Reacher Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Geen thee gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Ha @Smaragd beterschap jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 @Cleo66, als het goed voelt om hier minder te zijn dan moet je dat vooral doen. Fijn dat je vriendin nog leeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Haha oké, ook lekker. Dat high tea plaatje was alleen wel heel jumm. Net als die taart voor Fleur. Omg mag ik ook!? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Mijn 100.000 katten zijn ok. Alleen het moedertje dat ik opvang (die kittens van 9 weken heeft) krijgt plots zo’n bolle buik ik heb haar sinds de kittens vijf weken oud zijn, vraag me af of ze voor die tijd alweer zwanger is geraakt. Kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Van de high tea mag je tuurlijk. De taart van Fleur zou ik niet aanraken als ik jou was. Met gevaar voor eigen leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 @bolletje is een raar kipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Ik ga slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 (bewerkt) Daar heb je een goed punt. High tea dan Slaap lekker. 20 oktober 2019 bewerkt door Myle toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 @Reacher zodra de kat geworpen heeft kan die dezelfde dag nog opnieuw aangedekt worden, kans van slagen is dan wel aanzienelijk kleiner.. aangezien de kittens 9 weken zijn en de draagtijd gemiddeld 2 maanden is, is de kans groot dat ze opnieuw aangedekt is. ik heb dit zelf meegemaakt bij de alpaca's de moeder was aan het bevallen(daar komt een aantrekkelijke lucht vandaan) en terwijl het jong er half uit hing liep het mannetje het weer terug te duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Wat @nondetju schrijft klopt inderdaad. En wat een gezellige dieren zeg, alpaca's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Kan niet slapen, zoveel gedachtes en nog steeds benauwd, vooral die kriebel hoest, kan niet slapen erdoor. @Spud absoluut je profiel niet verwijderen, al irriteer ik mij kapot aan je soms, who cares indeed? Jezelf zijn en blijven maar er komt dan wel een tegen reactie en dat mag. Djw Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Zet mij ook maar op het dagpact.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Reacher zolang de jongen drinken kan de kat niet zwanger worden maar als dat stopt ja dan kan ze weer naar een mooie kater op zoek. Eet ze nog wel gewoon? Want soms na het jongen kunnen ze last krijgen van de baarmoeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Wat fijn dat jullie meedenken @nondetju @Myle En @bolletje Iemand moet de mannen Alpaca’s eens een lesje in manieren geven of testosteron remmers. Misschien kun je een foto van de Amerikaanse president ophangen, daar vergaat de lust wel van. ik ga vandaag de dierenarts eens bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 En ze eet goed @bolletje , speelt met de kittens. Gromt als ze mij ziet. Alles zoals altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 @bolletje , een kat kan terwijl ze kittens heeft zeker wel aangedekt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Aangedekt, wat een woord. Of het een tafel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Ik wil door niemand van het forum aangedekt worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 1 uur geleden zei Adri02: Het staat in de Van Dale van 1898 aandekkenBETEKENIS & DEFINITIE Aandekken - (dekte aan, heeft aangedekt), (R.-K.) het outaar bekleeden met nieuwe doeken, die de lijkwade van Christus voorstellen en zoodoende voor den heiligen dienst gereed maken; voortmaken met het dekken der tafel. 't Zijn toch wel bijzondere dieren, katten. Nooit geweten dat dat zó ging, maar snap de oude Egyptenaren nu wel iets beter met hun kattenverering. Reacher en nondetju reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Outaar? Nee dat is geen typefout. In 1898 is dat een ander woord voor altaar. Wist trouwens ook niet dat die kleden over het outaar de lijkwade moesten voorstellen. Goh, wat een leerzame ochtend weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 4 uur geleden zei nondetju: @bolletje , een kat kan terwijl ze kittens heeft zeker wel aangedekt worden. Klopt Nondeju. Komt niet veel voor, moeders worden niets snel krols tijdens het zogen en hun vruchtbaarheid is minder, maar het kan. Dat arme dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Gekke @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 7 uur geleden zei nondetju: @bolletje , een kat kan terwijl ze kittens heeft zeker wel aangedekt worden. Nondepie zeg, Ik heb het opgezocht Nondeju, en heu tja ik kan het bijna niet over 'n lippen krijg maar...…………….. Je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden