MarkZh Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Hallo ik ben Mark en wil graag stoppen /minderen met alcohol. Twee jaar terug heb ik ook een poging gedaan om te stoppen, maar dat is in de 3de week van januari gestrand. Nu denk ik er wel klaar voor te zijn. Meestal drink ik donderdag t/m zaterdag. Ik ben mij echter afgelopen maanden bewust geworden van het feit dat ik na 2 biertjes gewoon doorga met drinken, niet tot ik niet meer kan, maar ik drink dan meer dan wenselijk is. Dit doe ik dan vaak thuis. Mijn doel is het eerste kwartaal 2020 volledig te stoppen met alcohol met ingang van morgen en dan na het kwartaal bekijken of ik het bij een enkel drankje bij een sporadisch feestje kan houden. Lukt dat niet dan moet ik gewoon volledig stoppen. Ik zoek hier op het forum steun als het even wat minder gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Welkom Mark. Strak plan, een kwartaal niet drinken. We helpen je wel als het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Welkom, en goed dat je een plan hebt, om je aan te houden. Fijne jaarwisseling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Ook een welkom van mij, Mark. Goed plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 welkom Mark ik wens je veel succes en hoop je hier veel te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkZh Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Dank jullie wel. Meerdere dagen niet drinken gaat gelukkig ook wel, maar ik merkte vannacht (nieuwjaarsnacht) dat ik ineens meer er aan dacht dan anders, vermoedelijk omdat ik een duidelijke afspraak met mijzelf heb gemaakt. We gaan er gewoon voor en kijken of ik de komende feestjes (eerste is zaterdag al) ook droog kan blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Alles kan, als je maar wil en niet met jezelf gaat onderhandelen erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Welkom, wat fijn en goed dat je je hebt aangemeld. samen staan we sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden