Lika Geplaatst 25 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2019 En soms is het even weg. Dat gaat zo.met gevoel. Het komt en het gaat. Maar wat heerlijk voor je dat het zo fijn was vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2019 Fijn! ik hoop dat dit blijft. Sterkte. En misschien doet die 45 mg toch net wat extra. Dat hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 2 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2019 het gaat gelukkig lekker op de 45mg. morgen motorcross kijken en daarna formule 1 wedstrijd.. heb al zin in morgen! dadelijk de qualificatie om 10. Ik ben gebeld of ik een dierenpark over wil nemen, zodat ik eigenaar word.. Het gaat nu eindelijk weer wat goed, dus ik heb het afgezegt. misschien over een paar maandjes als alles weer helemaal op een rijtje staat. wat een fijn gevoel, gelukkig kunnen zijn Penny, lady jane, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 november 2019 Rapport Share Geplaatst 2 november 2019 Je klinkt zo fijn/goed/posi Marco! Heerlijk om te lezen. Doe je goed. Veel plezier morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 3 november 2019 Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 Veel plezier zo bij formule 1! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 3 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2019 waz weer een mooie wedstrijd ook bij de motorcross was wel leuk! flink wat actie gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 11 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2019 berichtje voor mezelf om terug te lezen. sinds vandaag weer intensief begonnen met sporten, simoelweg omdat ik de 75kg aantik en echt een buikje krijg. zodra het sporten goed blijft gaan zou ik weer heel graag aan het werk willen, en dat kan ik denk ik aan in de middagen. de ochtenden zijn om een of andere manier nogsteeds moeizaam ook op de 45mg. misschien komt het wel door de medicijnen.. de stijgende lijn zet door, maar wel met veel valkuilen 2mnd 20 dagen droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 14 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2019 oke.. vandaag een realiteitscheck gehad ik vind dat ik te lang stil sta. Ben nogsteeds niet op het punt dat ik aan het werk kan gaan. inmiddels sluipt het erin en zit ik al 6 maanden depressief thuis. ookal wil ik het niet, ik denk dat ik wel moet gaan stoppen met blowen. ik wil in ieder geval wel een poging wagen. ik ga er maandag aan beginnen. op naar een nieuw avontuur... worden weer slapeloze zwetende paniekerige dagen. de huisarts wil me in een kliniek plaatsen, omdat er veel onverwerkte dingen naar boven gaan komen en ik dan in een veilige omgeving zit, maar io heb het met de alcohol ook zelf gedaan; zou dit me ook zelf lukken? pfoe.. heftige levensverandering die nog niet helemaal doordringt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2019 Rapport Share Geplaatst 14 november 2019 zelluf, maar niet alleen Marco wijsheid voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 november 2019 Rapport Share Geplaatst 15 november 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 15 november 2019 Rapport Share Geplaatst 15 november 2019 Je voelt je al wat beter nu je gestopt bent met drinken. Als je dan ook nog stopt met blowen zul je je nog beter gaan voelen! Wat denk je ervan maandag “gewoon” te stoppen, ipv een poging te wagen? Ik zou het aanbod van je arts ook zeker overwegen. In een kliniek heb je steun en kun je idd, mochten er onverwerkte dingen omhoog komen, dit gelijk aanpakken met professionele hulp. Dat zal je depressie zeker helpen. Ik wens je veel kracht en wijsheid. Je klinkt als een erg leuk mens met een goed hart, het is zo zonde dat je niet kunt genieten van het leven zoals je graag zou willen en verdient. Kies voor geluk! nondetju reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 15 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2019 misschien is een afkickkliniek toch niet zo verkeerd inderdaad.. dacht vandaag ik begin er gewoon vast aan! maar zit nu alweer te roken, wat normaal om 9 uur smorgens al is.. hmpff faalgevoel x10 heb ik nu.. dit gaat zo zwaar worden dat ik niet weet of ik er nu al sterk genoeg voor ben.. hmpff we gaan het zien a.s. maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 16 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2019 vanmorgen de laatste gerookt hoop ik! ik ga er alles aan doen om van die rommel af te blijven. normaal heb ik er nu al een stuk of 3-4 op, nu nog maar eentje.. ik hou een verslag bij op cannabis de baas! aankomende tijd gaat een zware tijd worden, hopelijk sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om te stoppen. kom ik alleen achter door het te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 november 2019 Rapport Share Geplaatst 16 november 2019 Wie ben ik om jou advies te geven. Ik weet niet uit eigen ervaring wat een cannabisverslaving is en wat dit met je geest doet. Maar dat het pittig is begrijp ik wel. En ik reageer op wat ik hier lees, en waar ik je een reactie op wil geven, waar je wel of niet wat mee doet natuurlijk. Je schrijft hier een paar keer dat afkicken van cannabis iets is dat je niet wilt. Daarna wil je het wel, maar schrijf je dat het heel erg zwaar gaat worden. De arts adviseert je om dit binnen een veilige omgeving te doen. Wat ik me afvraag is: is het wel raadzaam om helemaal te stoppen met blowen? Kun je het niet op een lager pitje zetten en je hierin laten begeleiden? Of toch naar die afkick gaan? Ik vind het nogal een waagstuk om dit zelf te doen. Vooral omdat de dokter dat ook zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 16 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2019 2 uur geleden zei Lonster: Wie ben ik om jou advies te geven. Ik weet niet uit eigen ervaring wat een cannabisverslaving is en wat dit met je geest doet. Maar dat het pittig is begrijp ik wel. En ik reageer op wat ik hier lees, en waar ik je een reactie op wil geven, waar je wel of niet wat mee doet natuurlijk. Je schrijft hier een paar keer dat afkicken van cannabis iets is dat je niet wilt. Daarna wil je het wel, maar schrijf je dat het heel erg zwaar gaat worden. De arts adviseert je om dit binnen een veilige omgeving te doen. Wat ik me afvraag is: is het wel raadzaam om helemaal te stoppen met blowen? Kun je het niet op een lager pitje zetten en je hierin laten begeleiden? Of toch naar die afkick gaan? Ik vind het nogal een waagstuk om dit zelf te doen. Vooral omdat de dokter dat ook zegt. ik weet het zelf inderdaad nog niet helemaal, maar of ik nu wil stoppen de ja of de nee, als ik wil minderen zal ik ook daarvoor eerst ff moeten stoppen want mijn tolerantie is veels te hoog. ik weet pas na een nacht (of meerdere) of ik het zelf zou kunnen. ik laat het gewoon op me af komen! Ik stond zo sterk in mijn schoenen bij de alcohol dat ik zoiets heb; nooit geschoten is altijd mis! lukt het me nu niet zelf dan word het een afkick kliniek. om een of andere reden wil ik de dokter laten zien datvik het wel zelf kan. misschien moet ik die rose bril afzetten en hulp accepteren. toch ga ik dadelijk de eerste nacht in zonder van te voren te roken. bedankt voor je berichtje @Lonster ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2019 Rapport Share Geplaatst 16 november 2019 zet 'm op! nondetju reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 16 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2019 thanks! zo dadelijk mijn bedje maar is voor het eerst"nuchter" opzoeken.. heb letterlijk meer dan 10 jaar geen een nuchtere nacht gehad, nouja weet niet of deze al nuchter te noemen is, aangezien ik vanmorgen nog geblowt heb, maar wow wat een ervaring... Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2019 Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 nieuwsgierigheidsknop aan en de real life achtbaan in. Met losse handen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 17 november 2019 Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 Accepteer dat je niet lekker slaapt, wakker ligt, moe wakker wordt, etc. Het hoort erbij en wordt alleen maar beter. En inderdaad, het is een avontuur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 17 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 dank jullie wel.. echt een avontuur maar ik weet niet of ik het volhou.. echt wat voel ik me kut zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 november 2019 Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 7 minuten geleden zei nondetju: dank jullie wel.. echt een avontuur maar ik weet niet of ik het volhou.. echt wat voel ik me kut zonder En met voelde je je de L**, keuzestress.... bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 17 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 ja ik twijfel nu ook om flink te gaan minderen, elke dag eentje en dan zo min mogelijk erin doen.. het is dat ik zelf nog niet klaar ben om te stoppen; en eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet. ik hoef later geen huisje boompje beestje of "het perfecte" leven, maar ik weet dus ook niet als ik ga minderen met blowen, of ik dan van de paniek af kan komen en een beter zelfbeeld krijg.. minderen gaat me zoiezo wel lukken daar ben ik niet bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 17 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 toch nog geen blowtje gedaan vandaag, wat voelt dat stiekem goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2019 Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 Wees maar trots op jezelf! nondetju reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 november 2019 Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 6 uur geleden zei nondetju: het is dat ik zelf nog niet klaar ben om te stoppen; en eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet. Wat wil je dan wel?? Een joint met steeds minder weed erin? Snap je heus wel maar dan heb je straks een joint zonder weed=probleem opgelost dus? Vorige postings las ik nog iets over een opname in een kliniek dacht ik. Beetje wiebelig en niet zo gek hoor, erg onderschat deze verslaving. In de kliniek, ook crisis veel mensen zien worstelen met deze verslaving. Vonden ze veel lastiger dan stoppen met drank. Veel jongere mensen, viel mij wel op. nondetju reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden