Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 september


Myle

Aanbevolen berichten

Ik wil zowat iedereen wel steunen. Maar ben er zelf nog (lang) niet. Ik doe wel mijn best. Het is alleen makkelijker een ander te adviseren ipv mezelf. 

Ik was vanavond opzoek naar een fles wodka die ik waarschijnlijk ergens heb verstopt. Ik kon het niet vinden. Gelukkig maar. Ik hoop alleen dat ik 'm niet per ongeluk vind. Dan is het hek van de dam. Ik hoop dat ik die fles ergens al heb opgedronken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja, ik heb die fles toch gevonden. En de rest laat zich raden. Wat ***. Ik neem morgen de eerste niet. De laatste al helemaal niet. Het voelt allemaal als een gevangenis die ik mezelf opleg. Een of andere "straf". Ik probeer en ik doe mijn best. Het lijkt allemaal vrij onmogelijk. Ergens moet ik wel de draad zien op te pakken. Zoals dit is het niet vol te houden. Waarom doe ik mezelf dit aan? Ik slaap waarschijnlijk niet eens. Doel voorbij dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady Jane, geld en pasje in bewaring geven doet de begeleiding hier niet. Kwestie van eigen verantwoordelijkheid. Ik heb het ze al wel voorgesteld dus. 

Aan de ene kant snap ik het, anderzijds voelt die eigen verantwoordelijkheid wel teveel. 

En ik ben inderdaad niet geheel overtuigd dat ik wil stoppen. Meestal wel, maar als puntje bij paaltje komt lijkt het te groot, te moeilijk, te (...)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind geld en pasjes vrijwillig inleveren ook eigen verantwoording nemen hoor
net als Refusal slikken, desnoods onder toezicht
zelluf, maar niet alleen, weetjewel?
Misschien de begeleiding vragen je te helpen naar de latere volgende stappen
van nog meer zelfstandig, en voor nu kijken wat mogelijk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...