Kohtje Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 20 minuten geleden zei lady jane: of de trein/vouwfiets nemen goed voor milieu en de portemonnaie ik heb geen idee hoe het openbaar vervoer tegenwoordig in z'n werk gaat, waar je "kaartjes koopt" of hoe dat heet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Ik doe alles met het OV. Fijn, hoef ik zelf niet op de weg te letten, kan zelfs werken terwijl ik in de bus/trein zit, en het is milieuvriendelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Mijn auto is nog ouder @Cleo66en ik heb niet opgelet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 58 minuten geleden zei Bor: En jij @Myle? Ik ben wel benieuwd wat jij gaat doen vannacht, wat zijn de plannen en of eventuele maatregelen die je genomen hebt, want je gaat bijna elke nacht zo. Nachtdienst hoef je niet te doen, want dat werkt toch niet denk ik inmiddels. Wat dan wel? Overdag geen alcohol in huis halen dmv veel afleiding. Het mezelf onmogelijk maken tot alle winkels dicht zijn. En 's nachts gewoon doorstaan wat er is. Wat er komt. Een dagboek bijhouden van de nachten dat ik juist wél slaap en wat daar dan de aanleiding voor kan zijn. Dat is voorlopig het idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 1 uur geleden zei Bor: @Smaragd Hou es op! Natuurlijk zijn mensen boos en teleurgesteld in jou wat verwacht je dan, dat je partner en ik en iedereen hier staan te juichen van je actie van afgelopen nacht? * Klapperdeklap, applaus voor Smar, die drinkt op pillen, hoeraaa in de gloria!!!!* ???? Je bent niet nieuw hier, je weet wel beter. Kom uit je slachtofferrol die je nu speelt en wees een vent want dat kan en ben je. Dat weet ik en heb ik vertrouwen in, niet gaan janken nu. Quit this sjit. Had idd een applaus verwacht, nee snap het. Maar als hij mij morgen nog blijft negeren. Dan ga ik wel weer drinken. Drink namelijk niet om het nostalgische gevoel. Ben gewoon een gevoelig mens. En ja alcoholist. Natuurlijk kun je beter verzwijgen en liegen hier. Dat komt mooier over. Ook leuker voor anderen. Net alsof alles goed is. Zit gewoon niet goed in mijn vel, mag het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Ja dat mag. Je mag je sh*t voelen. Je mag je rot in je vel voelen. Het mag er zijn. 7 minuten geleden zei Smaragd: Natuurlijk kun je beter verzwijgen en liegen hier. Dat komt mooier over. Ook leuker voor anderen. Net alsof alles goed is. Nee dat dus niet. Hier ben ik het niet mee eens en vind ik ook dat je ook echt voor jezelf op moet mogen komen. Hallo? Ik legde vannacht ziel en zaligheid bloot. Omdat ik niet wilde liegen. En ik verwachtte enkel negatieve reacties. Die kwamen er niet eens. Wees eerlijk. Dat is het best. Dat weet je diep in jezelf ook wel. 13 minuten geleden zei Smaragd: Maar als hij mij morgen nog blijft negeren. Dan ga ik wel weer drinken Smaragd, zo klink je als een baby. als.. dan. Ik bedoel het goed, maar dit is wel een heel verkeerde insteek. En je maakt mij niet wijs dat je dat zelf niet weet. Of we nu goed of slecht zijn voor elkaar. Damn. Ik kan het niet laten. Sterkte en maak de keuze voor jezelf. En laat dat allemaal niet afhangen van een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 @Myle was ook een beetje cynisch van mij. Wij mogen of kunnen dus niet meer met elkaar omgaan. Dat is onmogelijk op een openbaar forum. Van Bor kan ik het hebben maar sommige reacties in andere draadjes. Kan mijn mond niet houden. Hecht mijn mond dicht!! Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 E10 wil zeggen dat pure benzine wordt aangelengd met 10% ethanol, jawel alcohol! Ze zeggen dat het beter is voor het milieu maar daar zijn de meningen over verdeeld, tank het niet in oldtimers die lang stilstaan, die kunnen er niet goed tegen omdat ethanol slangen en metaal kan aantasten. Daarnaast kom je er per liter minder ver mee. Maar goed, we kunnen altijd nog beter alcohol in onze auto gooien dan in ons zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Moet er niet aan denken om benzine te drinken. Maverick en Myle reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 jaahja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Moet wel Knakker. Ik kon niet eens fatsoenlijk 30 meter lopen om een pakje sigaretten te halen. Laat staan iets anders 3000 m verderop. Ik ben uitgeput. Misschien val ik wel in slaap met mijn telefoon plat op mijn gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 1 minuut geleden zei Myle: Moet wel Knakker. Ik kon niet eens fatsoenlijk 30 meter lopen om een pakje sigaretten te halen. Laat staan iets anders 3000 m verderop. Ik ben uitgeput. Misschien val ik wel in slaap met mijn telefoon plat op mijn gezicht. Dat zou wel een keertje lekker zijn Myle! En dat je dan morgenochtend wakker wordt met de afdruk van je telefoon in je wang, beetje kwijl erop Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Gelukkig is mijn telefoon waterdicht... Smaragd en Maverick reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Voel mij ook uitgeput. Voor mij niks nu. Uit cynisme zei ik hier, biertaxi. Toen werd er wel gereageerd! Pas en random reader ingeleverd. Hij weet niet dat ik nog een pas en random reader heb Maar ik ga het echt niet doen. Voel me nog te beroerd van gisteren. Voorheen zou dat wel reden geweest zijn juist om te drinken. Maar goed ben volwassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Niet nog, maar alweer Fase Domweg Doorbijten. Maar het gaat wel lukken een keer. Vanavond en vannacht sowieso. Ik slaap, of ben iig nu liever in mijn appartement dan in het ziekenhuis of met een fles drank voor mijn neus. He Smaragd, ik heb pas ook mijn random reader(scanner) ingeleverd. Ik was mijn 'oude' een beetje kwijt. Nouja, weer gevonden (niet echt per ongeluk, tja, ik zocht ernaar). Komt goed wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Zit aan de tomatensap met peper en zout @knakker. Ga het ook echt niet doen, maar vond het wel grappig toen ik het zei, dat hij toen wel meteen kon praten. 1 uitglijder is nog geen terugval. Ook niet smachtend. Hoop alleen wel dat ik straks wat slaap. Niet slapen en ruzies zijn mijn grootste triggers. Komt goed. Jij ook goed nu hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 3 minuten geleden zei knakker: Hoe is het trouwens met je nek intussen? Beter alleen veel pijn. Maar goed het kotsen vandaag was niet bevorderlijk. Dus kappen met die combi/handel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Djw voor de fijne chat. Ga naast die chaggy vent liggen nu. Idd niet sarren ben ik heel goed in. Ga extra leuk en lief er naast liggen. Slaap lekker lieverds als het lukt Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Jullie ook! Heel fijn. Bedankt. Goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Spijt mij, heb het echt geprobeerd. Kan weer niet slapen, ben eruit gegaan. Die man van mij slaapt wel, ben echt blij voor hem. Maar even eruit, dat blijven liggen woelen, schiet niet op, met de minuut ga ik dan nog meer irriteren. Niets gedronken en durf ik ook niets eens die oxycodon in te nemen. Voor de pijn maar zo wazig ga ik ervan worden. Heb het wel nodig vanwege de pijn. Durf het niet meer in te nemen. 3 nachten niet slapen, trek het echt niet. Morgen naar de huisarts. Dan kan ik me straks gaan aanmelden bij het benzo de baas forum, dan is het maar zo. Als ik niet slaap, kan ik niets hebben mentaal, alles en iedereen om mij heen irriteert mij. Alleen mijn katten niet. Dan maar even in de huiskamer met laptop en mijn 2 schatjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei Kohtje: ik heb geen idee hoe het openbaar vervoer tegenwoordig in z'n werk gaat, waar je "kaartjes koopt" of hoe dat heet.. ach Koh kaartjes kopen is uit de tijd, je kunt een E-ticket op je foon zetten en ik heb een OV-pas waar ik saldo oplaad automatisch en de poortjes voor in en uitchecken registreren mijn reisafstand en wat dat kost. simple comme bonjour 2 oktober 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2019 24 minuten geleden zei lady jane: ach Koh kaartjes kopen is uit de tijd, je kunt een E-ticket op je foon zetten en ik heb een OV-pas waar ik saldo oplaad automatisch en de poortjes voor in en uitchecken registreren mijn reisafstand en wat dat kost. simple comme bonjour Dat bedoel ik.... Als je even niet oplet is niets meer zoals het was. Simpel kaartjes kopen, benzine tanken.... Maar ja, de generatie die de opkomst van elektriciteit, telefoon, radio etc. heeft meegemaakt had dat ook natuurlijk. Voor wat ik me er van herinner hoor ik m'n oma nog net zo mopperen als ik nu doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden