bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Allez ik meld me aan. Wie volgt? Onze lieve president zei laatst dat hij er niet zo achter stond achter dat hele idee van Dry January. Hij zal wel denken als ik nou ook nog de wijnlobby over me heen krijg kan ik wel inpakken Dus ja 1 van mijn redenen is ook screw Macron. 1 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Allez ik doe mee! Ik kan me niet voorstellen wat iemands probleem kan zijn met mensen die een maand niet willen drinken. Ook al kappen ze zichzelf vol na die mnd of maken ze opmerkingen zoals 'ik kan niet wachten tot ik terug mag drinken'. Zelfs al halen ze t niet. In elk opzicht zet t iets in beweging. En beweging is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Is dat hier in België ook deze mnd? Ik dacht altijd dat dat hier in febr was. Moet ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Yep start in februari hier. Das dan ineens twee mnd voor mij 1 op de 5 belgen nam er vorig jaar aan deel. Das fantastisch toch! Die belgen...ze zijn zo gek nog ni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Dat is zeker een goede score! 1 op de 5. In Nederland doen er ook veel mee. Vorig jaar heb ik meegedaan. Ik twijfel nog. Hou het even per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) 51 minuten geleden zei fleurtje: Yep start in februari hier. Das dan ineens twee mnd voor mij 1 op de 5 belgen nam er vorig jaar aan deel. Das fantastisch toch! Die belgen...ze zijn zo gek nog ni Belgen weten dat februari 28 dagen telt en januari 31 Of is het 29 dit jaar? 1 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik doe ook mee Meer, dan 20.000 mensen doen mee, dus we staan niet alleen Dochter plus schoonzoon doen ook mee Trots op ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik doe mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik doe absoluut ook mee, heel graag! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik doe mee! Ondanks Macron... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geace Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ik doe zeker mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) OK dus degenen die het magische ik doe mee of ik ook hebben uitgesproken: bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Evt anderen, graag jezelf toevoegen aan de lijst. Ik heb niks aangebrokens meer in huis behalve de bag in box die in de kelder staat en daar blijf ik wel vanaf. 1 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Ik zou ook graag meedoen , maar ik weet even niet hoe ik mezelf toevoeg aan de lijst Nog de beste wensen voor ieder hier 1 januari 2020 bewerkt door Puma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quera Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera 1 januari 2020 bewerkt door Quera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 1 uur geleden zei Quera: bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo 1 januari 2020 bewerkt door Erizo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 15 minuten geleden zei Erizo: bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 14 uur geleden zei Sophie60: bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Très bien. allemaal nog netjes droog op deze 2e dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Si Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 6 uur geleden zei Lonster: bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Lonster Lidia lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Heb ik het zo goed gedaan? Ben sinds ik hier was wel vooruit gegaan op digi gebied. Zijn die letters speciaal zo groot voor senioren? Ik ben een dag eerder begonnen, dus op 31-12-2020, al die glazen op TV was genoeg reden daarvoor. Ik heb dat wel eens eerder zo gedaan. Als mensen om mij heen steeds maar eten, krijg ik geen hap meer door mijn keel, dus geloof het of niet, na een bootreis (normaal cruise genoemd) van 6 weken, kwam ik, die heel wat moeite met gewicht heb, 4 kilo lichter terug ! Sindsdien gaat het langzaam naar beneden, ook stoppen met roken heeft daar geen verandering in gebracht. Kwestie van lange adem, helaas is geduld not my middle name. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden