fleurtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 (bewerkt) Man man ik ben dienen boenkeboenke muziek van den buurman een beetje beu nu. Kan niet eens in de tuin zitten. Loopt ie af en toe ook nog als een gegeselde kat te kelen. Ik kwam vandaag een aardige zin tegen: rejection is god's protection. Vond t wat hebben 24 augustus 2019 bewerkt door fleurtje Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Hell, vliegen er hier nou bijbelcitaten rond? @IJsvogel even weer opnieuw instellen inderdaad. En niet de hele middag anan het puinruimen gaan he, niks doen is ook lekker. @fleurtje dat is zeker een mooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 He @Bor, vandaag komt je jongste zoon toch terug uit Polen? Ik ben echt benieuwd hoe hij het gehad heeft daar. Laat je het ons weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Nou ik ben eerder benieuwd hoe Bor zich voelt want ik meende Bor dat je gisteren schreef niet veel te drinken i.v.m. je zoon. Maar ik kan dan niet zo goed rijmen dat je niet meer weet wat er geschreven stond. Hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 (bewerkt) En heb je van de afgelopen week Hier over geschreven? Want dat is waarvoor we hier zijn. En jij weet dat ook. Maar waarom schrijf je er vandaag over en niet voor het drinken? Ikzelf heb dat ooit wel gedaan, dat schrijf ik vaak zat maar heb tegelijkertijd ook het gevoel gehad, ik laat me niet iets dierbaars door het forum afnemen, dus vertel niets en ga zuipen. Ken je dat gevoel Bor? Alcohol was toen echt het belangrijkste wat er was. 24 augustus 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Probeer het toch eens te doen Bor. Gewoon zeggen "mensen ik heb trek help me" ik kan me dan niet voorstellen dat iemand jou dan afkat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Lieve @Bor, ik zou niet weten waarom ik zou zeggen dat je zeurt of dat je niets leert als je hier om hulp vraagt. Ik zag gisteren gelijk dat je je van het dagpact had verwijderd en begrijp héél erg goed dat deze week iets met je doet. Hou je vast meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 @Bor Hoe lang of kort je hier ook bent, het is vallen en opstaan. Het is jouw eigen strijd. Van niemand anders. Niemand heeft dan ook te oordelen over wat jij wel of niet leert of waar je (inmiddels?) zou moeten zijn. Ik ben het ook helemaal eens met bolletje om hier vooral wél te schrijven als je het moeilijk hebt. Succes en sterkte Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Nee, ik ben nog niet terug @Bor. Ben onderweg. Nu in een heel grappig hotel. Hele dag auto gereden. Ik ben blij dat we de auto van mijn schoonvader hebben geleend. Die heeft airco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Morgen weer hele dag rijden en dan....thuis. Weet nog niet wat ik daarvan vind. Thuis moet ik heel erg opruimen weer en werken. En ik heb eigenlijk maar in 1 van de 2 zin. Hmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Maar ook daarbij: stapje voor stapje. Weggaan en thuiskomen zijn niet 'mijn ding. Als ik er ben is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Onderweg zijn vind ik leuk. Maar dan ben ik al weg. Net thuiskomen vind ik ook ontluisterend. Maar als.je er dan weer even bent. Probeer nu te slapen, maar er is een horde vliegende mieren hier. brrrrr Vielen er al 2 op mijn gezicht... caramba. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 @Lika Fijn, die airco! Ik vind het hier persoonlijk alweer te warm. Begrijp ik dat je nu net thuis bent met vliegende mieren als welkom? Of ben je ernaar op weg? Succes in elk geval! @Bor Haha, Laten we trollen en kabouters gewoon in sprookjesland laten dan maar. Is het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 2 uur geleden zei Myle: @Bor Hoe lang of kort je hier ook bent, het is vallen en opstaan. Het is jouw eigen strijd. Van niemand anders. Niemand heeft dan ook te oordelen over wat jij wel of niet leert of waar je (inmiddels?) zou moeten zijn. Ik ben het ook helemaal eens met bolletje om hier vooral wél te schrijven als je het moeilijk hebt. Succes en sterkte Ik ben t daar niet geheel mee eens. Ik verwacht dat mensen na een jaren ronddolen hier wel geleerd hebben welke stappen ze moeten ondernemen om de verleiding tegen te gaan. Dat ze in de fout gaan kan ik begrijpen. Maar alleen omdat ze t dan willen, niet de tools gebruiken die ze geleerd hebben hier...niet omdat ze t niet kunnen. Dat is dan mijn kortzichtig idee. En niemand hoeft er wat mee. Godzijdank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 1 uur geleden zei Lika: Morgen weer hele dag rijden en dan....thuis. Weet nog niet wat ik daarvan vind. Thuis moet ik heel erg opruimen weer en werken. En ik heb eigenlijk maar in 1 van de 2 zin. Hmmm. Urgll..ik zou in beide geen zin hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Ik ben iets gaan drinken met een vriendin in de keet waar dochter op t moment werkt. Ze doet dat goed. Vriendin vond t balen voor me dat ik met dit aardige weer niets alcoholisch drinken mocht. Nah..mij stoort t niet zo. De wereld stopt niet met draaien. Ze vond dat t vast beter moest gaan met me aangezien ik terug onder de mensen kom. Dat was een beetje vreemd. Maar begrijpelijk. Mensen zijn raar. Raar woord...raar. waar zou dat van komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 De mieren hadden een nest in onze hotelkamer en met dit weer waren er heeeeeeeeeel veel. Vliegende dus. Nu een andere kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Vind je dat zelf ook @fleurtje? Dat het beter gaat? Of vind je dat het beter moet gaan? Of heb je eigenlijk geen idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Slaap lekker @Bor. En @fleurtje, jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 @Lika Gelukkig! Iel, een andere kamer is dan wel fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Ik ga dromen. @Bor volgens mij kun het laten gaan. @fleurtjeschrijft wat zij vindt naar aanleiding van eerdere postings. @Myle verwees daarnaar en zei iets tegen jou. Dat @fleurtjedaar weer iets van vindt hoef jij je niet aan te trekken toch? We vinden allemaal wel.wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Ah raar komt uit t frans @Lika, t gaat beter dan zeven weken geleden dat is zeker. Maar ik heb nog steeds heel slechte dagen. Ook betere dagen uiteraard. Ik vind t zelf soms moeilijk inschatten waar ik sta qua veerkracht. Wanneer ben je klaar om ergens terug in te duiken? T zit een beetje in de natuur van de mens om door te gaan tot t op is. Ik schrok wel een beetje van t feit dat ze t zei. Ik had wel iets van..hmm..zo simpel is t niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Tis ook moeilijk @fleurtje. Toen ik die burn-out had en mensen zeiden iets over hoe ik was....Ik kon ze wel horen, maar of het ook zo was. Géén idee! Take care. Tijd doet veel goed..en een dagboekje waarin ik in steekwoorden bijhield hoe het ging ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 7 minuten geleden zei Bor: Sie?! Dat schreef ik gisteravond. Het zijn altijd dezelfde met hetzelfde commentaar. Bedankt weer fleur Ik ga slapen. Heb hier geen zin in. Je las me gisteren fout. Heb ik je eerder al geschreven. Ik schrijf ongeveer tzelfde neer wat anderen je vertellen. Misschien iets minder rozig maar goed. Niet meer of minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2019 Zojuist zei Lika: Tis ook moeilijk @fleurtje. Toen ik die burn-out had en mensen zeiden iets over hoe ik was....Ik kon ze wel horen, maar of het ook zo was. Géén idee! Take care. Tijd doet veel goed..en een dagboekje waarin ik in steekwoorden bijhield hoe het ging ook. Hoe voelt een burn out? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden