Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 @bolletje Bedankt. Ik voel alleen wel een soort verplichting om te melden als ik het dagpact niet heb gehaald. Of dat nu overdag misgegaan is of 's nachts. (Ik moet misschien een nachtpact aangaan?). @Bor Je hebt me een tik in de juiste richting gegeven vandaag. Dank daarvoor. Had ik wel nodig. @Manou Ik denk dat het helpend was dat Bor me even wegwijs deed. Ik was misschien doorgegaan als zij niet had gezegd wat ze zei. Bolletje was ook waardevol met haar bericht. Ik denk dat het allemaal niet zo zwartwit hoeft te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Nu naar de winkel met mijn boodschappenlijstje. Heel veel gezonde dingen staan erop. (behalve die zak chips dan). Het komt wel goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Daar heb je gelijk in dingen zijn vaak niet zwart-wit. Succes met boodschappen en koken.Ik heb de boodschappen achter de rug.Dochter eet na de therapie altijd hier op woensdag en graag Hollandse pot.Vandaag draadjesvlees aardappelen en spruitjes. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Als niemand het zegt zeg ik het:Spirit wel sokken aan doen als je naar buiten gaat,liefst ook schoenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Niet lekker zijn is voor mij ook een trigger om te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Ik loop ook nog steeds op slippers buiten en krijg daar commentaar op. Want: Herfst. Ik ben naar de winkel geweest en heb vanalles meegenomen wat gezond is + chips en dipsaus zelfs. Nouja. Daarna 2 uur naar de inloop geweest en gezellig contact gemaakt met degene die het leidt. Nu weer thuis. Even niks. Straks koken. Het wordt zelfgebakken aardappels, witlof en een kipschnizel. (aardappels eerst koken, daarna bakken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Goed bezig Myle Jij hebt ook altijd van die goede snack ideeën .Lekker chips met dipsaus.Laatst ook al die frikandel speciaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Jah, je moet toch íets als je niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Ik ga maar eens aardappels koken. Ben ik al ietsje te laat mee volgens @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Ik heb uitgebreid geluncht en het idee dat ik heel veel heb gedaan vandaag, maar dat valt eigenlijk best mee. Net een Palm 0.0 gedronken. Ik ben er wel grotendeels van afgekickt, die alcoholvrije biertjes. Probeer het niet meer dagelijks te drinken. Tsja die adviezen. Als je leest dat iemand het moeilijk heeft, wil je iemand graag op gang helpen. Dat heeft soms wel zin en soms niet. En de adviezen kunnen alle kanten opgaan, omdat iedereen weer andere ideeën heeft over wat klopt of goed zou zijn. Het is soms ook hardop nadenken, hoe je zelf iets aan zou pakken of zou willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Myle, je bent goed bezig. Doe ik ook altijd: eerst aardappelen koken, af laten koelen en dan in schijfjes snijden en bakken.. Ik heb ook gebakken aardappelen vandaag met peetjes-doperwtjes en kipfilet. Vooraf een pompoensoep.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Gaan we pagina 4 nog halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Wauw, een meergangen-menu @Adrian. Verder is het geen wedstrijd hoeveel pagina's per dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 (bewerkt) Ik lees deze dagdraad en erger me dood. @Bor misschien moet jij je wijze raad zelf eens opvolgen. T zou tijd worden begot. Nog niet zo lang geleden liep je te jammeren omdat je vond ik lastig deed omdat ik zei dat je je afspraak met @Quinn niet serieus nam. Waar blijft @Quinn eigenlijk? 16 oktober 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Mijn tenen slapen. Ik ga maar es mijn sloeffen aandoen en tv gapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Oh buhh. Toch hopelijk een fijne avond @spirit Fleurtje, jij ook een fijne avond. Bor heeft me vandaag wel even de schop gegeven die ik nodig had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Vanavond eten wij risotto met peterseliewortel, veldsla en heekfilet.... Smullen!!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 lekker hè @Yvonne? zelf zou ik het niet verzinnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 @Adrian, ik denk niet dat we die aantallen die Bor noemde gaan halen, vandaag iig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei spirit: Waarom erger je je aan Bor en de goede raad die ze geeft aan Myle? Ze is in ieder geval wel ervaringsdeskundige. Mijn bericht zegt waarom ik me erger. Tjeeses spirit, ze heeft t drinken niet uitgevonden he. Als je iemand op deze manier op iets wijst wat je jaar en dag zelf deed en nog steeds doet maakt je niet de ervaringsdeskundige. 16 oktober 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Soit, ik heb t gehad voor vandaag. Loslaten is iets mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Niet vechten om mij aub. Is niet nodig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Dat is niet wat er gebeurt @Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Ik ga zo al naar bed. moe. overgang. bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Ik heb het door @Lika. Ik ben alleen altijd bang voor een gevecht. Niet nodig nu en dat lijkt er ook niet op. Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden