Erizo Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 DAGPACTYvonne NadiaMorgonRapilos Erizo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgen @Bor hoop dat je naar de dokter gaat, voordat er nog een keer zoiets gebeurt. @nancy succes vandaag! Vervelend zo weinig slaap, zal je altijd zien, juist als je goede nachtrust nodig hebt krijg je dit. Gisteren terug van weekend weg met vriend. Was fijn alleen s ochtends heel vroeg werd er in het hotel keihard geboord vanwege verbouwing. We kregen ter compensatie ontbijt aangeboden maar daar waren we te laat voor. Wel attent gebaar van het hotel. Kan altijd wel lachen om dat soort dingen. Nu weer aan het werk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 @Cleo66 veel plezier in de Efteling, lekker wat rustiger op doordeweekse dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Zeker en vast Fleurie Bor weg, ik bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Als ze echt denken dat t zo serieus zou kunnen zijn sturen ze je hier naar de spoed. Maar in olland zijn ze vast wat lakser dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Ik heb mijn grenzen verlegd vandaag!! Schouderklopke of twee!! Ik heb een megagrote spin gevangen en losgelaten in de tuin. Een beetje van de moettes en met heel veel gekrijs (van mij en de dochter, niet van de spin) maar ik deed t. Den eerste en de laatste keer. Jakkes nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Beestje verloor wel een pootje maar t liep nog. En de juiste kant uit ook. Ver van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 8 minuten geleden zei Marika: Oei, nu gaat de rest van zijn 782 tellende familie straks op zoek naar dat pootje. Heb jij dat weer. Ja halloooookes. Laat t uit he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 @Bor Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat even wat minder. Voel me niet zo spraakzaam. Ik lees wel mee intussen. Hopelijk ben je een klein beetje van de schrik bekomen. Sterkte morgen bij de huisarts alvast Enne, ik moest wel lachen hoor om de spin met 't missende pootje (: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 ik zag BamBam op de domino!!! Joehoe Bammie!!! hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 ik belde maandagmorgen de HA omdat ik ook bang was een tia te hebben gehad, ik kon een half uur later terecht en kreeg uitgebreid testjes en bevragingen hoor. En waarschijnlijk is het heel iets anders, maar een tia dacht ze zeker niet. Maar omdat over de telefoon wel te benoemen en er geen spoed van te maken, is ongehoord. Juist de eerste 24 uur zijn dan belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 (bewerkt) Aan de tel. gaan ze vragen stellen, daarom is het goed die vragen te beantwoorden. Er zijn symptomen die specifiek bij een Tia horen. Bij mij was dat, praten of ik gezopen had en ik was verlamd. binnen een paar uur kunnen ze je nog helpen. Ik was naar bed gegaan, ik wist niet wat er aan de hand was. Dus vertrouw je iets niet, een tel. kan je een hoop leed besparen. Verlammingsverschijnselen, slepen met m'n voet, dingen willen vertellen en dan niet meer kunnen praten omdat m'n keel te moe wordt, beperkt in je bewegingsvrijheid omdat ik maar een paar min. kan lopen enz. en dat in dag uit die rotmoeheid. En dan vind ik dat ik nog zo slecht er aan toe ben, heb hele andere dingen gezien. Bel bel bel, want de hersenverlamming zelf duurt maar een paar minuten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en dan blijft het je de rest van je leven achtervolgen en wordt je er ieder moment van de dag aan herinnerd. Tja als je niets verteld kunnen ze niets doen, anders zijn ze er heel gauw. En vertrouw je het echt niet, MAG JE IN ZULKE GEVALLEN 112 BELLEN.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . 3 september 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Hallo allemaal, Jane, Bedankt voor het vragen. Hier ist goed. Ik hou het kort vandaag(ja echt waar:-) Wilde weten of ik nog in kon loggen. Zag op het jaarpact dat je me een berichtje gestuurd had. Ik vermoed naar een emailadres wat ik niet meer gebruik. Heb het niet voorbij zien komen. Hoest met jou? Bolletje ook in da house. Jane, las ik nou dat je contact had gezocht met de huisarts omdat je dacht dat je een tia had? Jeetje. Take care. Fijne avond allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Hoi! @nancy, hoe is het vandaag gegaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 @Bor moeilijk voor je. Take care! Heel hard gewerkt en vond het heerlijk. Nieuwe afwasmachine. yes! En heerlijk gezwommen. Dus ik ga NU de afwasmachine inruimen en vroeg naar bed. Kan ik morgenochtend weer zwemmen, want doet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Ja, @nancy, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Ik doe vanalles. Het helpt alleen niet echt. Heeft iemand tips? Ik wil echt heel graag nuchter deze avond en nacht doorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Sterkte @Myle Bel ze maar idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Dankjullie. Ik bel ze. Ja, de nacht is een drama en mijn grootste probleem. Ik ben nog steeds nuchter maar dat lijkt wel eens wanhopig, terwijl dit is wat ik wil. Ik weet gewoon geen andere optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 september 2019 Rapport Share Geplaatst 4 september 2019 Ik heb met de nachtdienst gepraat. Ik ga nu even muziek luisteren. Het voelt als vechten tegen de bierkaai. Ze vroeg zich af wanneer mijn vaarwater wat rustiger zou zijn. Ik zei dat mijn vaarwater prima was, maar ik overboord was geslagen. Misschien moet ik de wereld eens wat minder depressief bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 september 2019 Rapport Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) Ja hoor Bam, nog steeds in da house. Hoe ist met jou, je vrouw en niet te vergeten dat kleine monstertje? 4 september 2019 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2019 Rapport Share Geplaatst 4 september 2019 ouwetjes nog in da house he Bol Bammie, het was een soort van black-out nog wat na-weeen maar mijn spraak is hersteld gelukkig en een warhoofd was ik toch al☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden