Spring naar bijdragen

Marco


nondetju

Aanbevolen berichten

Zo, het lijkt steeds beter te gaan! 

vandaag zelfs een nieuwe auto gekocht uit noodzaak, mijn huidige valt zo goed als uit elkaar. mag hem dinsdag omruilen. 

elke ochtend begin ik redelijk hopeloos zonder goede reden, maar rond 12 uur is dat gevoel weg, en daarna heb ik zelf af en toe een geluksgevoel momentje. 

we gaan stug door en ik hoop dat deze stijgende lijn aanhoud, en ik weer mijn normale leven kan herpakken met werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag! vandaag voel ik me weer wat minder, ik probeer voor mezelf te begrijpen waarom, maar ik krijg het niet voor elkaar.. er gaat steeds een warme gloed door mijn lichaam. mijn ademhaling is enigsinds oke.. de levenszin is ook weer wat ingedompeld, heb er gewoon geen zin meer in.

het leven kan zoveel moois bieden, bood het leven mij dat nu maar eens aan. ik probeer elke gelegenheid te pakken om mezelf te herpakken maar krijg het moeilijk voor elkaar, heb al 10km doelloos rondgelopen deze ochtend. ik zie de huisarts aan het eind van de maand weer, misschien iets met de medicatie.. ik weet het niet.

 

ach.. ik bijt maar door om er toch het beste van proberen te maken en hoop echt uit de grond van mijn hart dat het snel voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Penny:

Hoi Marco, gaat het vandaag weer wat beter?

Nou, ben echt heel somber.. heb wel echt het hele huis gepoetst, letterlijk alles.. heb ik een week over gedaan nu is er nergens meer een stofje in huis te vinden! ik hoop dat ik er snel weer wat positiever in sta, aanstaande dinsdag auto wegbrengen voor nieuwe schokbrekers twv 250,- wat ik niet heb.. misschien dat dat meespeelt ik heb geen idee, we zetten in ieder geval stug door hopelijk gaat het snel beter, zodra de auto gemaakt is dan wil ik weer mijn werk opbouwen in de hoop dan mijn leventje weer wat leuk te gaan vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer dat je je zo somber voelt, je was laats juist zo positief. Waarschijnlijk zijn het idd de kosten van de auto die dit veroorzaakt. Kun je in termijnen betalen? Heerlijk zo een schoon huis! Kun je daar van genieten? Als je je na het weekend nog zo somber voelt kun je in ieder geval je huisarts even bellen en het bespreken. Hij/zij heeft vast advies. Sterkte Marco en geniet lekker van je schone huis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Penny:

Wat jammer dat je je zo somber voelt, je was laats juist zo positief. Waarschijnlijk zijn het idd de kosten van de auto die dit veroorzaakt. Kun je in termijnen betalen? Heerlijk zo een schoon huis! Kun je daar van genieten? Als je je na het weekend nog zo somber voelt kun je in ieder geval je huisarts even bellen en het bespreken. Hij/zij heeft vast advies. Sterkte Marco en geniet lekker van je schone huis!

ik kan het lenen bij mijn ouders als ik wil, dus daar hoeft bij mij het eigenlijk niet aan te liggen. ik voel me niet blij dat ik het huis schoongemaakt heb, geen voldaan gevoel.. ik voel me nu neutraal dus hoop dat het morgen de goeie kant op gaat.. hopen is het beste wat we kunnen doen in deze moeilijkere tijd, ik verwacht wel dat ik mezelf herpak de vraag is alleen wanneer. :) ik probeer alles maar zo positief mogelijk te benaderen alleen de levenszin is weg, deze vind ik volgende week hoop ik als ik weer ga werken zodat ik bezig ben en me niet zo nutteloos voel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neutraal, positief, somber, depri
er is niets mis mee dit allemaal (om de beurt, dat wel☺) te voelen Marco
Kijk naar de natuur, ook daar komen alle vormen voor, van dood (lijkend)
tot uitbundige bloei en alles wat daar tussen zit.
De emoties die erbij horen, gewoon te laten zijn, je zult je de ene keer verdrietig om
voelen en de andere keer blij. Stel dat de zgn negatieve gevoelens er niet waren:
hoe zou je de positieve nog herkennen en waarderen? Jij bent kompleet, en het
enige wat je hoeft te doen is het te leven, in al haar facetten.

misschien is dit artikel iets voor je om te lezen
https://www.vn.nl/dirk-de-wachter-verdriet

 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee jullie hebben gelijk, maar elke kleine negatieve gebeurtenis trekt mij zo hard naar beneden, waar weer een lange periode overheen gaat voordat ik een keer een geluksgevoel ervaar.

ik hoef geen relatie/huisje bo9mpje beestje.. maar wat ik wel wil weet ik zelf nog niet, het liefste wat ik doe is ergens in de natuur gaan wonen zonder communicatiemiddelen lekker op mezelf. maar dat is hier in nederland onmogelijk. woensdag is mijn auto gemaakt,en ik ga donderdag weer aan het werk. ik hoop dan weer de rust van binnen te krijgen, in ieder geval een minder heftige reactie op nare ervaringen ga ervaren. het hoort bij het leven, ik moet er alleen hard voor werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij ook.. Hoe gaat het Marco? Als je je zo depressief voelt, schaam je dan niet om 'gewoon' bij de huisarts binnen te lopen. Van mijn part ga je op de grond zitten en huilen. Laat ze zien hoe je je voelt. Daar is niks verkeerds aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...