ik vind Affligem 0,0 ook zeker niet lekker, het was een experiment en dit was het laatste flesje van de 6... De collectie 0,0 bier in de supermarkt wordt wel steeds uitgebreider, goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Nee die Affligem is te zoet. AH wisselt ook nog wel eens van collectie. Ik had gisteren een IPA Alkoholfrei Liberis, die vond ik heel smakelijk. Brugse Zotte en Palm hebben ook goede 0.0. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Thanks!! Ik zal eens zien of dat hier al is doorgedrongen, meestal hebben ze 20 jaar vertraging Geace reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Zitten daar eigenlijk veel calorieen in, in alcoholvrij bier, of valt dat mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Ongeveer de helft van bier met alcohol. Ik vind een alcoholvrij bier, of iets van cassis of tonic nog steeds wel een lekker alternatief. Iets zoets/bitters. Ik neem er dan ééntje, bijvoorbeeld tonic met een vleugje grapefruit. Een blikje van 25 cl. Daar zitten weinig calorieën in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Op het journaal hier zeiden ze dat een glas rode wijn het equivalent van 8 suikerklontjes aan calorieën bevat. Aaarggggghhh dan kan je net zo goed cola gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Hmmmm cola! Maar ik drink suiker/cafeïne vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden