Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 1 uur geleden zei Yvonne: Beloofd is beloofd , dag dag. Belofte maakt schuld, kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) @Reacher, gekke vlaai Waar is @Lars? @Lika, ik hoop echt dat t klikt. @spirit, ik ben niet helemaal mee buiten dat t om de poes gaat en t niet goed is . Zo lang mogelijk bij je houden als ze geen pijn of te erge ongemakken heeft zou ik zeggen. Met onze poes ging t snel bergafwaarts van t moment ze bij de dierenarts was. Nog geen twee volle dagen en ze was er niet meer. Ik vind t nog erg dat ik ze niet gewoon bij mij heb gehouden. Als t moet de dierenarts bij jou laten langskomen. Is een stuk minder stressvol voor t beestje. 20 augustus 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zojuist zei Bor: Ik weet niet wat voor taal dat was maar misschien wil @fleurtje in de wastobbe? Zeg ik leef ni oep den buiten ej. Ik eb nen douche se Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Nee dat is ni waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @fleurtjeik was er al bang voor dat je niet op de hoogte was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Uiteindelijk is hij gestorven aan de gevolgen van een longontsteking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Nee Omg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ja..en zo is hij toch nogsteeds ook hier Lika en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Wow, er valt weinig te schrijven. Ik wist van niets. Ik ben gaan zoeken. Ergens in mei? Ik ben niet goed in dit Is bol nog hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zijn draadje is ‘stoppen’ . Op 30 mei werd er voor het laatst op geschreven. Lars is 15 mei overleden. met @bolletje is alles goed lieffie ze schrijft hier nog steeds. Haar hondje had een hernia maar heeft een operatie gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik meld me droog af. Sterkte @spirit en allen een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Weltrusten @Fiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik heb niet eens dag kunnen zeggen Ik en lars kwamen bijna gelijk toe hier op t forum. Hij had een speciaal plekje ook al hadden we later minder contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Jullie waren een bijzonder duo Veel om jullie gelachen. Lars maakte het licht wat groter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Soit t maakt niets meer uit. Hoe kan nu iemand zo jong sterven aan een longontsteking? Wat een kak! Ik kan t moeilijk geloven. Ik ga ff tobben en waarschijnlijk wat janken. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Hij maakte mijn duisternis wat kleiner. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ga maar tobben, ik zit ook alweer te snotteren. Woorden over Lars hardop gezegd die ik al een tijdje in me meedroeg. Hij was bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 @Reacher, hoe belachelijk t ook klinkt of leest en hoe melig t mag zijn.. Ik hou van jou (niet op een romantische manier). Voor t geval je t ni weten zou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zojuist zei Cleo66: Ben erg emotioneel, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 En van de rest ook uiteraard Lika en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik had Lars gisteren ook al zo bij me. Ja. Hij zorgde voor iets, dat zich niet laat vervangen. Een ...iets. Heel bijzonder. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zojuist zei fleurtje: @Reacher, hoe belachelijk t ook klinkt of leest en hoe melig t mag zijn.. Ik hou van jou (niet op een romantische manier). Voor t geval je t ni weten zou Dat is ontzettend insgelijks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Het is fijn dat we het hier soms nog over hem kunnen hebben Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ja, inderdaad. Ik denk vaak aan hem en mis hem ook. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 14 minuten geleden zei Reacher: Hij maakte mijn duisternis wat kleiner. Mooi @Reacher, en herkenbaar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden