Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Quinnn.... hup aan het werk dus... hahaha, hoor wie het zegt.... Von... opzouten.... Quinn en Vol reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Yvonne zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 klopt, rare taalfouten zijn helaas wel een normaal iets. @Yvonne ik doel op de tekst bovenaan het forum, zogenaamd aanbevolen berichten door de mod. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goed, ik ga nu écht weer aan de slag.... dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei Yvonne: ? @Yvonne kijk maar even boven aan deze pagina de eerste 2 berichten; hebben een soort overlap van de 'moderator'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 ik ben ook weg .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik zag het Moeps en Vol... tnx.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Quinn master Levenslooppsychologie. Ik twijfelde nog over Klinische Psychologie, maar ik heb wat tegen de DSM- stempels. Levensloop gaat veel meer uit van positieve psychologie. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei jopie: Denk echter dat meneer nu met deze aanbevolen berichten zich voldoende kenbaar heeft gemaakt? Huh?? Bedoel je dat die twee berichten van S zijn en niet van Tactus?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik word paranoia.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Huh?? Die ligt toch op apegapen met al die alcohol in zijn buik?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Jeeeeeeeeeetje, ik sta perplex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dit doet Steffen, ga ook niet meer slapen. Niemand gelooft mij okay, dan zelf weten. Hij zet die berichten neer omdat hij zijn zin niet krijgt. Hij belde net weer en gaat stoppen als hij met mij kan spelen, kan niet want ik moet straks werken. Dan geloven jullie mij niet, hij kan dit zo manipuleren. En nee Steffen je mag niet met mij spelen , ben al bezet! Tot later vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Cleo66 niet druk maken erover en lekker vakantie vieren nu hoor! Hoop dat je het daar naar je zin zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik sta ook perplex. Kan er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Bellen met Tactus mensen, zodat ze er wel aandacht aan móeten gaan besteden. 0883822887... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 18 minuten geleden zei GewoonDoen: Waarom worden er een hoop bekeken en smaragd niet? Wat zeg jij eigenlijk, dat ik Steffen ben????????????????????? Hij wil mij, vertel het zelfs, kun je niet lezen? Echt gewoondom sorry. Ging tegen hem in. Mens lees je eerst eens in. 19 augustus 2019 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Als iedereen gaat bellen dan moet er wel een lichtje gaan branden bij ze. Dan kunnen ze er niet meer omheen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 En nu ga ik echt even aan de slag weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Hahaha, die Yvonne! Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Graag Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dit gaat echt helemaal fout. Ik word er ook paranoïde van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik sta in de startblokken om ook te bellen, maar ik wacht eerst jopie af: zij heeft er verstand van, ik niet. Maar mocht het nodig zijn dat er meerdere frummers gaan bellen, dan bel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei GewoonDoen: Nee dat zeg ik niet. Iedereen word bekeken door de moderator en jij niet. Dat snap ik niet. Ben ws te naief geweest. Maar dit is niet mijn schuld 19 augustus 2019 bewerkt door moderator geen constructieve bijdrage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (Voordat jullie denken dat ik mijn kleinzoon verwaarloos door online te zijn, haha: hij slaapt. En dat duurt soms wel 4 uurtjes, hij moet ook bijkomen van zijn weekend). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden