Spring naar bijdragen

Donderdag 5 september 2019


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Dus ik kom de Jumbo in, loop ik eerst meteen een grote stelling met miniflesjes wijn omver. Vervolgens bekijk ik de verse pizza's, die achter een toren Westmalle zijn verstopt. Ik sla de hoek om naar de soep, maar blijf haken achter het pallet waar de sixpacks Heineken zijn uitgestald. Ik wend me af van de rijen wijn en bier op de drankafdeling. Maar als ik me omdraai naar de kassa staan de flessen Geuze en Lambic me aan te grijnzen. Snel sla ik af, mijn elleboog raakt een rij Zuid-Afrikaanse rosés die langzaam kletterend als dominostenen omvallen. 

Ik reken mijn soep en de fles spa af en loop opgelucht de winkel uit. In mijn ooghoek zie ik de schoonmaakwagentjes al aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja in gedachten wel. :rolleyes:

Het eerste deel is waargebeurd net; dat ik bij de ingang tegen een grote ton met miniflesjes aanliep, én dat de pizza's aan het oog werden onttrokken door een rij Westmalle. In de Jumbo is het slalommen om de drank heen, het staat er echt op elke hoek. 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Lonster. Jumbo heeft wat dat betreft ook niet mijn voorkeur. Het lijkt alsof ze alcohol door de hele winkel verspreid hebben staan. Ipv in een schap. Nouja. Wat Knakker zegt lijkt me ook best fijn, gewoon geblinddoekt door zo'n winkel racen. :ph34r:

Arme kinderen wel, van 16 jaar met hun vakantiebaantje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben bij de Jumbo ook wel veel mooie dingen, tenminste in de buurt waar ik heen fiets. Zo liggen naast de blikken Pools bier zakken semi-verse augurken. Echt superlekker! Als je van zuur en augurk houdt dan hè. Daar zijn de Polen goed in, zure conserven.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat roken betreft (sorry Fleur):

Een dag niet gerookt is geen verloren dag. 
Werkt goed met drank, maar ook met tabak.

Ik heb 6 weken geleden op vakantie mijn laatste sigaret gerookt, maar ik was al een tijd geleden afgegleden van een hele enthousiaste roker naar een vrolijke bietser. Maar ook voor en na dat af en toe roken bleef de onrust. En die is nu weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@knakker Ik heb ongeveer 700/800 gedichten geschreven. Ook heb ik 'dagboeken' bijgehouden op fora en papier. Dat begon al toen ik 16 was. Daarna kreeg ik al snel de diagnose DIS en ben ik me gaan inschrijven op een forum daaromtrent. Ik werd er hoofdmoderator. Helaas is dat forum nu uit de lucht.

Wilskracht kan inderdaad niet het enige zijn. Ik weet alleen niet wat het andere component is. Misschien staat er overtuiging tegenover. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lukt even niet om persoonlijk te antwoorden, maar wel erg bedankt. Ik ga nu in elk geval nuchter naar bed. voor de 7e nacht. Vallen en opstaan. Maar vooral het opstaan is belangrijk. 

@Vol Ik probeer het zo ook. Het probleem is dat ik meestal na 5 minuten liggen weer klaarwakker van herbelevingen naast mijn bed sta. En geen idee heb wat ik aanmoet met mezelf. Daarom dronk ik mezelf KO. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle. Ik wou dat ik iets helpends kon doen voor je. Je even uit jezelf tillen ofzo. Maar dat gaat niet. Je moet in jezelf en met jezelf. Maar dat kun je. 

Kookboeken in bed lezen of tuinboeken. Beide hebben mij ooit erg geholpen. Ik werd bijna expert op het gebied.van de hortensia en de geranium. Ik sliep er zo kleurrijk en smaakvol van in. En als ik wakker werd ging ik gewoon verder. 

Wie zegt dat je je menu niet gewoon 365 dagen vooruit kunt plannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...