Waldorff Geplaatst 5 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Je hoeft geen sorry te zeggen hoor @Smaragd, ik ben alleen maar blij met iedereen zijn feedback en input! Dus ook die van jou, dankjewel Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Djw! Ja het voelt dan alsof ik de ruimte van een ander inneem en dat wil ik niet. Ben je trouwens nog bezig met die opleiding? Ben zo benieuwd wat voor opleiding. Wel een goede motivatie een opleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 5 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 @Smaragd ik ben twee weken geleden geslaagd voor mijn toelatingsexamen persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen niveau 4. De daadwerkelijke vakopleiding begint in februari. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Enorm knap van je!!!!!!!! Ga ervoor man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 @Adri02 fijn dat jij zo een sterk gestel hebt. In detox overleed er een meisje van 24, die dezelfde overtuiging had als jou. Geen medicatie. Ze stikte in haar eigen kots.Door medicatie had het anders kunnen gaan. Een man viel dood neer vanwege een insult, wilde ook geen medicatie, gestikt in zijn eigen tong. Zelf een insult gehad, zonder de diazepam(rectaal) was ik er ook niet meer geweest. Vandaar mijn reactie. Ja ik kan en bewandel ook hele bergen in Oostenrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Jeetje @Smaragd wat heftig. Ik ben maar net wat ouder dan dat meisje waarover je het had. Had ik kunnen zijn ook. @Waldorff Wat ben je goed bezig zeg. Je gaat voor een toekomst en dat is zo fijn om te lezen. Is het voor je een beetje een overkoombare periode tot februari? Ik ben trots op wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt. Zet het vooral door, ben je hartstikke waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 6 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Dank je @Myle. Ja is prima te doen, heb ook gewoon mijn werk nog. Ik heb de opleiding ivm de detox juist naar februari verplaatst, anders was ik deze week al begonnen en dat werd me wat teveel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 2 weken clean Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Gefeliciteerd Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Zo zie je, Waldorff, dat of je nou veel moeite moet doen of niet, de cleantijd het enige is wat geen enkele moeite kost. Die gaat gewoon door. Je bericht hierboven is zelfs al weer achterhaald, mits je alleen maar 'die eerste' niet neemt. Op naar de elf jaar... ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 8 minuten geleden zei Kohtje: Zo zie je, Waldorff, dat of je nou veel moeite moet doen of niet, de cleantijd het enige is wat geen enkele moeite kost. Die gaat gewoon door. Je bericht hierboven is zelfs al weer achterhaald, mits je alleen maar 'die eerste' niet neemt. Op naar de elf jaar... ! Niks aan toe te voegen Kohtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Gefeliciteerd Waldorf! Ik ook haha, lekker hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 15 minuten geleden zei Isabella: Gefeliciteerd Waldorf! Ik ook haha, lekker hè Ja zeker lekker! Jij ook gefeliciteerd @Isabella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adb Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 december 2019 Rapport Share Geplaatst 10 december 2019 Waldorff, gefeliciteerd! Dit is een heel goede start en begin. En ik snap dat deze week al beginnen met die opleiding nogal snel zou zijn geweest. Nu kun je je er tenminste wat naar toeleven. Ik denk een heel verstandig besluit. Succes de komende tijd. Heb vertrouwen. Je kunt zoals ik lees ontzettend veel bereiken. Hou deze positieve mindset vast en dan kom je er. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 11 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2019 @Myle dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Gatverdamme wat een rot middag tot nu toe. Ik reed van werk naar huis om te lunchen en ik kreeg ontzettend zin om te drinken. Het vrijdagmiddag / weekend weet ik veel gevoel kroop door m'n hele donder en ben sinds dien stik chagrijnig. Net bij de instantie mijn Refusal ingenomen en het er nog even over gehad. Ik heb het ook geregistreerd in mijn E-health module. De euforie van bijna 18 dagen droog staan was even helemaal weg. Nu maar eerst even wat eten, warme douche en een kop warme chocomelk maken en proberen een beetje te relaxen..... komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 21 minuten geleden zei Cleo66: Gaat weer voorbij waldorf e.v. dan ben je blij en opgelucht. Moedig voorwaarts Ja is ook zo @Cleo66, maar het was wel een heftige vandaag. Onwards and upwards.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Had het ook @Waldorff, dan maar samen even goed chaggy, kan dan niets hebben. Wij gaan eten, hou het roer recht, jij kan dat ook! Dat je het al uit, is beter/goed/knap. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 13 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Recht zo die gaat @Smaragd, morgen gaat het vast wel weer beter. Smakelijk eten en een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 En je bent toch onderweg naar drie weken, Waldorff? En zelfs elf jaar... Dat gaat het snelst als je rechtdoor gaat. Laat je niet misleiden, hoe aantrekkelijk soms die zijstraatjes er ook uitzien. Ze blijken altijd vol nepetalage's en doodlopend.. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Tussentijdse steekproef goed doorstaan Waldorff en ook nog die gebruikt in je herstelproces 10 met een griffel! Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Een enorme struggle die ik lees. Maar je bent jezelf trouw gebleven en je hebt voor jezelf gezorgd. Chagrijnig zijn hoort daarbij soms. Slaap lekker. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2019 Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Oude gewoontes, @Waldorff . En nog helemaal niet zo oud. Een groef waar je niet meer in moet blijven steken. Nieuwe groeven (gewoontes) creëren. Vrijdagavond fitnessavond of zoiets. Iets veel gezonders gaan doen. Waar je vrijdag tussen de middag al zin in krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 14 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2019 Goedemorgen. Ik weet het @bumperjim, maar het gebeurde gewoon op weg naar lunch thuis en dat stukje fiets ik dagelijks. Het was een 'vrijdag bijna weekend' gevoel. Ik zal dat voortaan anders moeten gaan aanpakken idd. Vorige week had ik er geen moeite mee, omdat ik toen net vers uit de detox kwam. Na een volle werkweek echter, kwam ik mijn eerste serieuze trigger tegen zo bleek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden